• Onze koeien en kalfjes loeien al de hele avond en ik heb geen idee waarom, ook onze hond blaft de hele tijd. Net alsof ze ergens onrustig door zijn ofzo, rare beesten. Maar toch zijn ze wel lief hoor, vinden jullie kalfjes ook zo schattig. ^^


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Jaw :3


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Ghehe, woon je op een boerderij?

    En ja, het zijn idd schattige dieren.


    Queer zijn is gewoon alles

    Dat heet dan letterlijk over koetjes en kalfjes praten, haha.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Pulsar schreef:
    Ghehe, woon je op een boerderij?

    En ja, het zijn idd schattige dieren.


    Jaa ik woon op een boerderij. ^^


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Abadine schreef:
    (...)

    Jaa ik woon op een boerderij. ^^


    Das echt stoer (:


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    xDreamingx schreef:
    (...)

    Das echt stoer (:


    Nou soms is het helemaal niet leuk hoor, het is zoiezo 20 minuten fietsen naar het dorp dus vroeger op de basisschool gingen de kinderen uit mn klas altijd 's avonds bijvoorbeeld nog naar buiten en ik kon dat niet. En de eerste bus die je hier tegenkomt is ook 15 á 20 minuten fietsen. ;x


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Abadine schreef:
    (...)

    Nou soms is het helemaal niet leuk hoor, het is zoiezo 20 minuten fietsen naar het dorp dus vroeger op de basisschool gingen de kinderen uit mn klas altijd 's avonds bijvoorbeeld nog naar buiten en ik kon dat niet. En de eerste bus die je hier tegenkomt is ook 15 á 20 minuten fietsen. ;x


    Dat is wel jammer.

    Wat voor dieren hebben jullie allemaal?


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    xDreamingx schreef:
    (...)

    Dat is wel jammer.

    Wat voor dieren hebben jullie allemaal?


    Koeien, een hond 5 katten en er lopen vast nog wel ergens een aantal muizen rond. :3


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Novoselic schreef:
    Dat heet dan letterlijk over koetjes en kalfjes praten, haha.


    Hahahah precies wat ik ook dacht


    Hamartia

    Abadine schreef:
    (...)

    Koeien, een hond 5 katten en er lopen vast nog wel ergens een aantal muizen rond. :3


    Leuk. Ik hou van dieren (:
    Vooral katten.


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Opinor schreef:
    (...)

    Hahahah precies wat ik ook dacht


    Ghehe leuk toch? :3


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Kalfjes zijn übercute! <3 En ik ben wel jaloers op jou want ik wil mijn hele leven al op een boerderij wonen. ^^


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kaaaalfjes. Zo lief!
    Over baby dieren gesproken, ik was laatst savonds aan het fietsen langs de weilanden en toen zag ik twee eenden met ieder een aantal kuikens. Van die kuikens met heel pluizige veren, aahhw. Die verdwenen natuurlijk heel snel in t gras, richting het water. En toen zag ik lammetjes en kalfjes in het weiland! Zo schattig!

    Krull schreef:
    Kaaaalfjes. Zo lief!
    Over baby dieren gesproken, ik was laatst savonds aan het fietsen langs de weilanden en toen zag ik twee eenden met ieder een aantal kuikens. Van die kuikens met heel pluizige veren, aahhw. Die verdwenen natuurlijk heel snel in t gras, richting het water. En toen zag ik lammetjes en kalfjes in het weiland! Zo schattig!


    Awhh! Dat was maandag wij liepen van het station naar het huis van een vriend en toen liepen er ook van die schattige donzige mini-eendjes en in de Efteling ook al echt lief!


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Abadine schreef:
    (...)

    Awhh! Dat was maandag wij liepen van het station naar het huis van een vriend en toen liepen er ook van die schattige donzige mini-eendjes en in de Efteling ook al echt lief!

    Ja donzig, dat was het woord wat ik zocht.