• Beste Quizletters,
    Gisteren is er op een ander nachtelijk uur iets gebeurd waar de meesten van jullie niets gemerkt hebben. Een simpel topic, met slechts één pagina (misschien twee) dat plots van Quizlet verdwenen was. Het was opeens weg. We hebben helaas geen screenshot van het topic, maar de link nog wel. Voel je vrij om erop te klikken, er gebeurt niets. Het enige dat op je scherm verschijnt is een melding dat het topic niet meer bestaat.. Kijk maar. Vreemd, toch?

    Is het ook niet vreemd dat de desbetreffende Moderator die het topic verwijderd heeft (wij hebben zo onze ideeën wie die Mod geweest zou kunnen zijn) dat gewoon kan doen? Zonder er ook maar één ding over te zeggen, zonder de topicstarter te confronteren met het topic? Het was een topic waar de topicstarter vast een waarschuwing voor zou kunnen krijgen, maar diegene heeft geen waarschuwing gehad, geen enkel bericht over het verwijderde topic.. Is dat niet vreemd?

    Nogmaals; wat wij doen is goed. Wij weten zeker dat het grootste deel van de Quizletters geen idee had dat dit gisteren gebeurd is.






    We'll be in touch.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 14:22 ]


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    Ik dénk dat ik wel een idee heb over welk topic het gaat. But I'm not sure. Dus ik hou mijn gedachten denk ik nog even voor me.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Novoselic schreef:
    (...)
    Ik vind het wel raar dat jullie het dan over dat topic hebben, dat heeft er helemaal niets mee te maken.


    1. Het topic waar wij het in dit topic over hebben, dat heeft er heel veel mee te maken.
    2. Het topic waar jullie het allemaal over hebben, dat volgens een deel van jullie verdwenen is maar jullie zijn gewoon vreselijk slecht in kijken want het bestaat gewoon, dát heeft er niets mee te maken.


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    Ik verdenk de mods btw weer.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    QNM schreef:
    (...)

    1. Het topic waar wij het in dit topic over hebben, dat heeft er heel veel mee te maken.
    2. Het topic waar jullie het allemaal over hebben, dat volgens een deel van jullie verdwenen is maar jullie zijn gewoon vreselijk slecht in kijken want het bestaat gewoon, dát heeft er niets mee te maken.

    Ik heb het over het verwijderde topic, van een zekere fan die maar één post heeft. Begrijpen jullie wie ik bedoel?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    QNM schreef:
    (...)

    1. Het topic waar wij het in dit topic over hebben, dat heeft er heel veel mee te maken.
    2. Het topic waar jullie het allemaal over hebben, dat volgens een deel van jullie verdwenen is maar jullie zijn gewoon vreselijk slecht in kijken want het bestaat gewoon, dát heeft er niets mee te maken.


    Volgens mij heeft iedereen wel al door dat het niet om jullie/jou eerste topic gaat.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Novoselic schreef:
    Ik verdenk de mods btw weer.

    Dat wij hier achter zitten?
    Niet bepaald nee.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kijk wat ik net gevonden heb: Google Cache van dat topic

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 14:50 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gaat dit niet over het topic met die foto van Evelien erin? Ik zag namelijk dat die ineens weg was..


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Het topic is inderdaad verwijderd, wat ik nogal raar vind, omdat dat over het algemeen niet mag...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sheo schreef:
    Gaat dit niet over het topic met die foto van Evelien erin? Ik zag namelijk dat die ineens weg was..

    Ik denk het wel want ze heeft wel een post op het forum maar als je dat aanklikt staat dat topic Evelien er niet, dan staat er helemaal niks.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 14:53 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik vind het ook wel vreemd dat het topic uit het niets verwijdert werd, zonder ook maar een waarschuwing te geven. Mag dat wel?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Tumnus schreef:
    (...)
    Ik denk het wel want ze heeft wel een post op het forum maar als je dat aanklikt staat dat topic Evelien er niet, dan staat er helemaal niks.
    Dat bedoel ik. Het topic staat namelijk ook niet meer tussen mijn topics.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Het plaatje doet het trouwens niet. Just saying. :'D
    Maar goed, wel spannend allemaal hoor. (cat)

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 14:57 ]

    Caille schreef:
    Het plaatje doet het trouwens niet. Just saying. :'D
    Maar goed, wel spannend allemaal hoor.

    Bij mij wel.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Tumnus schreef:
    (...)
    Bij mij wel.


    Echt? Oh, dan ligt het aan mijn pc. Sorry. :3