Ik had altijd een vriendin E. E en ik zaten altijd bij elkaar in de klas alleen begin dit jaar is onze vriendschap kapot gelopen omdat zij andere mensen leuker vond om mee om te gaan waardoor zij mij altijd als tweede keuze plaatste. Ik had persoonlijk geen zin om tweede keuze te zijn en zo is de vriendschap een beetje voorbij gegaan. Alleen wij zouden al samen sectorwerkstuk doen maar door de ruzie (ruzie kon je het niet echt noemen. Ik weet niet precies wat het was) praatten we niet meer tegen elkaar. Uiteindelijk begon zij al het werk alleen te doen zonder mij ervan op de hoogte te stellen. Hierdoor begon zij tegen iedereen te zeggen dat ik niks voor het sectorwerkstuk deed terwijl dat niet is. Ik heb wel wat gedaan maar zij werkte de hele tijd zo ver vooruit dat steeds als ik ergens aan wilde beginnen dan had zij het al af. Door dit vooral zijn we nog verder uit elkaar gegroeid en was onze vriendschap helemaal over.
Nu is het probleem dat ik hele goede vrienden ben met A, de vriend van E. Echter weet E niet dat ik met A omga. A durft het ook niet tegen E te vertellen aangezien hij zeker weet dat zij heel boos en jaloers wordt.
Binnen kort geef ik een examen feest en ik ben nu bedenken welke mensen ik allemaal wil uitnodigen. Nu zit ik te twijfelen of ik A wel moet uitnodigen aangezien ik weet dat als hij komt, E heel boos gaat worden. Ik heb geen zin dat hun dadelijk ruzie hebben en dat ik daar de oorzaak van ben.
"Ignite, my love. Ignite."