• Wil je mee schrijven aan mijn verhaal?
    Reageer dan!
    Regels:
    1.Ik heb mijn personage jij het jouwe
    Alleen ik praat in de ik vorm met mijn personage jij allen met het jouwe.
    2.je mag geen personages verwijderen
    3. HP personages zitten er gewoon in.
    4. Mijn personage is de zus van Draco Malfidus.
    5. Wel overleggen met mij
    6. Zet bovenaan het hoofdstuk de naam van je personage ( dan is het duidelijker)
    7. Leestekens mogen maar zijn niet verplicht.
    8. Schuin/dik gedrukt/gekleurd schrijven mag.
    9. Foto's toevoegen.

    Natuurlijk overleggen we en kun je ook je eigen dingen toevoegen.

    Nu even mijn personage

    Naam: Malese Tamara Malfidus.
    Bijnaam: Mara
    Geslacht: vrouw.
    Leeftijd: 11
    Jaar: 1
    Afdeling: Zwadderich
    Haarkleur: bruin
    Oogkeur: groen
    Karakter: sluw, gemeen, aardig, slim, sterk, zelfverzekerd, rebels.
    Over Mara en een stukje van het verhaal: ze is erg bang voor haar ouders. Ze heeft veel geheimen en gaat om met de verkeerde personen. Haar hart is vaak gebroken daarom is ze nu erg voorzichtig. De enige die ze vertrouwd is haar broer Draco. Ze is best wel close met hem. Ze laat niet met zich sollen. De meeste opmzweinstein zijn net zo bang voor haar als voor Draco. Ze kan erg goed toveren. Verder haat ze het echt als iemand haar bij haar volledige naam noemd en als iemand zegt dat ze iets fout doet wat niet zo is vecht ze terug. Ze vecht voor het goede het sleept Draco daarin mee. Tijdens de slag om Zweinstein loopt Draco niet naar de duistere kant maar blijft bij Mara aan de kant van Harry. Mara en Harry worden een stel in het vierde jaar in het zesde jaar maakt Harry het uit met haar en in het zevende jaar worden ze weer verliefd. Draco en Mara moeten van Voldemort Perkamentus vermoorden maar in plaats daarvan doet Sneep het. Harry komt achter hun aan maar word tegen gehouden door Sneep. Als Sneep tegen Harry vecht probeert Mara hem te helpen maar wordt tegen gehouden door dooddoeners. Draco probeert zich te beheersen maar wil Harry net als zijn zus helpen.

    Vul het zelfde in voor een personage als ik. ( je mag meer toevoegen)

    Rollen:
    G. Meisje, jaar 1
    G. Meisje, jaar 1
    G. Meisje, jaar 2
    G. Meisje, jaar 4. iMickeyMouse
    G. Meisje, jaar 4
    G. Meisje, jaar 4
    G. Jongen, jaar 1
    G. Jongen, jaar 1

    R. Meisje, jaar 1
    R. Meisje, jaar 1
    R. Meisje, jaar 1
    R. Meisje, jaar 3. Geleninja
    R. Jongen, jaar 1
    R. Jongen, jaar1
    R. Jongen, jaar 5
    R. Jongen, jaar 5
    R. Jongen, jaar 5

    H. Meisje, jaar 1
    H. Meisje, jaar 2. JennaParker
    H. Meisje, jaar 2
    H. Meisje, jaar 6. RingKeeper
    H. Jongen, jaar 1
    H. Jongen, jaar 1
    H. Jongen, jaar 1
    H. Jongen, jaar 6

    Z. Meisje, jaar 1. LucyParker (ik)
    Z. Meisje, jaar 1. iMickeyMouse
    Z. Meisje, jaar 1
    Z. Meisje, jaar 2
    Z. Meisje jaar 5
    Z. Jongen, jaar 1
    Z. Jongen, jaar 1
    Z. Jongen, jaar 1
    Z. Jongen, jaar 2
    Z. Jongen, jaar 5
    Z. Jongen, jaar 5

    G. = Griffoendor
    R. = Ravenklauw
    H. = Huffelpuf
    Z. = Zwadderich
    Dreuzels mogen ook

    Je personage mag gespeeld worden door een beroemd iemand.
    Foto is niet verplicht.
    Mijn personage word gespeeld door Malese Jow dus die van jou niet.

    Sorry als je al deze regels vervelend vind maar zo hou ik het verhaal naar mijn idee ( een soort van).

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 8:59 ]


    •Life and die• life isn't fair• don't give a shit• what you give is what you get• i'm crazy and i love it•

    H. Meisje, jaar 2
    Naam: Joanna Queen
    Bijnaam: Jo/Joan
    Geslacht: vrouw
    Leeftijd: 12
    Jaar: 2
    Afdeling: Huffelpuf
    Haarkleur: blond
    Oogkeur: bruin
    Karakter: verlegen, slim, behulpzaam, aardig, betrouwbaar
    Over Joanna:
    Mijn naam is Joanna Queen. Ik ben ingedeeld bij Huffelpuf. Veel mensen vinden mij laf omdat ik niet graag regels breek. Soms noemen ze me dom braaf blondje en dan vraag ik mezelf af waarom. Ik heb een hekel aan mensen die pesten en haat het om alleen te zijn. Mijn vader is toen ik klein was vermoord door een Zwadderaar. Ik mis hem erg maar ben blij dat ik mijn moeder nog heb. Ik raak snel in de war als mensen dat willen. Best wel stom. Ik zou willen dat ik wat zelfverzekerder was maar ik ben zoals ik ben.
    Mijn personage word gespeeld door Amanda Seyfried.


