• en kwam er achter dat ze bij de Divergents hoort.c=



    Ik weet dat het even wennen gaat zijn, want na twee jaar ruil je niet zomaar je username om.....waarschijnlijk komt SPECS ook weer snel genoeg terug.=D

    Wat vinden jullie?=)


    You were born original, don't die as a copy.

    Divergents schreef:
    (...)

    Ik kan ook gewoon de E van Everdeen veranderen naar de E van Eaton.:Y)


    Een van de S'en staat voor Snow, toch? Misschien moet je die maar ergens in veranderen, want ik vind President Snow een beetje een engerd. :x Ik kan niet echt iemand bedenken uit Divergent wiens naam begint met een S, maar goed. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Een van de S'en staat voor Snow, toch? Misschien moet je die maar ergens in veranderen, want ik vind President Snow een beetje een engerd. :x Ik kan niet echt iemand bedenken uit Divergent wiens naam begint met een S, maar goed. :'D
    Shauna ^^
    Of je gaat voor Shailene, maar dat is niet echt nog Divergent dan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Square schreef:
    (...)

    Een van de S'en staat voor Snow, toch? Misschien moet je die maar ergens in veranderen, want ik vind President Snow een beetje een engerd. :x Ik kan niet echt iemand bedenken uit Divergent wiens naam begint met een S, maar goed. :'D


    Hahaha tja erg aardig isie niet eh.....Shauna!:3


    You were born original, don't die as a copy.

    Holy shit wat wordt dat wennen!!
    Maar ik vind 'm wel tof! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Shauna Peter Eaton Cara Stephanie (Moeder van Christina XD)
    Je kunt dus bij elke letter wel iets veranderen :P


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Zarathos schreef:
    Hmm, ik zal je altijd blijven herinneren als SPECS :'D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik probeerde net op de schoolcomputer twee keer in te loggen met 'SPECS'....het zit er toch wel ingesleten vrees ik zo.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Jeetje, je heb hem veranderd! Zal wel wennen worden, maar door je gebruik aan roze letters zal ik je toch nog wel blijven herkennen. (bloos)