• Hiii guys,
    Stuur dus nooit zomaar een mailtje naar het programma 'All you need is love', want wie weet bellen ze je terug...
    Dat had ik dus(: Ik was erover aan het grappen en heb toen een mailtje gestuurd, want ik dacht: 'Waarom niet?'
    Maar, ik werd gebeld of ik de dag erna in de studio wilde komen...
    Dus nu ben ik vanavond op tv, help D:

    Maar goed, wie kijkt het wel eens en wat vinden jullie van het programma?(:

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Food.

    Wait, je komt op televisie. Hoe laat en op welke zender? Dan ga ik er even langs zappen. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    All you need is love wordt uitgezonden op RTL 4 om 20:40. Ik zit redelijk in het begin volgens mij haha(:


    Food.

    Haha wat schattig! (: Hoe heet je? Dan weten we dat jij het bent, haha


    ars moriendi

    Wat leuk! :D

    Ik ga kijken hoor!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heet Ilva(: Maar het was echt zielig, iedereen in de zaal kon die jongen zien staan behalve ik, want ik zat natuurlijk helemaal aan de zijkant...


    Food.

    Scharry schreef:
    Ik heet Ilva(: Maar het was echt zielig, iedereen in de zaal kon die jongen zien staan behalve ik, want ik zat natuurlijk helemaal aan de zijkant...

    Ohh, nu word ik toch wel nieuwsgierig :'D


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Ohh, nu word ik toch wel nieuwsgierig :'D


    Haha, vanavond is het allemaal te zien(:


    Food.

    Voor de Belgen onder ons: zou je een beetje kunnen uitleggen over wat het programma gaat? (: Google is niet erg verduidelijkend vandaag.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    als het lukt zap ik even langs


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Oeh hoe vet! Ik ga kijken.
    All you need is Love is vaste prik op de zaterdag, haha (:


    You can't have a rainbow, without a little rain.

    whaa ik vind het echt een k*t programma, elke zaterdag komt het erop. elke zaterdag zit mijn moeder weer te huilen en ELKE zaterdag zit ze weer te zeuren dat die Robert ten brink eens voor onze deur moet staan *.*
    Dus ja, ik zal je in ieder geval wel zien hahaha woman in black komt ook op rtl 5 maar die mag ik dus niet zien

    Maar nu ben ik toch wel een mini beetje nieuwschierig


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Chip schreef:
    Voor de Belgen onder ons: zou je een beetje kunnen uitleggen over wat het programma gaat? (: Google is niet erg verduidelijkend vandaag.


    In All you need is love worden mensen verrast door hun geliefdes. Ze willen iemand bedanken, of iemand die ze lang niet hebben gezien komt naar ze toe. Het programma zit vol met liefde en romantiek dus(:


    Food.

    Chip schreef:
    Voor de Belgen onder ons: zou je een beetje kunnen uitleggen over wat het programma gaat? (: Google is niet erg verduidelijkend vandaag.

    All you need is love is een programma met Robert ten brink.
    Hij brengt geliefdes bij elkaar, of bijvoorbeeld families die ver uit elkaar wonen (Nederland - Australië) bij elkaar.
    je kan ook een kaart sturen naar iemand waar je heel veel van houdt, en als je geluk hebt komt hij hem persoonlijk langs brengen met een diner.

    wat ik toch wel ontroerend vond was het vorige seizoen, met die man van 80 die familie had in new-zeeland of Australië en een maand nadat hij ze had gezien is deze man overleden.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Scharry schreef:
    (...)

    In All you need is love worden mensen verrast door hun geliefdes. Ze willen iemand bedanken, of iemand die ze lang niet hebben gezien komt naar ze toe. Het programma zit vol met liefde en romantiek dus(:


    Ooh klinkt super leuk! ^^ en ga jij nu iemand verrassen?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Chip schreef:
    Voor de Belgen onder ons: zou je een beetje kunnen uitleggen over wat het programma gaat? (: Google is niet erg verduidelijkend vandaag.

    Het programma bestaat (bestond eigenlijk) in België ook hoor!
    er zijn al twee seizoenen van gemaakt :)
    Volgens mij was het te zien op VTM, maar daar ben ik niet helemaal zeker van. Ik vind het in ieder geval een best mooi programma. Het was een van de broertjes Coppens die het presenteerde. Staf denk ik, kan ook Matthias geweest zijn hoor ;)

    [ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 17:23 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”