    Just me

    Ik vind het een beetje gek die regels...
    Een verhaal schrijf je toch samen? Dus dan overleg je toch gewoon over het verhaal en als je iets niet wilt dan kun je dat gewoon aangeven?


    It's never gonna happen, Guys.

    H.
    Meisje jaar 6

    Naam: Abigail Shiner
    Bijnaam: -
    Geslacht: Meisje
    Leeftijd: net 16
    Jaar: 6
    Afdeling: Huffelpuf
    Haarkleur: Bruin, krullend
    Oogkleur: Grijs
    Karakter: Dapper, koppig, rebels, aardig. Bang voor haar vloek, en om mensen pijn te doen. Ze vlucht als haar iets niet aanstaat.
    Foto:


    Extra: Abigail is een weerwolf (Vloek)

    Abigail is mijn naam, en toen ik op Zweinstein kwam, deed de sorteerhoed er vijf lange minuten over om mij in te delen. Hij had bijna Griffoendor gezegd, maar door mijn angst werd het Huffelpuf. Mensen vinden mij heel Rebels, en raar dat ik in Huffelpuf zit, maar ik mag ze niet vertellen waarom. Ik ben bang als het volle maan word, ik heb nachtmerries, trauma's. Weet je waarom? Toen ik voor het eerst veranderde, was ik 10, en toen vermoorde ik een gezin, op een jongen van 6 na, die ontsnapte. Pas toen ik weer mens was wist ik wat ik gedaan had. Ik zal het mezelf nooit vergeven dat ik de broertjes, en zusjes, en ouders van dat kleine jongetje heb vermoord, en dat hij nu wees is.
    Ik ben dan wel heel stoer, maar als ik iemand perrongeluk te hard een duw geef, word ik bang en ren ik weg. Wegrennen is zo makkelijk, het is een heel fijn gevoel om even nergens aan te denken op dat moment. Maar vroeg of laat moet je altijd wel weer terug.
    Ondanks dat ik bang ben om mensen pijn te doen, reageer ik me af op mensen, waardoor ik nog banger word.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Rhyme schreef:
    Ik vind het een beetje gek die regels...
    Een verhaal schrijf je toch samen? Dus dan overleg je toch gewoon over het verhaal en als je iets niet wilt dan kun je dat gewoon aangeven?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik vind de regels iets wat raar maar oké. Lets give a try....hmm...kan mijn personage het zusje zijn van Blaise Zabini? Ghegheghe. En ik verwacht dat Blaise, Draco en jouwn rol allemaal in het eerste zitten dus doe haar ook maar in het eerste.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Owja en doe maar een Gryffindor meisje uit het 4e jaar xD


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik denk er over na. Ik heb wel zin in een HP-verhaal, maar de regels.... tja.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nawhh^^ gewoon mee doen! Eigenlijks is de enige regel die niet echt redelijk is:

    Ik bepaal wie verliefd worden tuurlijk mag jij een voorstel doen stuur dan privé bericht


    Ik vind eerlijk gezegd dat we dit ook moeten bepalen met elkaar. Maar met overleg komen we er wel uit. (:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Die regel is inderdaad onredelijk nu ik er zo over nadenk


    •Life and die• life isn't fair• don't give a shit• what you give is what you get• i'm crazy and i love it•

    Ik vind dat je gewoon zelf mag bepalen op wie je personages verliefd worden. Daar heeft een ander niks mee te maken. :']
    Puntje 10 mag sowieso niet, dat is tegen de regels van Quizlet zelf.

    En ik doe denk ik alleen mee als er gewoon in fatsoenlijk Nederlands wordt geschreven, dus met leestekens. Dus als iedereen dat doet, denk ik dat me aanmeld, maar dat wacht ik nog even af. ;p

    [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 11:38 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Ik vind dat je gewoon zelf mag bepalen op wie je personages verliefd worden. Daar heeft een ander niks mee te maken. :']
    Puntje 10 mag sowieso niet, dat is tegen de regels van Quizlet zelf.

    En ik doe denk ik alleen mee als er gewoon in fatsoenlijk Nederlands wordt geschreven, dus met leestekens. Dus als iedereen dat doet, denk ik dat me aanmeld, maar dat wacht ik nog even af. ;p


    Ik schrijf zonder leesteken op een iPad gaat dat niet zo makkelijk
    Reclame over je eigen story's mag toch wel?


    •Life and die• life isn't fair• don't give a shit• what you give is what you get• i'm crazy and i love it•

    LucyParker schreef:
    (...)

    Ik schrijf zonder leesteken op een iPad gaat dat niet zo makkelijk
    Reclame over je eigen story's mag toch wel?


    Nee, reclame maken mag alleen in het daarvoor bestemde forum [stories promoten], op je eigen profiel en in de spotlight. ;)
    Maar goed, ik ga niet meedoen als er niet gewoon normaal Nederlands wordt geschreven. Het is misschien wat meer werk om leestekens neer te zetten, maar voor mij persoonlijk is dat gewoon een must.


    Every villain is a hero in his own mind.

    LucyParker ik wil wel voor je de leestekens toevoegen? Anders is het onoverzichtelijk.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ow ja en misschien kun je alle hoofdstukken uit de story halen en even in notities zetten. Want dan kunnen we een soort van overnieuw zo dat de anderen ook kunnen schrijven.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    iMickeyMouse schreef:
    Ow ja en misschien kun je alle hoofdstukken uit de story halen en even in notities zetten. Want dan kunnen we een soort van overnieuw zo dat de anderen ook kunnen schrijven.


    Wat dan? Zijn jullie al begonnen? :p


    Every villain is a hero in his own mind.