• Ik zoek dus stories, omdat ik me verveel en geen boeken meer heb om te lezen.

    Mijn eisen:
    -Het verhaal moet iets betekenen.
    -Er mag best romantiek in voorkomen, maar het mag niet zo'n typisch, twilight-achtig 'liefde overwint alles' verhaal zijn.
    -Het verhaal moet lange hoofdstukken hebben (minstens 1000 woorden).
    -Het verhaal moet afgelopen zijn (of ver genoeg zijn dat ik niet de hele tijd hoef te wachten).
    -Het verhaal moet over Onbekende Personen gaan: hiermee bedoel ik dus absoluut geen fanfictions
    -Ik vind 16+ niet erg, maar het maar het mag niet zo'n verhaal zijn dat alleen maar over seks gaat.
    -Ik heb geen eisen over fantasie of realiteit.
    -Ik heb geen eisen over de pov's.
    -Ik heb geen eisen over de taal, maar het mag niet zo'n 'Nederlands geschreven, Engels gesproken' verhaal zijn. OF nederlands OF engels, niet allebei.
    -Alle genré's mogen, behalve fanfictions.

    Zouden jullie alsjeblieft een beschrijving van het verhaal en een link naar het verhaal willen plaatsen? Dankjulliewel.

    Edit: Er zijn alsnog wat fanfictions als reacties geplaatst. In mijn hoofd zijn fanfictions, hoeveel 'Onbekende Personages' er ook in zitten, nog altijd fanfictions. Ik lees geen fanfictions, dank.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2014 - 13:38 ]


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Beingmyselfx schreef:
    ||romantiek||thriller||mysterie||&highschool||
    Hoofdpersonen: Céline, chloe, MacKenzie, Jessica en jason.
    Het verhaal gaat over, Céline die nieuwe is in het huis Anubis, ze vind raadsels, en samen probeert ze die op te lossen, ondertussen is ze hardstikke verliefd op haar leraar jason, waar ze al eerder een geheime relatie mee heeft gehad, maar ze is niet de enige Jessica zit ook achter hem aan. Ondertussen proberen chloe en Céline in het cheerleaderteam te komen, maar de bitchy MacKenzie probeer het allemaal te verpesten.
    (Ook kleine stukjes comedie!)
    The all in one story, hope you'll enjoy <3
    http://www.quizlet.nl/stories/141559/create-a-mystery-find-a-mystery-or-be-a-mystery/


    Ik weet niet of je het wat vind, en over die 1000 woorden. Als je kijkt zie je dat mijn laatste hoofdstukken daar bovenzitten. Ik wil ze lang er gaan schrijven :)


    oke, niet dat ik het niet leuk vind dat er nog mensen reageren ofzo, maar ik zeg het maar even; over dit en alles wat hiervoor is gezegd dat zegmaar een fanfiction is. In mijn hoofd is OP nog altijd GEEN FANFICTION, zelfs als je hoofdpersonages onbekend zijn, ik lees echt geen fanfictions omdat dit mij gewoon niet altijd even goed aanspreekt, er zitten er vast wel goede tussen, maar dit is gewoon niet wat ik zoek.
    dankjewel. Ik zal het ook in het orginele bericht zetten.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2014 - 13:34 ]


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Broken || Perrie, Harry, Zayn
    http://www.quizlet.nl/stories/138390/broken---perrie-harry-zayn/

    HET IS GEEN FANFICTION, IK GEBRUIK DEZE PERSONAGES ENKEL EN ALLEEN ZODAT JE EEN BEELD HEBT BIJ DE PERSONAGES. OOK DE EIGENSCHAPPEN ZIJN ANDERS.

    * romantische thriller met af en toe drama
    * ik persoon
    * heden verteld
    * onverwachte wendingen
    *activeren twee keer per week
    * elk hoofdstuk minstens 800 woorden

    Love can last forever
    and it will lead you to your destiny.
    Well,
    it cán last forever,
    but that's quiet impossible,
    I don't believe that,
    it's just not the truth.
    Love is dangerous.



