AllAroundMe (Klik. Ik nam deze username toen je voor het eerst je username kon veranderen, had er ook al meteen spijt van eigenlijk.
FueledByNaan: Naar Fueled by Ramen. Ik was op dat moment grote fan van Paramore. Die naam was natuurlijk al bezet en ik vond dat Fueled By Ramen gewoon goeie bands op dat moment had.
Passerby: Ik wou graag Flyleaf nemen omdat dat mijn lievelingsband op dat moment was, en nog steeds is, maar deze was al bezet. Passerby was hun eerdere naam. Passerby betekent iemand die voorbij passeert, per toeval op met opzet. Past voor heel veel redenen ook echt bij mij.
Reducto: Harry Potter spreuk. Door de laatste films zat ik goed vast in de fanbase.
Kerrang: Het lawaai dat een gitaar maakt als je hem aanslaat en ook een Britse magazine over Rockbands
Apocalyptica: Naar de band door dit liedje (klik)
Pendule: Omdat ik al van kindsafaan verzot ben op Belle en het Beest en Belle natuurlijk al lang bezet was.
Errin: Er kwam nieuw leven in onze familie. Errin betekent vreede
Murdoch: Titanic voorliefde, Murdoch maakte deel uit van de Titaniccrew
WATIC: naar We Are The In Crowd, na hen live te hebben gezien op Groezrock
Meteor: Een deelnaam met Meteroid en Meteorite.
Pyromancer: Ik speelde op dat moment veel TF2 en wou graag Pyro als naam nemen. Door het liedje van Kings of Leon kon dat niet, dus dan ging ik maar voor de volledige naam dat voor enkel Pyro.
Horizons: Naar New Horizons van Flyleaf
Amortentiae: Opnieuw HP voorliefde
Fourtris: Mijn favoriete ship ooit Tris + Four uit Divergent
Avarosa: De koningin van Freljord uit League of Legends
Nami: Karakter uit LOL
Zyra: Karakter uit LOL
Cavalier: Naar Cavalier Youth van You Me At Six na hun concert, Cavalier staat voor zorgenloos.
Divergency: Omdat ik in de Divergent stemming zit.
Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?