• Ik had altijd een vriendin E. E en ik zaten altijd bij elkaar in de klas alleen begin dit jaar is onze vriendschap kapot gelopen omdat zij andere mensen leuker vond om mee om te gaan waardoor zij mij altijd als tweede keuze plaatste. Ik had persoonlijk geen zin om tweede keuze te zijn en zo is de vriendschap een beetje voorbij gegaan. Alleen wij zouden al samen sectorwerkstuk doen maar door de ruzie (ruzie kon je het niet echt noemen. Ik weet niet precies wat het was) praatten we niet meer tegen elkaar. Uiteindelijk begon zij al het werk alleen te doen zonder mij ervan op de hoogte te stellen. Hierdoor begon zij tegen iedereen te zeggen dat ik niks voor het sectorwerkstuk deed terwijl dat niet is. Ik heb wel wat gedaan maar zij werkte de hele tijd zo ver vooruit dat steeds als ik ergens aan wilde beginnen dan had zij het al af. Door dit vooral zijn we nog verder uit elkaar gegroeid en was onze vriendschap helemaal over.
    Nu is het probleem dat ik hele goede vrienden ben met A, de vriend van E. Echter weet E niet dat ik met A omga. A durft het ook niet tegen E te vertellen aangezien hij zeker weet dat zij heel boos en jaloers wordt.
    Binnen kort geef ik een examen feest en ik ben nu bedenken welke mensen ik allemaal wil uitnodigen. Nu zit ik te twijfelen of ik A wel moet uitnodigen aangezien ik weet dat als hij komt, E heel boos gaat worden. Ik heb geen zin dat hun dadelijk ruzie hebben en dat ik daar de oorzaak van ben.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Misschien moet je eens aan A vragen wat hij ervan denkt?


    Your make-up is terrible

    Als E en A echte vrienden zijn, dan gaat E echt niet verwachten van A dat hij gaat kiezen tussen jou en haar. Tenminste, dat lijkt mij. Ik zou A gewoon uitnodigen, want voor feestjes nodig je altijd toch vrienden uit? c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Assassin schreef:
    Misschien moet je eens aan A vragen wat hij ervan denkt?

    Dat heb ik gisteren gedaan maar hij vindt het heel moeilijk. Hij wilt namelijk geen ruzie met E maar wilt het wel vertellen.

    McBride schreef:
    Als E en A echte vrienden zijn, dan gaat E echt niet verwachten van A dat hij gaat kiezen tussen jou en haar. Tenminste, dat lijkt mij. Ik zou A gewoon uitnodigen, want voor feestjes nodig je altijd toch vrienden uit? c:


    E heeft een relatie met A.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    (...)

    E heeft een relatie met A.


    Oh oeps, dat had ik niet begrepen. :x
    Maar dan nog vind ik dat E A gewoon moet vertrouwen, al helemaal in een relatie. Een relatie zonder vertrouwen is gedoemd te mislukken. Ik blijf van mening dat je niet iemand kunt verbieden met een ander om te gaan. En dat daarom E niet aan A mag verbieden om met jou om te gaan. ;p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik weet over wie je het hebt, denk ik (cat) Waarom nodig je E.2 niet uit (ik dus)? ;___;

    Montrose schreef:
    Ik weet over wie je het hebt, denk ik (cat) Waarom nodig je E.2 niet uit (ik dus)? ;___;


    Jij staat al op het lijstje om uitgenodigd te worden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lol, tuurlijk. Ze moet hem inderdaad maar vertrouwen. Ik zit in zo'n soortgelijke situatie met een vriendin en zij gaf voor mijn neus een uitnodiging aan iemand, maar niet aan mij, loool. Oh well.

    [ bericht aangepast op 24 april 2014 - 18:51 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Buddy schreef:
    (...)

    Jij staat al op het lijstje om uitgenodigd te worden.


    Yay ^^

    Nou, wat is een relatie zonder vertrouwen? Juist. E moet haar vriend maar eens vertrouwen en weten dat die soort jaloezie zo lelijk staat bij de mens.


    -

    Uitnodigen, het is zijn keuze of hij komt, dit is eigenlijk vooral zijn relatieprobleem, waar jij in feite niets mee te maken hebt.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Cresseyde schreef:
    Uitnodigen, het is zijn keuze of hij komt, dit is eigenlijk vooral zijn relatieprobleem, waar jij in feite niets mee te maken hebt.

    Ik weet dat ik er in principe niks mee te maken heb maar ik weet dat ik mezelf heel rot ga voelen als hun dadelijk ruzie hebben omdat A naar mijn feest komt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wat ik denk: A. kent E. waarschijnlijk net zo goed als jij. En jij wilt duidelijk dat A. naar jouw feest toekomt. Heb het er met A. over. Kijk wat hij ervan vindt en dan kun je hem uitnodigen. Als hij niet zou willen omdat hij bang is voor ruzie met E., dan zal hij je dat uitleggen en zal hij niet komen. Als hij wel komt, dan is het zijn eigen verantwoordelijkheid. Een beetje wat Cresseyde ook al zei dus. In principe heb jij helemaal niets meer met E. te maken en wel met A., dus waarom zou je een goede vriend van je niet op JOUW feestje uitnodigen? E. heeft daar helemaal niets over te zeggen.


    Hamartia