• Beste Quizletters,
    In dit nachtelijke uur plaatsen wij een mededeling, dit kan door sommigen van jullie opgevat worden als een waarschuwing. Vanaf vandaag zal een nieuwe groep actief worden, genaamd 'Qnonimouse'. Wat wij zullen doen krijgen jullie zo spoedig mogelijk te zien.Tot die tijd letten kunnen we je slechts één ding beloven: Eet geen diepvriestaco's. Wij zullen op jullie letten, we zien alles wat jullie doen, elke (mis)stap die jullie zetten.. Wat wij doen is goed. Veel van jullie zullen het met het ons eens zijn dat Quizlet niet is wat het geweest is. Stiekem willen we allemaal wel terug. Terug naar een Quizlet dat leeft, een Quizlet dat niet overheerst word door RPG's, domme spelletjes en 'ik zoek stories'-topics. Quizlet MOET veranderen.

We Are Qnonimouse

We'll be in touch.

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 12:57 ]

Damn en ik die dacht dat dit een janktopic à la Peter Pan ging worden.
    Help me herinneren dat ik morgen om popcorn moet? Thanks.

If I were once a planet, you were the axis

Was ik maar mod, dan kon ik eventjes jullie IP-adres checken. ;3

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Qnonimouse schreef:
    (...)

Het is slechts een waarschuwing. Wat er met je zult gebeuren, dat kunnen wij niet vertellen. Het enige dat we vertellen is dat we je gewaarschuwd hebben.

Hmm, zolang jullie maar geen hackers zijn ofzo want dan schijt ik de boel onder, mijn antivirus is namelijk verlopen.

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Novoselic schreef:
    Was ik maar mod, dan kon ik eventjes jullie IP-adres checken. ;3

Ik zou niet wensen dat je een Mod was, ik zou eeder om een brein wensen. Hallo, ooit van proxy gehoord?

Ragnar schreef:
    (...)
    Hmm, zolang jullie maar geen hackers zijn ofzo want dan schijt ik de boel onder, mijn antivirus is namelijk verlopen.

Nee joh, wij doen alleen aan figuurzagen.

Qnonimouse schreef:
    (...)

Ik zou niet wensen dat je een Mod was, ik zou eeder om een brein wensen. Hallo, ooit van proxy gehoord?

Nou bedankt. (cat) Die krengen zijn verschrikkelijk traag.
    Maar goed, ik ga slapen, nog veel succes met wat jullie ook van plan mogen zijn.

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Mitchell en Nikki?

No growth of the heart is ever a waste

Qnonimouse schreef:
    (...)

Nee joh, wij doen alleen aan figuurzagen.

You are truly all source of evil.

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Ragnar schreef:
    (...)
    You are truly all source of evil.

Stel je eens voor, als we jouw gebruiken als ons hout. Voel je het zaagje al langzaam door je heen gaan, voel je het zaagje al breken terwijl we net half door je arm heen zijn? Figuurzagen is niet voor mietjes.

Ik word best bang maar er is nu tenminste één topic dat een beetje leeft. :Y)
    Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarvoor dit topic bedoelt was. :]

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

Hashirama schreef:
    Mitchell en Nikki?

Ik denk dat we niet voor niets anoniem zijn, wij weten wie jij bent en dat is voor nu voldoende.

Tumnus schreef:
    Ik word best bang maar er is nu tenminste één topic dat een beetje leeft. :Y)
    Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarvoor dit topic bedoelt was. :]

Ik vind het zelf eigenlijk wel leuk dat er iets spannends gebeurd op Q :3 Ik ben echt heel benieuwd ^^

Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

Qnonimouse schreef:
    (...)

Stel je eens voor, als we jouw gebruiken als ons hout. Voel je het zaagje al langzaam door je heen gaan, voel je het zaagje al breken terwijl we net half door je arm heen zijn? Figuurzagen is niet voor mietjes.

Gatverdamme.

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

Ragnar schreef:
    (...)
    Diepvriestaco's eten. Omdat ik verdomme doe wat ik wil.

Zo rebels van je, oehlala.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Ieks! Ik heb net een hele doos diepvriestaco's gekocht. Verdomme, kan ik die ook gelijk wegpleuren!

"Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf