• Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:

    Dumbledore ZaIa



    Bestaande personages:

    Serverus Snape PrinceSnape
    Albus Dumbledore ZaIa
    Draco Malfoy RAB
    Fred Weasley RAB
    George Weasley Obliviate7
    Luna Lovegood ZaIa
    Ginny Weasley Leora
    Hermione Ganger Piaffe



    Leerlingen:

    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1
    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18[/pink]
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19


    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16


    Slytherin:
    Yara Goldfellow /5de jaar/ KissTheRain 1.1
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5
    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!

    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2



    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17



    Leraren:

    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen: Rowan Baxfiels/ KissTheRain 1.20
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde: Rowan Baxfiels/ KissTheRain 1.20
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:



    || Speciale Functies: ||


    Klassenoudsten:

    Gryffindor:
    Meisje: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Jongen:

    Hufflepuf:
    Meisje:
    Jongen:

    Ravenclaw:
    Meisje:
    Jongen:

    Slytherin:
    Meisje: Dysis Bella Lestrange-Black /MyselfOnly
    Jongen:


    Zwerkbalteams:

    Gryffindor: Vol!
    Chaser: Binky Lorraine Evans /Senermes
    Chaser: Ralf Auron /Obliviate7
    Chaser: Ginny Weasley /Leora
    Beater: George Weasley /Obliviate7
    Beater: Fred Weasley /RAB
    Keeper: Youri Troun Evans /Senermes
    Seeker: Brooke Jane Eatside /ZaIa
    Aanvoerder: Youri Troun Evans /Senermes


    Hufflepuf:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Allison Angela Rossini /SweetDemon
    Aanvoerder:


    Ravenclaw:
    Chaser: Rosaline Elisabeth Smith /LoveElsa
    Chaser: Luna Lovegood ZaIa
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker:
    Aanvoerder:


    Slytherin:
    Chaser: Yara Goldfellow /KissTheRain
    Chaser: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex
    Chaser: Chanel Kate Cole /TheseWords
    Beater: Matthew Frankie Wood /Nightingalex
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Draco Malfoy /RAB
    Aanvoerder: Dysis Bella Lestrange-Black /xYoungLovex


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Amila Rosa Exta /MyselfOnly
    Hufflepuf:
    Ravenclaw: Rowan Baxfiels /KissTheRain
    Slytherin: Serverus Snape /PrinceSnape


    Schoolhoofd:
    Albus Dumbledore /ZaIa


    Hoofdmonitoren:

    Meisje:
    Jongen: Matthew Frankie Wood /Nightingalex




    Sowieso 200 woorden, iedereen heeft weleens een slechte dag maar meld dat wel.
    Je mag zoveel personages als wilt maar geen 100 ofzo ;)
    In het Speeltopic graag praten tussen haakjes, [] {} () - -
    Geen ruzie! IC wel! OOC niet!
    Niet elkaars personage besturen, (tenzij je toestemming hebt.)
    Volg de verhaallijn van J.K Rowling.
    Graag melden als je niet meer meedoet.
    Graag de Engelse namen gebruiken, anders ontstaat er verwarring.
    Houd de jongens en meisjes gelijk! Geld ook voor de afdelingen!
    De belangrijkste regel: Have fun (:

    OOC: Out Of Character.
    IC: In Character.


    Totaal 15 RPG'ers.


    Het begin:

    De eerstejaars zijn net ingedeeld, het eten staat op tafel, en iedereen is gezellig aan het eten. Alles lijkt volkomen normaal, maar is dat wel zeker? Na het diner gaat iedereen naar bed. De volgende ochtend gaat het leventje op Hogwarts gewoon door. Maar dan roept Schoolhoofd Dumbledore iedereen bijeen in de Great Hall. Hij vertelt over het Toverschool Toernooi en laat de Vuurbeker zien. Het is de bedoeling dat studenten hun naam erin gooien die willen, en dat misschien hun naam eruit gekozen wordt. Omdat het Toverschool Toernooi met 2 andere scholen samen wordt gehouden komen er sommige leerlingen die hetzelfde doen en hopen dat hun naam uitgekozen wordt. Na de toespraak gaan de lessen verder en bereidt iedereen zich voor op een Zwerkbalwetstrijd, die nog op school gehouden zal worden. Kortom: Het wordt een lange maar spannende dag voor de studenten.

