• Welkom bij het Middle Earth-Chattopic! In dit topic ontmoet je andere fans van The Hobbit, Lord of The Rings en natuurlijk de geweldig boeken van Tolkien! De bedoeling van dit topic is om plaatjes uit te wisselen van je favoriete karakters, andere fans te ontmoeten, filmpjes, quotes, etc. te sturen, maar vooral om veel lol met elkaar te hebben! Dit is een chattopic en is bedoeld om lekker met elkaar te chatten over onze fantastische helden en heldinnen. Gespam is toegestaan, zolang het maar over Midden Aarde en alles daar omheen gaat.


    Alle spoilers over het (waarschijnlijke) verloop van de derde film van The Hobbit,
    dienen tussen [ spoiler] [ /spoiler] gezet te worden.




    Inwoners:

    Wil je ook op de lijst? Meld dit dan even C: Gelieve naamsveranderingen door te geven.
    We hebben op dit moment wel 23 Inwoners!!


    Onze lijfspreuk



    Weet jij een leuke lijfspreuk voor ons geweldige topicreeks?
    Stuur deze dan naar Asfaloth in een privébericht. Over een tijdje zullen we dan met z'n allen stemmen voor onze favoriet.
    Er zitten wel een paar kleine eisen aan verbonden;
    - Hij moet in het Engels zijn
    - Het liefst geen lange.
    - Er mag geen (vervoeging van het werkwoord) 'zijn' in voorkomen. (Dus geen 'is')
    Later zal nog wel duidelijk worden waarom.

    Je mag een zelfbedachte, maar ook bestaande kiezen. Zolang hij maar goed bij ons topic en/of Middle Earth past. Be creative (:

    Reclame:


    Regels:
    - Kauwgomjunky en CaptainJackS zullen mij(Asfaloth)helpen het topic in de gaten te houden. Verder zijn wij drie ook de enige die een nieuw topic mogen starten, behalve als een van ons toestemming geeft dat iemand anders het mag doen.
    - Ruzies mogen in elkaars GB of Privé Berichten.
    - Niemand wordt hier uitgescholden, iedereen is gelijk
    - Er mag niks aan de beginpost mogen veranderd zonder toestemming van Asfaloth én Kauwgomjunky en/of CaptainJackS. (Behalve over nieuwe inwoners, nieuwe topics, verhalen, etc.)
    - We willen niet té erg Off-topic gaan, dus hou je aan het onderwerp Middle Earth. Het is niet erg als het daar soms niet over gaat, maar probeer je er gelieve wel aan te houden :)

    Andere Middle Earth-Chattopics:

    Nieuwsflits




    © Middle Earth Nieuwsflits. Bron: GIS. Foto: Asfaloth



    Storingen op het Middle Earth-Chattopic

    Van onze verslaggever
    Asfaloth


    Middle Earth -- Al een hele tijd zijn er vreemde storingen in het Middle Earth-Chattopic. De GIS (Gandalf's Internet Service) is op dit moment hard bezig met een oplossing voor de vervelende storingen. Op dit moment zijn we allen hard bezig met een oplossing zoeken voor de vervelende internet storingen. Het spijt ons voor dit uiterst vervelende ongeval," aldus Gandalf, hoofd van de GIS.










    In western lands beneath the Sun
    The flowers may rise in Spring,
    The trees may bud, the waters run,
    The merry finches sing.
    Or there maybe 'tis cloudless night,
    And swaying branches bear
    The Elven-stars as jewels white
    Amid their branching hair.

    Vers 1; Journey's End - J.R.R. Tolkien


    From a World's End there he turned away,
    and yearned again to find afar
    his home through shadows journeying,
    and burning as an island star
    on high above the mists he came,
    a distant flame before the Sun,
    a wonder ere the waking dawn
    where grey the Norland waters run.

    And over Middle-Earth he passed
    and heard at last the weeping sore
    of women and of elven-maids
    in Elder Days, in years of yore.

    Vers 16&17; Earendil - J.R.R. Tolkien


    O! Wanderers in the shadowed land
    Despair not! For though dark they stand,
    All woods there be must end at last,
    And see the open sun go past:
    The setting sun, the rising sun,
    The day's end, or the day begun.
    For east or west all woods must fail.

    All Woods Must Fail - J.R.R. Tolkien


    Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light.

    Vers 5&7; Over The Misty Mountains Cold - J.R.R. Tolkien


    To the Sea, to the Sea! The white gulls are crying,
    The wind is blowing, and the white foam is flying.
    West, west away, the round sun is falling.
    Grey ship, grey ship, do you hear them calling?
    The voices of my people gone before me?
    I will leave, I will leave the woods that bore me;
    For our days are ending and our years failing.
    I will pass the wide waters lonely sailing.
    Long are the waves on the Last Shore falling,
    Sweet are the voices in the Lost Isle calling.
    In Eressea, in Elvenhome, that no man can discover,
    Where the leaves fall not: land of my people forever!

    The Sea - J.R.R. Tolkien

    [ bericht aangepast op 30 april 2014 - 19:07 ]


    You can't touch music but music touch you

    eJove schreef:
    (...)

    Inderdaad, vooral omdat bijna alle filmseries die ik ken waarvan het laatste deel in twee is gekapt (Harry Potter, Twilight, Hunger Games) van de filmmakers van Lionsgate komen. Ik bedoel maar, Breaking Dawn had niet zoveel details (en ik vond het eerste deel van zowel het boek als de film erg saai)

    ik doelde ook vooral op harry potter en hunger games en dat alleen voor geld!


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Glorfindel schreef:
    (...)
    ik doelde ook vooral op harry potter en hunger games en dat alleen voor geld!


