Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
•• • ••
Waarom zetten zoveel mensen het genre drama in hun story neer, terwijl het geen eens echt drama is. Ik hou niet verhalen met drama for the sake of drama. Leer eens echte drama schrijven en dingen opbouwen voor je aan dit genre begint! Ik word hier echt een beetje pissig van dat een van mijn favoriete genres gewoon zo wordt misbruikt.
"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.
Hehe iemand is jaloers op mn succes en kan er niet tegen dat ik dr heb confronteert met het feit dat ze liegt.
Krijg je midden van de nacht:
Bel me niet meer en text me niet meer. Genoeg is genoeg. Ik ben klaar met je. Bij deze ben je voor mij van alles geblokkeerd en verwijderd. De groeten have a great one!
Kan er enkel om lachen. Vooral omdat ik weet dat ik niets verkeerd hebt gedaan. Het heeft haar nog een maand gekost om het te sturen.
Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.