    Zwerkbalwetstrijdenschema voor dit seizoen:


    Gryffindor - Slytherin
    Hufflepuf - Ravenclaw
    Ravenclaw - Slyhterin
    Hufflepuf - Gryffindor
    Slytherin - Hufflepuf
    Gryffindor - Ravenclaw

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 9:02 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    [Wat heb ik gemist? Mag er misschien een relatie komen tussen Campbell en Brooke? :Y)]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    [zala schreef:[/b]
    [Wat heb ik gemist? Mag er misschien een relatie komen tussen Campbell en Brooke? :Y)]


    Hij is onderweg met George naar de kantoor van perki :')

    Karkarov was naar het zwerkbalveld gegaan en zag georga en campbell vliegen, waarna hij woedend xampbell weer wegsleurde naar het kasteel toe. george volgdr hun en kwam tevoorschijn toen ze tussen de studenten in stonden. George was boos op karkarov omdat hij Campbell hard aanpakte en zonder enihe respect behandelde, en dat zei hij ook tegen hem. Perki kwam ertussen en nam gworge en campbell mee naar zijn kantoor (:

    Tussen ralf en ginny, ginny was door de war en verdrietig geworsen en liep weg van ralf oo weg naar de meisjes wc's


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    [Drama!]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Haha ik (denk) dat als Ralf naar Ginny toe komt ze een Epilepsie aanval krijgt :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Het spijt me, ik kon je op die manier niet achterlaten. Niet net nadat ik je eindelijk kende.’ Hoorde ik George zeggen. Aan zijn stemvolume kon ik horen dat hij vlak bij me liep. Omdat ik echter nog allemaal leerlingen zag lopen durfde ik mijn zelfvoldane indruk niet te laten vallen. Bang dat ik Karkarov nog eens teleur zou stellen. Ik wist niet of ik hem ooit nog tevreden kon stellen maar ik moest hem dankbaar zijn. Door hem heb ik de afgelopen 5 jaar gehaald op school waar ik te dom voor was; niet het praktijk gedeelte maar de theoretische gedeelte.
    ‘Als ik nooit de stap naar je toe zette om je te helpen en bevreiden uit die bende fans vanochtend zou je nu niet in de problemen zijn geraakt... door mij.’
    ‘Het is niet jouw schuld.’ Zuchte ik. ‘Jij hebt me niet gedwongen.’ Ik zweeg voor een seconde.
    ‘Ik maak mijn eigen keuzes en die zijn dom.. Ik ben gewoon te dom voor school.’ Meteen schrok ik van mijn antwoord en ging ik dichter bij Perkamentus lopen zodat George niet dingen zou vragen terwijl automatisch mijn hoofd zakte en als ik zelfverzekerd had geleken was het totaal weg. Hoe moest ik hem vertellen dat eigenlijk mijn hele school carrière een leugen is? Mijn verslagen waren nauwelijks voldoende als het niet een onvoldoende was. Perkamentus zei iets tegen twee standbeelden waardoor er een wenteltrap tevoorschijn kwam en snel volgde ik hem mee naar boven waar twee mooie houten deuren bevonden. Als ik niet de ernst van de zaak in zag had ik het zeker nog even willen bewonderen.
    Op Klammfels was alles koud en kil. Alsof het leven uit de school was geslagen. Perkamentus gebaarde dat we mochten zitten en ik nam maakte een buiging die we altijd moesten doen op Klammfels voordat ik ging zitten met mijn hoofd omlaag. Dat moesten we altijd doen als we naar een hoog iemand moesten luisteren. Deed je dat niet? Of maakte je lawaai? Dan werd je meegenomen naar de kerker en niemand wilde dat. De leerlingen die erheen gestuurd worden komen of niet terug of niet meer zoals ze waren.
    ‘Allereerst wil ik u welkom heten op onze school, Campbell Saunders.’ Hoorde ik Perkamentus zeggen terwijl ik nog steeds met mijn hoofd gebogen zat en luisterde naar zijn woorden.
    ‘En nu; George Weasley. Dit probleem is niet bekend bij u.’ De manier waarop Perkamentus het zei was rustig en kalm en dat maakte me nog banger. Alsof het slechts een stilte voor de storm was. Automatisch kromp ik iets in een. Bang voor de eerste spreuk die Perkamentus naar me toe zou werpen.
    ‘Ik wil niet dat u woorden zegt tegen professor Karkarov waar u later spijt van krijgt.’
    Ik beet op mijn lip terwijl ik zijn woorden wel hoorde maar het niet meer tot mij doordrong.
    ‘Als u nog een keer tegen Karkarov of zijn studenten zou beledigen, zou ik genoodzaakt te zijn om u straf te geven. Aangezien de ernst van de zaak die Karkarov naar u gepleegd heb zou ik het voor deze keer door de vingers zien. Maar onthou, meneer Weasley. Onrecht zit altijd in de wereld en hoe graag je het ook weg wilt werken zal het terug komen totdat de sleutel naar het eind gevonden word.’
    Mijn adem ging jachtig te keer terwijl zelfs Perkamentus stem onduidelijk leek te worden. Het leek haast alsof ik geen enkel geluid kon horen en mezelf niet kon bewegen. Alsof er een hand op mijn hart zat die het vastgreep. Mijn mond ging automatisch een stukje open omdat ik geen controle er meer over leek te hebben en ik kon zweren dat ik wellicht zweette maar ik kon het niet meer voelen. Alsof al mijn gevoelszenuwcellen uitgeschakeld was.
    Ik keek naar de lippen van Perkamentus die voor mij zat en zijn lippen bewogen maar voordat ik te lang kon kijken werd alles zwart terwijl ik op de grond viel en rare kronkelende bewegingen ging maken terwijl mijn bewustzijn verloor.

