• Beste Quizletters,
    Gisteren is er op een ander nachtelijk uur iets gebeurd waar de meesten van jullie niets gemerkt hebben. Een simpel topic, met slechts één pagina (misschien twee) dat plots van Quizlet verdwenen was. Het was opeens weg. We hebben helaas geen screenshot van het topic, maar de link nog wel. Voel je vrij om erop te klikken, er gebeurt niets. Het enige dat op je scherm verschijnt is een melding dat het topic niet meer bestaat.. Kijk maar. Vreemd, toch?

    Is het ook niet vreemd dat de desbetreffende Moderator die het topic verwijderd heeft (wij hebben zo onze ideeën wie die Mod geweest zou kunnen zijn) dat gewoon kan doen? Zonder er ook maar één ding over te zeggen, zonder de topicstarter te confronteren met het topic? Het was een topic waar de topicstarter vast een waarschuwing voor zou kunnen krijgen, maar diegene heeft geen waarschuwing gehad, geen enkel bericht over het verwijderde topic.. Is dat niet vreemd?

    Nogmaals; wat wij doen is goed. Wij weten zeker dat het grootste deel van de Quizletters geen idee had dat dit gisteren gebeurd is.






    We'll be in touch.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 14:22 ]


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    Nicosia schreef:
    Kan iemand vertellen waarover dat topic ging?

    Over dat we geen diepvriestaco's mochten eten en dat zij ons gingen figuurzagen ofzoiets.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Dat topic is er nog steeds...?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tumnus schreef:
    (...)
    Over dat we geen diepvriestaco's mochten eten en dat zij ons gingen figuurzagen ofzoiets.

    Dat topic bestaat nog steeds en is niet het topic wat ze bedoelen, lijkt mij.


    From these ashes, I will rise

    Tumnus schreef:
    (...)
    Over dat we geen diepvriestaco's mochten eten en dat zij ons gingen figuurzagen ofzoiets.


    Maar daarover gaat het huidige andere topic toch al?
    Ik snap het niet meer. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik weet over welk topic het gaat - hoewel ik het topic zelf niet gezien heb - maar dat topic ging niet over dit hele anonieme shitgedoe.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Er is toch geen ander topic geweest als dat het niet was?

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 14:30 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Tumnus schreef:
    Er is toch geen ander topic geweest als dat het niet was?

    Die is er wel geweest, maar niet aangemaakt door dit account.


    From these ashes, I will rise

    Tumnus schreef:
    Er is toch geen ander topic geweest als dat het niet was?


    Er was wel een ander topic, alleen niet gemaakt door ons. En dat is er nu niet meer. Dat is het hele punt van dit topic (cat)


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    QNM schreef:
    (...)

    Er was wel een ander topic, alleen niet gemaakt door ons. En dat is er nu niet meer. Dat is het hele punt van dit topic (cat)

    Mag ik vragen of je er wel echt honderd procent zeker van bent dat de maker van dat topic dit account ook niet beheert?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Een ander topic erbij? Ik volg het niet meer helemaal. (cat)


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Dit helpt niet echt bij het leren van mijn examens xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Sciathan schreef:
    Een ander topic erbij? Ik volg het niet meer helemaal. (cat)

    Dit topic gaat over het verdwenen topic wat ook nergens in mijn geschiedenis staat terwijl ik 's nachts meestal alle levende topics voorbij ga.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Novoselic schreef:
    (...)
    Mag ik vragen of je er wel echt honderd procent zeker van bent dat de maker van dat topic dit account ook niet beheert?


    Honderd procent. Beheren is een groot woord.


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    QNM schreef:
    (...)

    Honderd procent. Beheren is een groot woord.

    Ik vind het wel raar dat jullie het dan over dat topic hebben, dat heeft er helemaal niets mee te maken.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Waarover ging dat topic nou eigenlijk? Wie heeft het aangemaakt dan?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.