WillNotLearn schreef: Oh, was net opzoek naar iets om te tekenen.
Dus op het moment ben ik ideeloos, maar als ik ideeën voor je heb zal ik het zeker posten.
Je tekeningen zijn echt awesome
Wat voor potloden of dergelijks gebruik je trouwens?
Thank you
En ik gebruik gewone kleurpotloden, volgens mij zijn het zelfs aqualrel potloden idk why haha, van Caran D'ache of zoiets (maar meestal gebruik ik gewoon Bruynzeel en dat tekent heel fijn) en pastelpotloden en krijtjes van Rembrandt en Conté à Paris. Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar dat staat op de potloden haha, ik let er zelf meestal niet echt op.
My fake plants died, because I did not pretend to water them.
En ik gebruik gewone kleurpotloden, volgens mij zijn het zelfs aqualrel potloden idk why haha, van Caran D'ache of zoiets (maar meestal gebruik ik gewoon Bruynzeel en dat tekent heel fijn) en pastelpotloden en krijtjes van Rembrandt en Conté à Paris. Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar dat staat op de potloden haha, ik let er zelf meestal niet echt op.
Your very welcome :]
Thanks, ik heb mezelf er net weer aan herinnerd dat ik faal in gezichten tekenen en in inkleuren ^^
Zou je toevallig Dylan o'brien tekenen of Tyler posey die in teen wolf als Scott Mcholl is en weerwolf met rode ogen of tyler posey en Dylan o'brien samen
TeenTwixx schreef:
Zou je toevallig Dylan o'brien tekenen of Tyler posey die in teen wolf als Scott Mcholl is en weerwolf met rode ogen of tyler posey en Dylan o'brien samen
Natuurlijk, zoek maar plaatjes op dan zie ik wat ik kan doen (:
Foreverx schreef:
Deze vind ik ook supermooi, het is alleen geen persoon of personage maar hij is wel mooi
Wauw inderdaad, heb je dat plaatje in het groot?
My fake plants died, because I did not pretend to water them.