Kairos schreef:
(...)
Supergoed!
Ik heb al die meerkeuze vragen, functie vragen, waar iets begint wel allemaal goed, maar bij de open vragen vind ik het vaak echt lastig te beoordelen want het hangt er ook net vanaf hoe de docent het ziet en of hij/zij jou antwoord uit de tekst kan halen en hetzelfde eigenlijk voor de samenvatting.
Gerekend met de punten die ik sowieso heb en de rest streng nagekeken, en met hoeveel punten ik sowieso mis, heb ik tussen de 5.1 en de 8.1.
Op examen.nl staat een ruimere norm, aangezien die met een nterm van 0.0 tot 2.0 werkt en examenklacht met een nterm van 0.5 tot 1.5
ja ik ben super blij, want heb enorm veel zitten twijfelen en vond de teksten.ook pittig. Erg veel namen, plaatsen, titels e.d.
Tussen se 5,1 en 8 haha, zit je iig goed (: ik las ook dat er veel klachten zijn, dus de norm wordt vast aangepast. Ik vond hem achteraf wel te doen, maar hij week wel, met die open vragen, af van de voorgaande.
In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.