• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Melding: De laatste persoon die in dit topic reageert maakt het nieuwe LJH aan. Gebeurd dit niet binnen een uur, dan mag iemand anders het doen.

    [ bericht aangepast op 8 april 2014 - 18:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Surprise, surprise. Weer heel 'toevallig'. Kuchum.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Huehuehue

    Logica van mijn school: we laten mensen herkansen die een slecht punt hebben, laten we de herkansing nog vijf keer moeilijker maken dan het normale proefwerk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ben het nu wel zat

    Ik wil echt het gezicht van mijn leraar zien wanneer hij morgen het lokaal open doet :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben zo ontiegelijk DOM.


    Frankrijk, Frankrijk, Parijs, Parijs, Eiffeltoren, Eiffeltoren, bruiloft, bruiloft, paar daagjes vrij van school, paar daagjes vrij van school - urgh Emma, gedraag je!


    Some people are art and do art at the same time

    Kom op, nog een paar weekjes goed je best doen. Dan je examen maken en dan als het goed is kan je je diploma op halen in juni en dan hoef je nooit meer terug naar de verschrikkelijke plek en als de verschrikkelijke mensen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ja hallo wat moet ik nu doen dan? :/

    Ik snap mezelf niet. Ik wil met iemand praten, maar toch ook niet. Ugh.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mertin schreef:
    Ik snap mezelf niet. Ik wil met iemand praten, maar toch ook niet. Ugh.


    kindness is never a burden.

    Ik weet niet waarom maar ik het het gevoel dat ik wat verkeert gedaan heb... Maar goed, dat zal wel weer aan mij liggen...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    De eerste keer dat ik de honderd hoofdstukken heb gehaald bij een story. Finally. :Y)


    :)

    Echt totaal geen zin in morgen. Overdag zal wel leuk worden, maar 's avonds? Yuk, ik houd niet van feesten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb echt geen zin om morgen te reizen, maar goed, daarna ben ik wel lekker bij Nikki :Y) Jammer alleen dat ik zondag alweer weg moet vanwege een kut toets op maandag.

    [ bericht aangepast op 10 april 2014 - 22:11 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.