Ik heb hier vier supermooie covers, maar ik kan natuurlijk weer niet kiezen welkeen ik ga gebruiken. Ik ga ze sowieso allemaal gebruiken tijdens de hoofdstukken, maar er kan maar eentje in de beschrijving komen. Ik kan dus niet kiezen, maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Beschrijving
Futuristisch Chicago. De stad is opgebouwd in vijf facties die elk een andere waarde van leven vooropstellen: Eruditie (intelligentie), Onverschrokkenheid (dapperheid), Oprechtheid (eerlijkheid), Vriendschap (vrede) en Zelfverlooching (onzelfzuchtigheid). Ieder jaar ondergaan alle zestienjarige een test die uitzoekt welke factie het best bij hun persoonlijkheid past.
Wanneer Neania Nia Varraso tijdens de kiesceremonie van Vriendschap overstapt naar Eruditie had ze nooit gedacht dat ze haar eigen dood een duwtje in de rug gaf. Tijdens haar inwijding komt Nia te weten dat haar factievertegenwoordigster, Jeanine Matthews, een nieuw serum heeft ontwikkeld om alle afwijkende op te sporen. Na de inwijding bij Eruditie start voor Nia een race tegen de klok om haar geheim zo lang mogelijk verborgen te houden en haar ontmoeting met de dood zo lang mogelijk uit te stellen. Maar zal ze in haar missie slagen?
De covers (in willekeurige volgorde)
1 I
2 III
3
4 IIII
[ bericht aangepast op 21 april 2014 - 11:28 ]
Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?