Niall Horan[jong]
Ik luisterde met grote bange, maar toch begrijpende ogen naar de jongen met de kuif en de baard. Hij klonk, zeker in zijn taalgebruik, nog wel als Liam en zijn stem ook wel, al was die iets lager geworden. Hopelijk was er inderdaad maar weinig verandert. Toch klampte ik me nog echt als een baby vast aan de jonge Doncasternaar om me maar een beetje veilig te voelen. Ook liet ik het bezinken. 3 CD's, een derde tour, de grote veranderingen in alleen Harry en Liam al. Wat stond mij in hemels naam dan te wachten met mijn eigen oudere zelf? Zwarte lokken, tatoos en piercings? Het leek me niet erg waarschijnlijk, maar dat Liam en Harry er zo uit zouden komen te zien over 3 jaar ook niet. Nu de stres langzaam afnam kwam mijn kater terug. "Hebben jullie toevallig asperines? Mijn hoofd staat op springen." mompelde ik tegen hem. "En begin nu niet over dat ik minder moet drinken en nog niet mag drinken. Het was oud en nieuw, zonder ouders, met drank en ik ben een Ier. Daar heb ik gister avond al een preek van je over gehad... of jouje, niet jij, andere Liam. Mijn Liam." Zonder het te merken had ik een klein stukje van mijn hart en ziel uitgesproken wat ik nog nooit had gedaan. Ik had over de afgelopen maanden een verliefdheid ontwikkeld voor Liam, onze Liam, 2010, nu 2011, Liam.Dat ik dit nu toegaf kon ik niet geloven en ik verstopte mijn knalrode wangen in Louis zijn nek terwijl ik mijn knieen optrok onder mijn rugbyshirt en mezelf zo dicht mogelijk tegen mijn houvast aan trok. Ik voelde me nu echt heel kwetsbaar en verraden door mezelf, het ergste gevoel wat er was. Dat ik hier nu zat in alleen een veels te groot shirt en een boxer hielp ook niet, zeker niet omdat ik dit nu net min of meer had opgebiegd tegen een oudere versie van de jongen zelf. Alleen als Liam uit mijn tijd het had gehoord was het nog veel beschamender geweest... Of mijn ik van nu moest nu een vriendin hebben, dan zou het ook heel ongemakkelijk worden, al zag ik die kans eigenlijk niet in, hoe hard ik mezelf ook probeerden vol te houden dat ik niet gay was.
Zayn Malik[oud]
Ik haalde net de mokken uit het keukenkastje toen ik een snik hoorde en toen ik omkeek zag ik Harry wegrennen. Jonge harry, onschuldige Harry, de Harry die ik tegen de hele wereld wilde beschermen. Ik zette snel de laatste paar mokken op het aanrecht en zette het pak melk ernaast voor ik naar boven snelde. Luca liet ik beneden bij Harley, die zou ofwel mij komen zoeken, ofwel zich goed vermaken met de hond, maar zolang die twee bij elkaar waren vertrouwde ik het wel, en Harley verliet nooit Luca's zijde. Ik ging snel de trap op en bleef daar even staan om uit te vogelen waar Harry zou zijn. Het meest logische leek zijn eigen kamer. Het was nogsteeds dezelfde kamer, al was die in de loop der tijd wel verandert, zeker nu dat wicht daar ook sliep. Ik duwde voorzichtig de deur open en zag daar inderdaad als een klein hoopje ellende het jonge jongetje op het bed liggen. Ik liep naar hem toe en ging naast hem op het bed zitten. het brak mijn hart om hem zo te zien. Ik aaide zacht met een hand door zijn pluizige krullen terwijl ik geruststellende geluidjes maakte, die ik normaal gesproken ook maakte als Luca moest huilen. Ik had nou neit echt het gevoel alsof hij zin had in een uitvoerig gesprek, en ik eerlijk gezegd ook niet. "Shhh maar, Fluffy. Ik ben er voor je en zal je beschermen. Zo goed als ik dat kan." Net als tegen Luca wilde ik tegen hem neit liegen. Voor altijd zou namelijk erg onwaarschijnlijk zijn dat ik dat zou kunnen, dus ik hield het maar hierop. Ik bleef zacht sussende geluidjes maken en door zijn krullen aaien. ik kreeg heel erg de nijging om hem op mijn schoot te trekken, dicht tegen me aan te houden en nooit meet los te latne, maar dat zou vast neit kunnen. Daarbij wist ik ook niet of hij dat wel wilde. Of hij uberhaupt wilde dat ik hier was. Ach, veel kon hij er nu neit meer aan doen en ik ging echt niet weg voor hij weer gekalmeerd was, of mij echt wist te overrtuigen dat hij alleen wilde zijn. Ik was alleen iemand die lastig te overtuigen viel, en dat wist hij ook. toch wist hij volgens mij neit dat hij wel een erg zwakke plek had in mijn hart, nog zwakker dan Lemon had gehad, en ik had echt veel van haar gehouden en hield nogsteeds veel van haar, maar mijn onbeantwoordde liefde voor Harry was vele malen groter, al zou ik dat nooit helemaal vrijwillig durven toegeven.
[ bericht aangepast op 22 april 2014 - 19:39 ]
Bowties were never Cooler