    Perkamentus

    Vriendelijk keek ik naar George Weasley. Ik wist precies waarom hij boos was. Ik had alles gezien, ook al wist hij dat niet. Mijn ogen rijken verder dan menig tovenaar of mens denkt.
    Mijn blik ging weer naar Campbell Saunders; de National van Bulgarije. De jongen die zijn hele leven word uitgebuit omdat hij maar voor een doel getraind word. Iedereen droomde van een leven zoals Campbell Saunders. Maar degene die het ondergaan die wensen meestal wat anders ook al verbergen ze het achter een hoop arrogantie.
    Dit leek ergens bij Campbell niet het geval. Ook ik had gezien hoe hij bijna in elkaar storten tussen al mijn leerlingen. Ik wist dat ik niks kon doen daarom was ik blij dat George Weasley hem hielp. Al had ik kunnen weten dat dat niet zonder schande en schrade zou gebeuren aangezien Karkarov een oog op Campbell hield wat op dat moment minder leek. Campbell zijn grote ster; wat hem als enige kon bewezen dat hij geen duistere tovenaarsschool had. Ik wist dat hij een aanhanger van Voldemort was. Een van de grootste. Nooit hoor je verhalen uit Klammfels komen omdat als die verlaten er een hoop verlies geleid zou worden. ‘En nu op u te komen; Campbell Saunders.’ Zei ik beleefd.
    Echter toen ik zijn silhouet zag wist ik dat er iets fout zat. Zijn hoofd hing en zweet parelde op zijn gezicht voor hoever ik het kon zien. Zijn armen leken te trillen die zich met elkaar verbonden had om het waarschijnlijk niet erger te laten maken. Ik hurkte mijzelf voor hem neer en op mijn aanrakingen leek hij niet te antwoorden. Voor een seconde keek ik naar George Weasley en in die fractie van een seconde viel Campbell door een ondoorgrondelijke wijze van de stoel op de grond en maakte allemaal stuiptrekkingen; epilepsie of duistere magie? Je wist het maar nooit zeker tegenwoordig. Niet waar Karkarov bij was. Ik pakte resoluut mijn toverstok en mompelde een paar spreuken;
    ‘Cadmiun, Parlem.’ En zo plots als het gekomen was verdween het en leek de jongen verstijfd op de grond te liggen. Snel liep ik naar hem toe en hurkte naast hem neer.

