• HoiHoi, je leest het goed. Ik zoek weer een cover.

    Geen plaatjes.
    Vorige keer waren er echt prachtige resultaten dat ik benieuwd bent wat jullie deze keer zullen doen.
    Deze keer geef ik dus weer geen plaatjes, maar ik juist verrast worden.

    Wat ik verwacht.
    Ik wil deze keer ook niet teveel weggeven over het verhaal zelf. Maar het is een fanfiction over Harry Styles. Maar ik wil geen Harry op het cover. Gewoon een onbekende en vooral gezichtloze jonge. Het maakt niet uit of het jonge van achteren helemaal niet op Harry lijkt. Dat is juist wat ik graag wilt. Verder wil ik graag een soort crime body onder een witte laken.
    Ik wil ook een meisje op het cover zien. Ook gezichtloos. Krullend haar zal leuk zijn, maar als het moeilijk te vinden is, is ook niet erg. Ik wil dat het een soort horror uitstraalt, maar dan ook weer niet te eng. Eerder spannend genoeg dat je zin krijgt om te gaan lezen.
    Ik wil het coveer graag in een rechthoekige vorm die verticaal staat. Zo dus
    Verder mag er een crime tape erbij.
    Als je een cover heb en vind dat alles wat ik eis slordig staat of het cover druk maakt, maar je best iets weghalen. En je mag natuurlijk ook iets erbij doen dat ik niet heb vermeld. (Drugs, geweren enzo zijn ook welkom.) Verder sluit ik een bosomgeving ook niet uit.

    Titel.
    Het titel is 'Jane Doe.' Ik wil Jane Doe in het groot, maar dan weer niet te groot. Eronder wil graag deze serie nummer erbij:18765. Die moet natuurlijk in een kleinere lettergrootte gezet worden.

    Prijs.
    De winnende cover krijgt weer tien credits. Als ik meerdere leuk vindt, zal ik ook nog eentje kopen.

    [ bericht aangepast op 28 april 2014 - 6:49 ]


    -

    Ik zal morgen wel wat proberen, kan niks garanderen.


    16 - 09 - '17

    Ik probeer morgen wat ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Zonder tekst



    Met tekst




    Als er iets anders aan moet, dan zeg je het maar.


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    Ik zal morgen wel wat proberen, kan niks garanderen.


    take me back to the basics and the simple life

    Foraoise schreef:
    Zonder tekst



    Met tekst




    Als er iets anders aan moet, dan zeg je het maar.


    Thaanks *O*


    -

    Nog meer mensen? ^^


    -

    Yush, me. Secondje.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried



    Probeer het later misschien nog eens, maar dat gaat dan ten vroegste donderdag worden ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried


    Het lijk paste er niet echt bij, lol. Zeg 't maar als er nog iets aangepast moet worden of zo :3

    [ bericht aangepast op 28 april 2014 - 23:00 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Occult schreef:


    Het lijk paste er niet echt bij, lol. Zeg 't maar als er nog iets aangepast moet worden of zo :3

    *valt achterover van verbazing.*
    Wauw, echt leuk gedaan. *O* En ja, die lijk past er idd niet echt bij xd.

    @Leah: ik vind hem ook wel leuk gedaan. Alleen staat die geweer nogal raar :s


    -

    Mijn poging, ben benieuwd wat je ervan vind (:



    Zonder tekst :


    Credendo Vides

    Ik wil ook wel iets proberen, maar mag dat dan vanavond? Ik heb namelijk op dit moment niet veel tijd. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DreamerN schreef:
    Mijn poging, ben benieuwd wat je ervan vind (:



    Zonder tekst :


    Wauw, het is leuk gedaan *O*

    @Yolanda, tuurlijk kan dat (:


    -

    DreamerN schreef:
    Mijn poging, ben benieuwd wat je ervan vind (:



    Zonder tekst :



    Wauw, die is mooi!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik wil vanavond of morgen wel wat proberen.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran