• Wil je mee schrijven aan mijn verhaal?
    Reageer dan!
    Regels:
    1.Ik heb mijn personage jij het jouwe
    Alleen ik praat in de ik vorm met mijn personage jij allen met het jouwe.
    2.je mag geen personages verwijderen
    3. HP personages zitten er gewoon in.
    4. Mijn personage is de zus van Draco Malfidus.
    5. Wel overleggen met mij
    6. Zet bovenaan het hoofdstuk de naam van je personage ( dan is het duidelijker)
    7. Leestekens mogen maar zijn niet verplicht.
    8. Schuin/dik gedrukt/gekleurd schrijven mag.
    9. Foto's toevoegen.

    Natuurlijk overleggen we en kun je ook je eigen dingen toevoegen.

    Nu even mijn personage

    Naam: Malese Tamara Malfidus.
    Bijnaam: Mara
    Geslacht: vrouw.
    Leeftijd: 11
    Jaar: 1
    Afdeling: Zwadderich
    Haarkleur: bruin
    Oogkeur: groen
    Karakter: sluw, gemeen, aardig, slim, sterk, zelfverzekerd, rebels.
    Over Mara en een stukje van het verhaal: ze is erg bang voor haar ouders. Ze heeft veel geheimen en gaat om met de verkeerde personen. Haar hart is vaak gebroken daarom is ze nu erg voorzichtig. De enige die ze vertrouwd is haar broer Draco. Ze is best wel close met hem. Ze laat niet met zich sollen. De meeste opmzweinstein zijn net zo bang voor haar als voor Draco. Ze kan erg goed toveren. Verder haat ze het echt als iemand haar bij haar volledige naam noemd en als iemand zegt dat ze iets fout doet wat niet zo is vecht ze terug. Ze vecht voor het goede het sleept Draco daarin mee. Tijdens de slag om Zweinstein loopt Draco niet naar de duistere kant maar blijft bij Mara aan de kant van Harry. Mara en Harry worden een stel in het vierde jaar in het zesde jaar maakt Harry het uit met haar en in het zevende jaar worden ze weer verliefd. Draco en Mara moeten van Voldemort Perkamentus vermoorden maar in plaats daarvan doet Sneep het. Harry komt achter hun aan maar word tegen gehouden door Sneep. Als Sneep tegen Harry vecht probeert Mara hem te helpen maar wordt tegen gehouden door dooddoeners. Draco probeert zich te beheersen maar wil Harry net als zijn zus helpen.

    Vul het zelfde in voor een personage als ik. ( je mag meer toevoegen)

    Rollen:
    G. Meisje, jaar 1
    G. Meisje, jaar 1
    G. Meisje, jaar 2
    G. Meisje, jaar 4. iMickeyMouse
    G. Meisje, jaar 4
    G. Meisje, jaar 4
    G. Jongen, jaar 1
    G. Jongen, jaar 1

    R. Meisje, jaar 1
    R. Meisje, jaar 1
    R. Meisje, jaar 1
    R. Meisje, jaar 3. Geleninja
    R. Jongen, jaar 1
    R. Jongen, jaar1
    R. Jongen, jaar 5
    R. Jongen, jaar 5
    R. Jongen, jaar 5

    H. Meisje, jaar 1
    H. Meisje, jaar 2. JennaParker
    H. Meisje, jaar 2
    H. Meisje, jaar 6. RingKeeper
    H. Jongen, jaar 1
    H. Jongen, jaar 1
    H. Jongen, jaar 1
    H. Jongen, jaar 6

    Z. Meisje, jaar 1. LucyParker (ik)
    Z. Meisje, jaar 1. iMickeyMouse
    Z. Meisje, jaar 1
    Z. Meisje, jaar 2
    Z. Meisje jaar 5
    Z. Jongen, jaar 1
    Z. Jongen, jaar 1
    Z. Jongen, jaar 1
    Z. Jongen, jaar 2
    Z. Jongen, jaar 5
    Z. Jongen, jaar 5

    G. = Griffoendor
    R. = Ravenklauw
    H. = Huffelpuf
    Z. = Zwadderich
    Dreuzels mogen ook

    Je personage mag gespeeld worden door een beroemd iemand.
    Foto is niet verplicht.
    Mijn personage word gespeeld door Malese Jow dus die van jou niet.

    Sorry als je al deze regels vervelend vind maar zo hou ik het verhaal naar mijn idee ( een soort van).

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 8:59 ]


    •Life and die• life isn't fair• don't give a shit• what you give is what you get• i'm crazy and i love it•


    Naam: Zayna Layla Zabini
    Bijnaam: Zay, maar andere afdelingen en mensen die haar niet mogen noemen haar Zayna.
    Geslacht: Vrouwlijk.
    Leeftijd: 11 jaar oud. Verjaart op 27 September.
    Jaar: Het eerste leerjaar.
    Afdeling: Slytherin.
    Uiterlijk: [FC: Demi Lovato, alleen dan zo genaamd met een wat donkerdere huid] Zayna heeft een wat donkerdere huid, Haar ogen hebben een diepbruine kleur die zo wat geen emotie los laten, ja misschien vrolijk heid. De lange lokken van haar zijn best krullend en zijn erg donkerbruin. Zayna is 1 meter en 69 centimeter lang.
    Innerlijk: Een grote arrogantie staat op Zayna's naam geschreven. Gemene opmerkingen heeft ze zekers. Haar moeder is erg weinig thuis, ze is meestal alleen met haar broer Blaise. En hun vader is dood. Hun moeder is 7 maal weduwe geweest dus het is niet bekend wie de vader is. Dit maakt haar erg zelfstandig en ook weer kwetsbaar. Gevoelig is ze zeker. Bij haar vrienden is ze een lieve en grappige meid met wie je veel lol kunt beleven. Voor vrienden zal ze door het vuur gaan en ze zal ook haar eigen leven geven voor hun. Moedig is ze ook. Bij onbekende mensen kan ze gemeen of heel verlegen zijn. Ze is ook niet bang voor een strijd op leven of dood. Maar ze is ook erg doelbereikend en sluw.
    Extra: Ze is het tweeling zusje van Blaise.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Wat dan? Zijn jullie al begonnen? :p


    Nee, wij niet. Maar er staan al hoofdstukken in de story.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Wat dan? Zijn jullie al begonnen? :p



    Ja ik ben al begonnen

    iMickeyMouse ik zou het fijn vinden als je dat voor me wil doen


    •Life and die• life isn't fair• don't give a shit• what you give is what you get• i'm crazy and i love it•

    Maar, nu kunnen de Slytherins zich er niet meer tussen proppen want ik heb nergens Blaise zijn naam gelezen... xD en moet ik het ook veranderen naar de Engelse namen? Of wil je het Nederlands houden?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    iMickeyMouse schreef:
    Maar, nu kunnen de Slytherins zich er niet meer tussen proppen want ik heb nergens Blaise zijn naam gelezen... xD en moet ik het ook veranderen naar de Engelse namen? Of wil je het Nederlands houden?


    Ik wil het graag Nederlands houden.
    Ik ben bezig met een stukje met Blaise erin


    •Life and die• life isn't fair• don't give a shit• what you give is what you get• i'm crazy and i love it•

    Wel graag in ik perspectief schrijven met jou personages
    Bedankt


    •Life and die• life isn't fair• don't give a shit• what you give is what you get• i'm crazy and i love it•

    LucyParker schreef:
    Wel graag in ik perspectief schrijven met jou personages
    Bedankt


    Dat is toch niet logisch? Dan wordt het toch nooit één verhaal? ;s


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zet de naam gwn in de inleiding dat is het wel te begrijpen
    Zelf schrijf ik ook in ik perspectief


    •Life and die• life isn't fair• don't give a shit• what you give is what you get• i'm crazy and i love it•

    Blaise zijn naam is dan Benno^^ dat is de nederlandse vertaling en:

    Je doet het in POV's dan weet je makkelijker wat iemand denkt. Dus bv een stukje uit Zayna:

    Zayna Zabini

    Zuchtend keek ik rond. Het station was erg druk en iedereen krioelde om elkaar heen. En wurmde zich door kleine gaatjes tussen de mensen om in de trein te kopen.

    En dan uit idk Ron:

    Ron Wemel:

    Ik keek wat rond vanuit de trein, wachtend tot Hermione en Harry kwamen. Mijn blik viel op het Slytherin meisje Zabini die ook rondkeek.

    dat dus ^^


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    LucyParker schreef:
    Zet de naam gwn in de inleiding dat is het wel te begrijpen
    Zelf schrijf ik ook in ik perspectief


    Hmm. Ik denk er nog even over na. ;)


    Every villain is a hero in his own mind.

    iMickeyMouse schreef:
    Blaise zijn naam is dan Benno^^ dat is de nederlandse vertaling en:

    Je doet het in POV's dan weet je makkelijker wat iemand denkt. Dus bv een stukje uit Zayna:

    Zayna Zabini

    Zuchtend keek ik rond. Het station was erg druk en iedereen krioelde om elkaar heen. En wurmde zich door kleine gaatjes tussen de mensen om in de trein te kopen.

    En dan uit idk Ron:

    Ron Wemel:

    Ik keek wat rond vanuit de trein, wachtend tot Hermione en Harry kwamen. Mijn blik viel op het Slytherin meisje Zabini die ook rondkeek.

    dat dus ^^


    Dat is goed maar wel 1 naam per hoofdstuk aub


    •Life and die• life isn't fair• don't give a shit• what you give is what you get• i'm crazy and i love it•

    iMickeyMouse schreef:
    Blaise zijn naam is dan Benno^^ dat is de nederlandse vertaling en:

    Je doet het in POV's dan weet je makkelijker wat iemand denkt. Dus bv een stukje uit Zayna:

    Zayna Zabini

    Zuchtend keek ik rond. Het station was erg druk en iedereen krioelde om elkaar heen. En wurmde zich door kleine gaatjes tussen de mensen om in de trein te kopen.

    En dan uit idk Ron:

    Ron Wemel:

    Ik keek wat rond vanuit de trein, wachtend tot Hermione en Harry kwamen. Mijn blik viel op het Slytherin meisje Zabini die ook rondkeek.

    dat dus ^^


    Maar het leest toch honderd keer fijner als het gewoon doorloopt, zoals in een gewoon boek? :'p


    "Zuchtend keek Zayna rond. Het station was erg druk en iedereen krioelde om elkaar heen. En wurmde zich door kleine gaatjes tussen de mensen om in de trein te komen.

    Ron keek (ook) wat rond vanuit de trein, wachtend tot Hermelien en Harry kwamen. Zijn blik viel op het Zwaddrich meisje Zabini, dat ook rondkeek. "


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oooooh wacht. Is dit geen RPG?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Eigenlijk denk ik een soort van, alleen een RPG story. xD


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ja, maar dus niet in een gewoon topic.


    Every villain is a hero in his own mind.