    (ik heb neergeschreven wat Perkamentus tegen jou zegt maar dit hoort Campbell allemaal niet omdat hij tript zodat je nog wat drama hebt (‘x Ik heb hem geprobeerd zo goed mogelijk neer te zetten als een mysterieuze wijze oude man XD ohja ter verduidelijking; Campbell heeft op dit moment last van een epilepsie aanval :p De reden hoe hij daar aan komt word later duidelijk in de RPG xD Ik besloot ook maar een Perkamentus POV te houden (met zo min mogelijk te verraden.) omdat Campbell ofcourse nu niks meer in de gaten heeft.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Arg, mijn hoofd, wat een lange post x'o ik ga proberen iets van te maken, maar eest ralfie(s) en dan pas georgie


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    [Ik ga zo eten, maar als de Beauxbattons aangekomen zijn, kan ik Dumbledore zijn toespraak laten houden :')]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ralf Auron

    ‘Ik ben gewoon moe.’ Zei ze zachtjes. Ik beet ernstig op mijn lip. Had ik het toch mis? Merlin, ik maak dit gewoon erger en erger. ‘Ik ga naar bed.’ zei ze als laatst. Ik tilde mijn schouders op en keek Ginny wat bedachtzamer aan.
    'Is goed dan..' mompelde ik en plantte een snelle kus op haar wang.
    'Als je me nodig hebt, roep me maar.' En nog.zonder iets te zeggen draaide ze haar rug naar me toe en liep de zwerkbalveld af. Een gevoel binnen in me krijst dat ik haar achterna moet gaan, maar ik wist niet of ze dat fijn zou vinden. Zuchtend nam ik plaats in het gras en sloeg mijn armen om mijn benen en staarde de leegte in. Ik had niet eens door dat Karkarov de veld in liep en Campbell Saunders met zich mee sleurde waarna George erachter aan liep. En eens, was ik alleen met brooke. Ik was ontzettend bang dat ik iets verkeerds had gedaan, Ginny had teleurgesteld. Dat wist ik zelfs. Ik zuchtte en nam een beslissing. Haaatig sprong ik op en rende de zweinstein terrein op. Ik zag Ginny nog in de verte lopen en volgde haar. Eenmaal in zweinstein, liep ze de meisjes wc in en de deur viel dicht. Wanhopig stond ik daar. Moet ik naar haar toe gaan? Ze zou toch gaan slapen. Ik was te overbezorgd bezig, maar toch leunde ik tegen de muur aan en gleed naar beneden zodat ik tegen de muur aan zat, met mijn armen weer slapjes over mijn benen, en ik wachtte voor de meisjes wc. Misschien is er wel niets aan de hand, maar toch zal ik wachten op haar. Ik kan haar niet alleen laten, nooit, en ik zal altijd op haar zitten wachten, ook al duurd het jaren.

    [<3 hij is erg beleefd dat hij de meisjes wc niet inloopt en je wat privicy gunt (:]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    ZaIa schreef:
    [Ik ga zo eten, maar als de Beauxbattons aangekomen zijn, kan ik Dumbledore zijn toespraak laten houden :')]


    Had jij perki zijn rol?! Oh god.. sorry maar hij was in gesprek met campbell en george x')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    [Geeft niet, waar zal Brooke heengaan trouwens? x')]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ooehh, ga naar ralf, achtervolg hem en als ginny uit de wc komt gaat ze nog depressiefer worden :'D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    [Ginny is al zo sad D:]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Mag ik de wc uit komen of niet. Ik heb nu pauze xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ghehe, doe maar wat je wilt, hieft niet :')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leora schreef:
    Mag ik de wc uit komen of niet. Ik heb nu pauze xd


    Mag wel maar is wel gevaarlijk ^^


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••