Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
NEE. Nee nee nee. Niet nu al. Ik ha echt niet verwacht dat dit allemaal zo snel zou gaan. En misschien kunnen we nu niet eens normaal afscheid nemen en was het laatste dat ik tegen je zei 'Hoi', terwijl ik druk bezig was met andere dingen. Ik voel me nu zo fucking schuldig. Verdomme.
Parachutes schreef:
Ben ik nou gek of kun je niet reageren op een reactie op je tumblr post?
Voor zover ik weet ben je niet gek :] sommige mensen met een of andere browser kunnen dan iets downloaden zodat ze wel kunnen reageren, maar daar ben ik de naam van vergeten. ;x
Voor zover ik weet ben je niet gek :] sommige mensen met een of andere browser kunnen dan iets downloaden zodat ze wel kunnen reageren, maar daar ben ik de naam van vergeten. ;x
Hmm, dat is ook fucked up dan. Nu heb ik echt het gevoel dat ik mensen negeer. :')
"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)
Hmm, dat is ook fucked up dan. Nu heb ik echt het gevoel dat ik mensen negeer. :')
I know the feeling :'D dus dan stuur ik ze maar een aparte ask ghehe. En in principe zou je het zelf ook kunnen opzetten, reageren op een berichtje, maar dat vind ik zo'n gedoe dat ik ze dan maar een ask stuur.