Ik heb het topic even in een beter subforum geplaatst. ^^
Goh, ik ben er niet uit wat ik van het idee vind. Enerzijds vind ik dat je er geen limiet op mag zetten omdat het je eigen vrijheid is. Je mag toch ook niet max 2 actieve stories hebben lopen? Maar anderzijds zie ik dat er bepaalde frustraties zijn rond RPG's.
Blijkbaar gaan de frustraties over RPG's die nooit starten of doodlopen. Maar is de oorzaal per se omdat sommigen meer dan 2 RPG's hebben lopen?
Volgens mij kan je even goed 4 goeddraaiende RPG's hebben lopen zonder problemen. In ieder geval: wat met die andere mogelijke factoren die aangehaald worden? Zoals woorden.
Ik zou eerst een echte analyse willen hebben, voor we echt iets zouden doorvoeren. Voor hetzelfde geld ligt het probleem niet hier en dan zit je opeens met een hele organisatie, voor niets. Daarbij is het allemaal ook zo makkelijk te omzeilen...
Ik ben eerder voor een systeem waarin je feedback kan geven naar de starter en iets naar het forum/moderators toe. Laat ik mezelf even proberen uit te leggen.
Wanneer een RPG lijkt vast te lopen of vastgelopen is, wordt er een moderator gecontacteerd. Die zet dan een soort van enquête in het topic, die enquête kan eventuee ook apart naar iedere deelnemer gestuurd worden. Deelnemers kunnen dan antwoorden waarom ze denken dat deze RPG vastliep en wat hun eigen reden (indien ze dat willen vertellen) was om ermee te stoppen. Voor mijn part mogen ook buitenstaanders eens kijken naar de enquête en deze ook invullen. Als je dit een tijdje systematisch doet, zie je waarom RPG's vastlopen. En dan kun je daarop verdergaan.
Er kunnen zovele redenen zijn waarom RPG's vastlopen en het kan misschien helemaal aan iets anders liggen dan dat iemand 3-4 lopende RPG's heeft. Het kan net zo goed toeval zijn, als een te moeilijke RPG, als teveel woorden moeten schrijven, als een verhaallijn dat 'leeg' is,...
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury