Liam Payne II Spidey.
Ik schrok wakker van het geklop op mijn deur, maar in plaatst van dat ik gewoon mijn ogen opende, sprong ik op het plafond, en bleef daar doodleuk aanhangen met mijn handen en voeten. Ik slaakte een verbaasde, en lichtelijk angstige kreet, en viel daarna hard op de grond. "Liam? Wat ben je in hemelsnaam aan het doen?" hoorde ik mijn tante vragen aan de andere kant van de deur. 'Euh, niks...' zei ik, en deed de deur van het slot. Maar in plaats van dat ik het slot er gewoon af deed, had ik het hele slot in mijn handen. Ik staarde er verbaasd naar, en probeerde het met schudden uit mijn hand te krijgen, maar het ding wou niet los laten. "Mag ik binnenkomen?" vroeg mijn tante. 'Wacht even.' zei ik, terwijl ik nog steeds het slot uit mijn hand probeerde te krijgen. Het slot schoot uiteindelijk uit mijn hand, en belandde met veel kabaal op mijn bureau, die nu ingestort was, en alle spullen waren verspreid over de grond. "Liam, wat doe je?" vroeg mijn tante nu ongeduldig. 'Niks..' zei ik. "Dan kom ik binnen." zei ze. 'Nee! Ik bedoel nee, ik ben... naakt, want ik wou gaan douchen..' verzon ik maar. 'Ga maar, je ziet me beneden wel..' zei ik, en mijn tante vertrok naar beneden. Ik zuchtte even opgelucht. Wat is er in vredesnaam met me aan de hand? Ik liep naar de badkamer, en draaide de kraan aan, nou ja, ik sloopte hem meer. Ik probeerde de nu water spuitende kraan te stoppen met een handdoek, wat gelukkig voor nu werkte. Nu had ik door dat ik dus niet normaal dingen moest pakken, maar heel zacht. Tenzij ik ze wou slopen... Ik pakte heel voorzichtig mijn tandenborstel, en tandpasta, en poetste mijn tanden. Ik voelde even aan de pijnlijke plek in mijn nek, waar het gister in die kamer in dat lab wel leek alsof ik gebeten werd. Ik voelde een bobbel, en trok het eruit. Ik maakte een pijnlijk geluidje, en keek wat ik uit mijn nek had getrokken. Het leek wel een... spin. Ik bestudeerde het ding even, en legde het daarna neer op mijn kastje, aangezien mijn tante weer riep. Zou mijn vreemde gedrag met de beet van die spin te maken hebben? Ik pakte voorzichtig mijn tas, en verliet mijn kamer om naar beneden te lopen, te ontbijten, en mijn tante gedag te zeggen, om daarna naar de bushalte te lopen. Ik hoopte dat die enge dingen van net door die spin kwamen, en ik nu normaal over straat kon zonder iets per ongeluk te slopen... De bus arriveerde, en ik stapte in, om vervolgens mijn oortjes in te doen, en uit het raam te staren. Eenmaal op school aangekomen liep ik naar mijn kluisje om mijn spullen daar in te lozen. Ik wou net mijn kluisje dicht doen, wat al voor me gedaan werd door de grootste domkop van de school. Ik zuchtte en draaide me om, om naar mijn les te lopen. Ik heb echt geen zin in die jongen nu. Gewoon negeren. Schoot door mijn hoofd. Toen ik bijna bij het lokaal was, was iemand nog zo leuk om me te laten struikelen, in de hoop dat mijn boeken uit mijn handen zouden vallen, wat tot mijn verbazing niet gebeurde. Ik weet niet wat er gister was gebeurd, maar ik begin het aardig eng te vinden..
How far is far