• Boe.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 14:59 ]


    La la la de de da la la de de da da dum.

    1000e post yihaaa!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Cantabile schreef:
    Guys, als we ook nog maar iets tegen mekaar of over mekaar te zeggen hebben, doe het dan lekker buiten het topic. Mitchell heeft het LJH-topic gewoon correct gebruikt. Wil je verhaal halen, doe dat dan lekker bij hem, maar ik heb nu echt weer behoefte aan een gezellige sfeer. For all I care stuur je mij een PB vol scheldwoorden, lucht je je hart, maar hou het uit het topic, want hier wordt het niet gezelliger van.

    En nu: Hoe lekker warm is het in Nederland en België vandaag? :Y)

    Dat is een grapje zeker? :'D
    Ik bevries hier bijna, en het is mei D:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Het is ijskoud.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Markham schreef:
    (...)
    Dat is een grapje zeker? :'D
    Ik bevries hier bijna, en het is mei D:

    Naaw :c Blegh, morgen vlieg ik alweer terug, echt geen zin in.


    From these ashes, I will rise

    Cantabile schreef:
    Guys, als we ook nog maar iets tegen mekaar of over mekaar te zeggen hebben gezien het QNM, doe het dan lekker buiten het topic. Mitchell heeft het LJH-topic gewoon correct gebruikt. Wil je verhaal halen, doe dat dan lekker bij hem, maar ik heb nu echt weer behoefte aan een gezellige sfeer. For all I care stuur je mij een PB vol scheldwoorden, lucht je je hart, maar hou het uit het topic, want hier wordt het niet gezelliger van.

    En nu: Hoe lekker warm is het in Nederland en België vandaag? :Y)


    Je vergeet Curaçao. Gail woont daar. Hoewel ik niet weet of ze nu online is en op je vraag zal antwoorden. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hmmm, het was hier vandaag best koud, to be honest. In Limburg was het nog wel lekker, maar dan kom je weer in Amsterdam en damn, wat is het koud zeg.

    Also, Tumnus:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    McBride schreef:
    (...)

    Je vergeet Curaçao. Gail woont daar. Hoewel ik niet weet of ze nu online is en op je vraag zal antwoorden. :Y)

    Curaçao zal wel vergelijkbaar weer hebben met hier *.*


    From these ashes, I will rise

    Dit is een heel speciaal moment voor mij. Voor het eerst in volgens mij anderhalf jaar heb ik mijn signature veranderd, ._.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 20:19 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Markham schreef:
    Dit is een heel speciaal moment voor mij. Voor het eerst in volgens mij anderhalf jaar heb ik mijn signature veranderd, ._.

    Nou meid, gefeliciteerd ;) *non-sarcasm*

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 20:20 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dauth schreef:
    Hmmm, het was hier vandaag best koud, to be honest. In Limburg was het nog wel lekker, maar dan kom je weer in Amsterdam en damn, wat is het koud zeg.

    Tja, dichter bij de kust hè. ik woon zelf nog geen 10 km van de kust vandaan. Als ik naar Enschede ga is dat al een hele verbetering van de temperatuur.


    From these ashes, I will rise

    @ Mitchell
    Limburg heeft het altijd het warmst. :c
    Stiekem moeten we nu ''Drenthe'' vervangen door ''Limburg'' waardoor wij dan het 't warmst hebben. Hoewel dat jammer genoeg niet werken zal. :c

    @ Suuz
    Ghehe jaa, Gail zal het wel lekker hebben idd. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cantabile schreef:
    (...)
    Tja, dichter bij de kust hè. ik woon zelf nog geen 10 km van de kust vandaan. Als ik naar Enschede ga is dat al een hele verbetering van de temperatuur.
    Ah ja, hou op zeg. Dat is echt een verschil.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 20:21 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cantabile schreef:
    (...)
    Tja, dichter bij de kust hè. ik woon zelf nog geen 10 km van de kust vandaan. Als ik naar Enschede ga is dat al een hele verbetering van de temperatuur.


    Ik woon in Brabant en het was heel de dag geen lekker weer, de lucht was bijna de hele dag grijs. Het ultieme vakantieweer.. not. ):


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Dauth schreef:
    (...)Ah ja, hou op zeg. Dat is echt een verschil.


    Aan de kust waait het altijd harder, dus je hebt een frisse wind dus het is wat frisser. ;)

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 20:23 ]


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Nou meid, gefeliciteerd ;) *non-sarcasm*

    Dat 'het is een heel speciaal moment' van mij was wel sarcasme, haha. Maar het is wel raar geen Fly Free With Me meer onder elke post te hebben :')


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.