• Al 3 jaar ben ik bezig met het maken van Videoclips (oa. The Vampire Diaries, Supernatural, Crossovers)
    Omdat ik de laatste tijd geen inspiratie meer heb zou ik jouw graag helpen met het maken van een trailer/muziekcips of Opening Credits voor jouw verhaal.
    Daarvoor heb ik drie korte vragenlijsten opgesteld. Wil je graag een trailer: vul dan enkel de vragenlijst van trailers in. Net hetzelfde voor Muziekclip en Opening Credits.
    Ik hou me niet bezig met het verder uitvissen van informatie dus wees alstublieft duidelijk.

    Vragenlijst Trailers:

    - Titel van jouw verhaal:
    - Korte inhoud van jouw verhaal (onderons gesproken ook Spoilers. Wil je dit niet meedelen met andere kan je gerust een privebericht sturen met de vragenlijst.)
    - Personages (Tip: Als jouw verhaal verfilmd wordt welke Acteurs/actrices zie jij jouw verhaal spelen. Liefst bekende)
    - Eventueel film/series (Dit is heel gemakkelijk voor me)
    - Welke teksten mag er tevoorschijn komen?

    Extra's:

    Als je iets extra's wilt in de trailer gelieve dit te vermelden.
    * Ben je bezig met een verhaal en het moet nog op Quizlet uitkomen vermeld dit dan ook. (Komt er op de trailer Coming Soon + eventueel datum wanneer je jouw verhaal online zet.)

    Qua effecten doe ik allemaal zelf (in-en uitfaden & glitter effects.)
    Er kan gebeuren dat ik zelf ook spraak in de trailer zal toevoegen! Zodat het op het echte trailer lijkt.



    Vragenlijst Opening Credits:

    - Welke personages spelen in jouw film? (Liefst Acteurs & Actrices) Minimum 5 pers. Maximum 8 pers.
    - Welk liedje?

    Vragenlijst Muziekvideo:
    - Welk liedje?
    - Korte inhoud van je verhaal.
    - Personages?
    - Eventueel van series & films.
    - Moet er tekst in komen?

    Werkwijze:
    Ik start met het maken voor drie personen. Dit zal ik ook vermelden in een reactie voor wie ik een trailer maak. Ook zal erbij staan voor wie in de wachtrij staat (max. 3 personen) Staat jouw naam er niet tussen en je bent zeker dat je informatie volledig was, wilt dit zeggen dat de 6 plaatsen volzet zijn. Wacht rustig jouw beurt af tot jouw naam verschijnt.
    Ik zet geen datums op wanneer het klaar zou zijn want dit kan uitlopen (door werk, studies, ...) van zodra de video klaar is zet ik die op deze topic.
    Bij deze geef ik dan ook de toestemming om de trailer bij jouw verhaal te zetten. Je zal op de trailer wel mijn merknaam vinden, dit is op diefstal te voorkomen!

    Vragen zijn ook altijd welkom :) Ik bijt niet.
    & hopelijk tot binnenkort ! <3

    [ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 0:33 ]

    Ze zien er leuk uit.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Ze zien er leuk uit.


    Hartelijk dank :)

    Ik maak meestal mijn trailers zelf, maar ik ben stiekem wel eens benieuwd wat jij er precies van zou maken, maar ik wil je er nu ook niet echt mee belasten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Ik maak meestal mijn trailers zelf, maar ik ben stiekem wel eens benieuwd wat jij er precies van zou maken, maar ik wil je er nu ook niet echt mee belasten.


    Hoe Sneller ik werk heb destebeter :) Ik begin zo langzaam mijn behang papier op te eten van verveligheid. Dus is het niet echt voor mij belastend :)

    Hah oki. Het is goed. Ik zag dat je TVD gebruikt in je trailer. Heb je daar meerdere beelden van of niet? Want ik zou eigenlijk Nina moeten hebben in van die oude kleren? Eveneens telt hetzelfde voor Reign en de Titanic eigenlijk ...


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Hah oki. Het is goed. Ik zag dat je TVD gebruikt in je trailer. Heb je daar meerdere beelden van of niet? Want ik zou eigenlijk Nina moeten hebben in van die oude kleren? Eveneens telt hetzelfde voor Reign en de Titanic eigenlijk ...


    Ik heb alle seizoen van The Vampire Diaries in mijn bezit dus ik heb genoeg beelden.
    Reign zal ik moeten kijken op het internet en ook de Titanic is voor mij geen probleem :)

    Alleh, ik zal dan wat verveling van je wegnemen.
    Uno momento.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het is voor deze story. Bevroren liefde
    In de tijd had ik een gelijklopend verhaal waar ik ooit aan begonnen ben, maar dat zal dus veranderen. Hier is de trailer.


    Nu is de sfeer nog steeds hetzelfde (degout voor de persoon die Stephan speelt in TVD), maar die jonge met het bruine haar moet nu eigenlijk Francis worden vanuit Reign. Er zitten daar dus beelden in die ik wel kan gebruiken, maar als je die gaat moeten downloaden is het misschien wat vervelend voor jou. Ik kan best wel kijken naar de aflevering die mij voornamelijk interesseert als je dat wilt. Het meisje die daar in me doet, lijkt in perspectief wel wat op Nina (door de krullen, maar dat zou alleen goed zijn voor scenes van verder af, waar je haar gezicht dus niet echt heel duidelijk kan zien). Dusja het draait hem voornamelijk rond de Titanic. Ik ga nu eerst even die aflevering zoeken voor je.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oké, alvast bedankt dat je naar de afleveringen wilt kijken die jouw interesseren. Het zal nu wel wat langer duren tegen dat de trailer uit is omdat ik dan de stukjes moet downloaden, maar noteer nog eens duidelijk wat er van me verwacht wordt.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 16:59 ]

    Het einde van aflevering 7 is handig en het begin van aflevering 8. Maar als je maar één iets zou willen downloaden is denk ik aflevering 7 de betere keuze. Ik wil best wel eens op YouTube kijken of ik van die samengestelde filmpjes vind, maar voor het moment is het bad quality of met tekst op.
    Nog iets nodig?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Het einde van aflevering 7 is handig en het begin van aflevering 8. Maar als je maar één iets zou willen downloaden is denk ik aflevering 7 de betere keuze. Ik wil best wel eens op YouTube kijken of ik van die samengestelde filmpjes vind, maar voor het moment is het bad quality of met tekst op.
    Nog iets nodig?

    De trailer moet hetzelfde blijven?

    Eerder een beetje in dezelfde sfeer, je mag zelf kiezen wat je er precies mee doet. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zal het eens bekijken :)

    Als iets niet lukt, moet je het maar zeggen, dan gaat mijn zoektocht verder. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het zal wel lukken ;)