• I'd love als je even een kijkje zou willen nemen bij mijn story.
    Ik heb alleen geen link want die plaatsen is best wel een gedoe via iPhone :$
    de titel van dit topic is ook de titel van het verhaal (logisch iknow) of anders kan je er via mijn profiel komen :)
    Thanks à LOT als je een kijkje neemt :)

    Xox


    Use what you have, have what you use

    Mag ik vragen waar dit topic over gaat.

    Dan zet je een berichtje in een gb ofzo, maar een nieuw topic openen vind ik niet zo slim.


    Firm believer of all that is magic

    xIrris schreef:
    Mag ik vragen waar dit topic over gaat.

    Dan zet je een berichtje in een gb ofzo, maar een nieuw topic openen vind ik niet zo slim.


    Ik snap je niet? Ik dacht dat ik dat topic had aangemaakt onder stories promoten +
    dit is mijn 1e topic dus hoe kan ik dan nog een nieuw topic aanmaken ofzo?
    En als je met GB berichten reclame gaat maken, komt dat niet een beetje kanslozer over dan met een topic?


    Use what you have, have what you use

    Xantippe schreef:
    (...)

    Ik snap je niet? Ik dacht dat ik dat topic had aangemaakt onder stories promoten +
    dit is mijn 1e topic dus hoe kan ik dan nog een nieuw topic aanmaken ofzo?
    En als je met GB berichten reclame gaat maken, komt dat niet een beetje kanslozer over dan met een topic?


    Zet dan een reactie in het topic waar het over gaat


    Firm believer of all that is magic

    xIrris schreef:
    (...)

    Zet dan een reactie in het topic waar het over gaat


    Maar als je hem gewoon even bekijkt alleen heb ie toch meteen 3 hoofdstukken gelezen, dat is toch veel makkelijker dan dat ik hier nog helemaal vertel waar het over gaat?


    Use what you have, have what you use

    Xantippe schreef:
    (...)

    Maar als je hem gewoon even bekijkt alleen heb ie toch meteen 3 hoofdstukken gelezen, dat is toch veel makkelijker dan dat ik hier nog helemaal vertel waar het over gaat?


    Wie zegt dat dat moet. Mijn punt is dat je niet een heel nieuw topic aanmaakt als je ook een gewone reactie kunt geven , van wil je mijn verhaal lezen?


    Firm believer of all that is magic