• Boe.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 14:59 ]


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Dauth schreef:
    (...)Ik had het niet over jou, dus ik snap niet dat jij je zo voelt. Kan ik weinig aan doen. Ik heb nu eenmaal een mening en ik hou geen blad voor mijn mond. Helaas.

    Over wie heb je het dan? Over mij? Want dan mag je het gerust zeggen hoor.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik ben er klaar mee hoor, wilde alleen mijn hart luchten in het topic, meer niet. Ik zou hier niet eens gereageerd hebben als het niet uit de hand leek te lopen. Dat was namelijk niet mijn bedoeling.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tumnus schreef:
    (...)
    Ja nu is het onze schuld, omdat wij gewoon even praatten via dat account. Ik heb helemaal niks gemeens gezegd, wat is iedereens probleem?


    Nou, jullie konden wel verwachten dat er gelul zou komen. Denk voortaan na voor jullie iets doen, alsjeblieft. Nu is KC een "kliekje", super, zaten we op te wachten. (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Abadine schreef:
    Boe.

    Schrik. Wat een geweldige beginpost, wohooow! (cat) :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Dauth schreef:
    Ik ben er klaar mee hoor, wilde alleen mijn hart luchten in het topic, meer niet. Ik zou hier niet eens gereageerd hebben als het niet uit de hand leek te lopen. Dat was namelijk niet mijn bedoeling.


    Nogmaals sorry, had het hier mss beter niet gezegd.


    Queer zijn is gewoon alles

    Vlahos schreef:
    (...)

    Nou, jullie konden wel verwachten dat er gelul zou komen. Denk voortaan na voor jullie iets doen, alsjeblieft. Nu is KC een "kliekje", super, zaten we op te wachten. (cat)

    Elk topic met vaste leden is toch wel een beetje een ''kliekje''?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Tumnus schreef:
    (...)
    Schrik. Wat een geweldige beginpost, wohooow! (cat) :')


    Ja he! Ik wacht totdat iemand de beginpost post, maar ik denk dat dat nog wel even kan duren en er weer een nieuw topic is voordat hier de beginpost is. ^^


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Tumnus schreef:
    (...)
    Over wie heb je het dan? Over mij? Want dan mag je het gerust zeggen hoor.
    Ik zou niet eens weten wie je bent... De naam Eva luidt geen belletje en je usernames ook niet. Dus nee, niet over jou.

    Vlahos schreef:
    (...)

    Nou, jullie konden wel verwachten dat er gelul zou komen. Denk voortaan na voor jullie iets doen, alsjeblieft. Nu is KC een "kliekje", super, zaten we op te wachten. (cat)
    Dat zullen de meeste mensen wel denken ja, zeker nu dat account ook hier heeft gepost.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nee niet, ik ga toch even door.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 20:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dauth schreef:
    (...)Dat zullen de meeste mensen wel denken ja, zeker nu dat account ook hier heeft gepost.

    Fijn is dat ...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pulsar schreef:
    (...)

    Nogmaals sorry, had het hier mss beter niet gezegd.
    Maak je niet druk :Y) I don't mind, at all. Wil alleen geen onnodige ruzie veroorzaken. Ik geef toe dat mijn reactie niet handig was en daarvoor zeg ik ook sorry.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Fijn is dat ...
    Zo voel ik me tenminste he. Niet iedereen is zoals ik, maar ik gok dat er toch best wat mensen zijn die zo zullen denken.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 20:14 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Abadine schreef:
    (...)

    Ja he! Ik wacht totdat iemand de beginpost post, maar ik denk dat dat nog wel even kan duren en er weer een nieuw topic is voordat hier de beginpost is. ^^
    (Y)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Guys, als we ook nog maar iets tegen mekaar of over mekaar te zeggen hebben gezien het QNM, doe het dan lekker buiten het topic. Mitchell heeft het LJH-topic gewoon correct gebruikt. Wil je verhaal halen, doe dat dan lekker bij hem, maar ik heb nu echt weer behoefte aan een gezellige sfeer. For all I care stuur je mij een PB vol scheldwoorden, lucht je je hart, maar hou het uit het topic, want hier wordt het niet gezelliger van.

    En nu: Hoe lekker warm is het in Nederland en België vandaag? :Y)

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 20:16 ]


    From these ashes, I will rise

    Een ruzie willen we idd niet. En maak je ook niet druk, op internet is het moeilijk dingen uit te drukken.


    Queer zijn is gewoon alles

    Dauth schreef:
    (...)Zo voel ik me tenminste he. Niet iedereen is zoals ik, maar ik gok dat er toch best wat mensen zijn die zo zullen denken.


    En dat willen we dus niet. KC hoort als leuk en awesome te moeten worden gezien, niet als een kliekje en zo. Jammer dat alles ook zover is gekomen door dat account en zo. Hopelijk stopt dit snel.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 20:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.