• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Melding: De laatste persoon die in dit topic reageert maakt het nieuwe LJH aan. Gebeurd dit niet binnen een uur, dan mag iemand anders het doen.

    [ bericht aangepast op 8 april 2014 - 18:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zo leuk is het hier niet meer..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Meh, ik had een heel ander einde verwacht.. Nu wil ik het tweede boek lezen ^,^

    Ik ga vanaf nu gewoon verwachten dat je niet komt. Altijd beter dan keer op keer zo erg teleurgesteld worden omdat meneer weer een keer niet kan/mag.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jesh! Nog meer van dat en ik ben helemaal happy ;D


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik voel me echt niet thuis op school, ugh. Daar zitten alleen maar giecheltrienen die naar Justin Bieber luisteren en roddelen over iedereen die ze kennen en zo. En als ik dan eens iets zeg, dan kijkt iedereen me zo aan van: wat is dat voor een raar kind.

    [ bericht aangepast op 9 april 2014 - 23:01 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Hilarisch. You make my day, gurl. :'D


    kindness is never a burden.

    Met het eindcijfer 8.8 hoogste cijfer van mijn jaar gehaald voor projecttoets... Wauw.


    Life is hard and then we die

    Dafuq am I doing...

    Darn. Fack this shit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    God, mijn slaappatroon is zo overhoop. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Okay. I'm going to try to sleep.. again. Without a conversation with you.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als je mensen weg gaat duwen, gaan ze op zoek naar andere mensen.
    Logisch.


    Nervooooous.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    You got a pussy
    I have a dick
    So what's the problem?
    Let's do it quick!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb het gevoel alsof ik moet overgeven.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.