• Boe.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 14:59 ]


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Kijk maar in het ljh topic. En dit kreeg ik van Mitchell:

    ''Het verbaasd me niks om eerlijk te zijn. Mensen uit dat groepje doen wel vaker dingen waar ik het niet mee eens ben, maar goed. Ik ben er klaar mee voor nu.:Y)''

    En ik vind dit echt niet leuk.


    Queer zijn is gewoon alles

    Pulsar schreef:
    Kijk maar in het ljh topic. En dit kreeg ik van Mitchell:

    ''Het verbaasd me niks om eerlijk te zijn. Mensen uit dat groepje doen wel vaker dingen waar ik het niet mee eens ben, maar goed. Ik ben er klaar mee voor nu.:Y)''

    En ik vind dit echt niet leuk.

    Ik kan je eerlijk zeggen dat met "dat groepje" volgens mij niet het KC maar iets anders wordt bedoeld. Als je het zeker wil weten kan je hem best PB'en en ik denk dat hij dan een heel eerlijk antwoord geeft.


    From these ashes, I will rise

    Dus guys, eerst verhaal halen bij Mitchell via PB, voordat een van jullie besluit hem te achtervolgen met een hooivork en een fakkel :Y)


    From these ashes, I will rise

    Cantabile schreef:
    (...)
    Ik kan je eerlijk zeggen dat met "dat groepje" volgens mij niet het KC maar iets anders wordt bedoeld. Als je het zeker wil weten kan je hem best PB'en en ik denk dat hij dan een heel eerlijk antwoord geeft.


    Hij heeft het wel degelijk over ons, toen ik vroeg waarom het groepje? Zei hij dat ik in de QNM historie moest kijken en buiten eigen topics stond alleen het KC er.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 20:02 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vraag me af over welk groepje hij het anders zou hebben.

    Maar goed, laten we stoppen met over deze hele belachelijke trollactie te praten, ik ben het echt beu nu. En ik moet ook wel toegeven dat ik een beetje te streng ben geweest voor de mensen die meededen. Het is die "oppermuis" aan wie ik een hekel heb nu.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ja fuck, nou is KC dus de dupe van als die fucking shit van dat kolere account. Ja fuck off :@

    Bedankt hé, kc'ers die besloten hier met dat account te gaan.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 20:03 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pulsar schreef:
    (...)

    Hij heeft het wel degelijk over ons, toen ik vroeg waarom het groepje? Zei hij dat ik in de QNM historie moest kijken en buiten eigen accounts stond alleen het KC er.

    Dan is hij een sukkel die niet verder wil kijken dan zijn neus lang is. Heel veel mensen uit het KC hadden hier duidelijk niets mee te maken en Rick is hier maar nauwelijks actief in. Verder geen aandacht meer aan schenken, gewoon normaal blijven doen. Those who care don't matter and those who matter don't care.


    From these ashes, I will rise

    Mensen mensen. Het valt me gewoon op dat als er iets is, het nogal vaak mensen zijn uit dit groepje. Ik heb expliciet gezegd dat ik het niet over iedereen uit dit groepje gaat, want ik hou er niet van om mensen over een kam te scheren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Blijheid *\O/*


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Dauth schreef:
    Mensen mensen. Het valt me gewoon op dat als er iets is, het nogal vaak mensen zijn uit dit groepje. Ik heb expliciet gezegd dat ik het niet over iedereen uit dit groepje gaat, want ik hou er niet van om mensen over een kam te scheren.


    Sorry dat ik het hier gezegd heb, maar ik voel me er echt niet goed bij.


    Queer zijn is gewoon alles

    Vlahos schreef:
    Ja fuck, nou is KC dus de dupe van als die fucking shit van dat kolere account. Ja fuck off :@

    Bedankt hé, kc'ers die besloten hier met dat account te gaan.

    Ja nu is het onze schuld, omdat wij gewoon even praatten via dat account. Ik heb helemaal niks gemeens gezegd, wat is iedereens probleem?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Pulsar schreef:
    (...)

    Sorry dat ik het hier gezegd heb, maar ik voel me er echt niet goed bij.
    Ik had het niet over jou, dus ik snap niet dat jij je zo voelt. Kan ik weinig aan doen. Ik heb nu eenmaal een mening en ik hou geen blad voor mijn mond. Helaas.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    En nu ontstaat er zelfs 'ruzie' tussen de geweldige crew. Sommigen vonden het leuk, sommigen vonden het een kutgrap, maar dan hoever we nog niet allemaal op elkaar zitten te gaan vitten omdat we frustraties kwijt moeten :')


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Argh.. kunnen jullie allemaal even ophouden met dit hysterische gedoe? Ik word er helemaal panisch van.


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Dauth schreef:
    (...)Ik had het niet over jou, dus ik snap niet dat jij je zo voelt. Kan ik weinig aan doen. Ik heb nu eenmaal een mening en ik hou geen blad voor mijn mond. Helaas.


    Nee, dat had ik al lang door dat je je mening nooit voor jezelf houd.
    Maar ik vind het gewoon niet leuk, dit hele gedoe. Ik wist ook dat je het niet over mij had maar neemt niet weg dat ik lid ben (vzn het eerste uur.)


    Queer zijn is gewoon alles