    Inderdaad Glorfindel, inderdaad. Het zijn zware tijden voor de portemonnee van fangirls *slaakt een dramatische zucht*


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Glorfindel schreef:
    (...)
    bij mij ook niet!

    Whoop whoop ^^


    You can't touch music but music touch you

    eJove schreef:
    (...)

    Inderdaad Glorfindel, inderdaad. Het zijn zware tijden voor de portemonnee van fangirls *slaakt een dramatische zucht*

    zéér zwaar...
    *geeft je een schouderklopje voor zover dat gaat via computer*


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Lieve ME mede bewoners..
    Dit was het dan voor even voor me
    ik neem afscheid van jullie voor zolang het duurt ik weer Wifi heb ;)
    Ik ga namelijk naar Engeland toe voor 10 weken en vlieg morgen om 10:10
    ik ben er dus van 29 april tot 4 juli dan kom ik weer terug naar ned.
    natuurlijk als ik daar ben probeer ik zo snel mogelijk wat te regelen kwa internet en kom zo snel mogelijk weer terug ^^
    Maar bij deze voor nu is het een tot ziens en hopelijk (voor me zelf ook) weer tot snel ;)
    LY all Xx Junk


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    Lieve ME mede bewoners..
    Dit was het dan voor even voor me
    ik neem afscheid van jullie voor zolang het duurt ik weer Wifi heb ;)
    Ik ga namelijk naar Engeland toe voor 10 weken en vlieg morgen om 10:10
    ik ben er dus van 29 april tot 4 juli dan kom ik weer terug naar ned.
    natuurlijk als ik daar ben probeer ik zo snel mogelijk wat te regelen kwa internet en kom zo snel mogelijk weer terug ^^
    Maar bij deze voor nu is het een tot ziens en hopelijk (voor me zelf ook) weer tot snel ;)
    LY all Xx Junk

    het zou héél stom zijn als je daar geen internet had, want héél juli ben ik weg


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Glorfindel schreef:
    (...)
    het zou héél stom zijn als je daar geen internet had, want héél juli ben ik weg

    Noooooo!
    en nee lijk mij ook sterk hoor maar je weet maar nooit hoe lang het duurt voor je het gevonden heb :P
    maar goed ga slapen morgen dus vroeg op...
    Bye bye trusten iedereen Xx


    You can't touch music but music touch you

    Veel plezier in Engeland, Junk!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Asfaloth schreef:
    Veel plezier in Engeland, Junk!

    Dank je wel! ^_^
    Gaat zeker ook wel lukken ;)


    You can't touch music but music touch you

    Jongens, dit gaat echt te ver, jullie hebben binnen bijna 2 maanden meer dan 40 topics volgemaakt! Misschien moeten sommige gesprekken gewoon in elkaars gb worden gevoerd? Ik vind het namelijk een beetje lullig als er een heel topic word gewijd aan een gesprek tussen twee mensen... Om eerlijk te zijn is het gespam de reden dat ik nauwelijks nog in de topics reageer. Ik kan het niet meer bij houden!

    Deamonium schreef:
    Jongens, dit gaat echt te ver, jullie hebben binnen bijna 2 maanden meer dan 40 topics volgemaakt! Misschien moeten sommige gesprekken gewoon in elkaars gb worden gevoerd? Ik vind het namelijk een beetje lullig als er een heel topic word gewijd aan een gesprek tussen twee mensen... Om eerlijk te zijn is het gespam de reden dat ik nauwelijks nog in de topics reageer. Ik kan het niet meer bij houden!


    Dit is ook het spamtopic, dus ja. xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Dit is ook het spamtopic, dus ja. xD


    Idd, maar zeg nou zelf, meer dan 40 topics in minder dan 2 maanden tijd? Dat zijn dus 12.300 berichten, en dat houd in dat jullie dus meer dan 200 berichten per dag posten? Dat gaat wel een beetje heel erg ver, vind je niet?

    Deamonium schreef:
    (...)

    Idd, maar zeg nou zelf, meer dan 40 topics in minder dan 2 maanden tijd? Dat zijn dus 12.300 berichten, en dat houd in dat jullie dus meer dan 200 berichten per dag posten? Dat gaat wel een beetje heel erg ver, vind je niet?


    Ik heb ook maar in vier topics gekeken, hoor. xD
    Maar goed, het is gewoon een chat en daar kun je veel berichten in verwachten, haha. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Ik heb ook maar in vier topics gekeken, hoor. xD
    Maar goed, het is gewoon een chat en daar kun je veel berichten in verwachten, haha. :'p


    Nou ja, ik zit liever niet in zo'n volgespamt topic, maar in het gewone Hobbit fantopic reageert bijna niemand meer. Als het ware is het topic dus gewoon van naam veranderd. Ik vind het vreemd en vervelend, want ik vind het heel erg gezellig om mee te praten, maar als mensen zó veel gaan spammen heb ik geen zin meer op te proberen om alles bij te houden...

    Deamonium schreef:
    (...)

    Nou ja, ik zit liever niet in zo'n volgespamt topic, maar in het gewone Hobbit fantopic reageert bijna niemand meer. Als het ware is het topic dus gewoon van naam veranderd. Ik vind het vreemd en vervelend, want ik vind het heel erg gezellig om mee te praten, maar als mensen zó veel gaan spammen heb ik geen zin meer op te proberen om alles bij te houden...


    Ik ken het gevoel, maar ik denk niet dat we er veel aan kunnen veranderen. Men gaat niet zijn berichten tellen of zo, als het gezellig is lullen ze gewoon verder en blijkbaar is dat het vaak. Ik vind het ook wel jammer dat het nu wat stiller is in het andere topic, dus misschien zou het wel leuk zijn als ze daar zo nu en dan ook wat leuks zouden neerzetten. :p


    Every villain is a hero in his own mind.