• Ik heb hier vier supermooie covers, maar ik kan natuurlijk weer niet kiezen welkeen ik ga gebruiken. Ik ga ze sowieso allemaal gebruiken tijdens de hoofdstukken, maar er kan maar eentje in de beschrijving komen. Ik kan dus niet kiezen, maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

    Beschrijving
    Futuristisch Chicago. De stad is opgebouwd in vijf facties die elk een andere waarde van leven vooropstellen: Eruditie (intelligentie), Onverschrokkenheid (dapperheid), Oprechtheid (eerlijkheid), Vriendschap (vrede) en Zelfverlooching (onzelfzuchtigheid). Ieder jaar ondergaan alle zestienjarige een test die uitzoekt welke factie het best bij hun persoonlijkheid past.

    Wanneer Neania ‘Nia’ Varraso tijdens de kiesceremonie van Vriendschap overstapt naar Eruditie had ze nooit gedacht dat ze haar eigen dood een duwtje in de rug gaf. Tijdens haar inwijding komt Nia te weten dat haar factievertegenwoordigster, Jeanine Matthews, een nieuw serum heeft ontwikkeld om alle afwijkende op te sporen. Na de inwijding bij Eruditie start voor Nia een race tegen de klok om haar geheim zo lang mogelijk verborgen te houden en haar ontmoeting met de dood zo lang mogelijk uit te stellen. Maar zal ze in haar missie slagen?


    De covers (in willekeurige volgorde)

    Cover 1



    Cover 2



    Cover 3



    Cover 4



    1 I
    2 III
    3 IIII IIII
    4 IIII

    [ bericht aangepast op 21 april 2014 - 11:28 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    De derde cover vind ik het mooist. Ik vind Justine's covers prachtig, maar ik vind de derde cover toch het mooiste omdat ik de overloop van de lijnen zachter vind.

    [ bericht aangepast op 21 april 2014 - 11:24 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    1, is niet slecht, maar ook niet geweldig.
    2, vind ik helemaal niks, veel en veel te druk.
    3, vind ik heel erg mooi gedaan en zou ik kiezen
    4, is ook niet slecht en zou mijn tweede keus zijn

    [ bericht aangepast op 21 april 2014 - 11:26 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    3, die is het duidelijkst en de titel is hier ook goed zichtbaar.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dauth schreef:
    1, is niet slecht, maar ook niet geweldig.
    2, vind ik helemaal niks, veel en veel te druk.
    3, vind ik heel erg mooi gedaan en zou ik kiezen
    4, is ook niet slecht en zou mijn tweede keus zijn
    Hah hier heb ik iets aan. Twee is inderdaad heel druk en in het begin vond ik er ook niet echt iets aan, maar achteraf gezien vond ik hem wel nog leuk. Ik denk niet dat ik hem als cover zal gebruiken omdat hij inderdaad te druk is, maar wel tussendoor in de hoofdstukjes eens omdat het ergens een sfeer overbrengt die in sommige passages wel nog zou passen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    3


    The thing you do mean something to people -Ncis

    De 4de.


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Dit is moeilijk, ze zijn allemaal leuk.
    Als ik toch moet kiezen, dan denk ik dat ik voor vier kies.


    16 - 09 - '17

    Drie, for sure.

    Drie spreekt mij toch echt het meest aan. Ik vind het erg mooi dat het meisje zich in het midden begeeft van het lichaam van datzelfde meisje, alsof het echt meer een beslissing is en het deels op de plaats van 't hart staat.

    [ bericht aangepast op 21 april 2014 - 19:47 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zou voor 3. gaan. Er zit niet te veel poespas aan. Gewoon heel mooi en zorgt voor een bepaald gevoel wat de andere covers toch iets minder hebben.


    Hamartia

    Nummer 3 vind ik de mooiste!


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Bedankt voor jullie reacties, maar ik ben al voor 3 gegaan. De story staat ondertussen al online. Voor het moment vind ik de sfeer van die cover ook het best overkomen. In ieder geval, bedankt voor jullie mening.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Te laat :Y)

    [ bericht aangepast op 21 april 2014 - 19:53 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Opgelost, dus slotje met toestemming van de topicmaakster (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.