• een vriend van mij gaat emigreren en opnieuw beginnen in Spanje alleen hij vroeg mij mee. maar ik weet niet of ik dat moet doen ik ken hem niet zo super goed. maar ik zou graag opnieuw willen beginnen. maar weet niet wat ik moet heeft iemand tips ?

    Ik denk dat je dat idee maar gauw kan vergeten. Op je profiel staat dat je 15 bent, en tenzij je echt een goede reden heb, mag je nergens heen in het buitenland zonder (toestemming van) je ouders. En daarbij, als je hem niet goed kent, dan zou ik het sowieso ook al laten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Als je hem niet eens super goed kent, dan moet je dat sowieso niet doen. Bovendien; denk er eens aan wat je allemaal achter laat. En daarbij, hoe weet je zeker of je daar überhaupt een (goed) nieuw leven kan starten. Ken je de taal? Heb je genoeg geld om alles te regelen? Al die dingen spelen een heel belangrijke rol.

    Oh, ik zie net op je profiel dat je 15 bent. Nou dan lijkt het me verstandig om eens met je ouders te praten, want zomaar naar Spanje verhuizen gaat echt niet.

    > slotje op vraag eigenaar.


    If you had never come out of the blue, I would've stay