    Hope springs eternal,
    trust me,
    it's a lie.
    Hope is an even more dangerous murderer than love.



    Instead of hoping you should try to trust.
    The problem is,
    I can't trust anybody.



    If you don't know my story,
    You don't know me,
    You won't get me.

    You won't get me because I'm not just a thing,
    I'm a person.
    You can't control me,
    Unless I can't control myself.
    That's one of my biggest fears.

    ~ Perrie Edwards






    Ik kon niet geloven dat ze het was. Haar blonde haren, die tot halverwege haar schouderbladen reikten, waren afgeknipt tot net op haar schouders. Ze droeg een shirtje dat haar schouders bloot liet en enkele zomersproetjes waren willekeurig op haar huid verschenen. Haar korte broekje zat strak om haar billen en haar kuiten waren gespierd. Ik moest alles wat ik op dat moment voelde inhouden. Vooral toen ze haar prachtige gezichtje naar me draaide en stralend glimlachte.
    "Hi! Lukt het een beetje met de verbouwing? Mijn moeder komt over een aantal weken pas, hoor, dus je hoeft je niet in het zweet te werken. Wat is het warm, hé? O, wacht. Mijn naam is Pippa." Haar hand bungelde voor mijn geknielde lichaam en ik veegde mijn vuile handen af aan mijn werkbroek. Ze had zich helemaal niet voor hoeven stellen. Ik wist haar naam al lang...




    - Meerdere personages, meerdere POVs
    - Nederland, Italië & Griekenland
    - Nederlands geschreven en gesproken
    - Bevat grof taalgebruik, drama, seks en schokkende gebeurtenissen
    - Romantiek, thriller, drama & een verhaal over groei
    - Verhaal en cover door Unwritable


    x Ze is tweeëntwintig, heeft lichte groene ogen en een paar handen die de mooiste gerechten voort brengen. Pippa is een gewone twenty-something die nog niet precies weet wat ze met haar leven wil, zoals weinig van haar leeftijdsgenoten. Samen met beste vriend Stan maakt ze er het beste van in haar geboortedorp dat langzaam uit lijkt te sterven, maar eigenlijk zit er een diepgekoesterd verlangen opgesloten in haar hart. De duik in het diepe is echter te bedreigend en pas als ze haar moeder op een haar na niet kwijt raakt, besluit ze om stappen te nemen. En nog liever gisteren dan morgen.

    Als zijn vader besluit dat zijn zoon en nietsnut van een Simeon eindelijk eens op eigen voeten moet gaan staan, breekt de hel los in huize Topal. Vastbesloten als de viertwintigjarige Griek is, zal hij zijn familie eens laten zien wat hij wel niet voor elkaar kan krijgen. Hij beland per ongeluk in Italië en gaat aan de slag als illegale timmerman bij een Italiaanse aannemer die het allemaal niet zo nauw neemt met de regeltjes.

    En dan is daar nog Stan, die wiskunde studeert alsof zijn leven er van af hangt. In het holst van de nacht beoefent hij echter nog een andere hobby, namelijk het uithangen van Sherlock om alle sporen die Pippa achterlaat te kunnen volgen. Tot hij iets ontdekt dat hem het eerstvolgende vliegtuig naar Italië doet boeken.

    Who run the world?!... Girls!
    OP
    Wanneer het donker wordt in de straten komt een nieuwe wereld tevoorschijn. Jongens die opgeleid worden tot vechters, sommige schoppen het ver, andere overleven het niet. In de ring gaan ze tot de dood.
    Indra een meisje van 20 jaar oud staat niet alleen aan het hoofd van de beste groep ooit, ze is ook nog eens wereldkampioene. In deze mannenwereld vol geweld, succes, passie en vriendschap regeert er maar één persoon, een jonge vrouw.


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.