• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Melding: De laatste persoon die in dit topic reageert maakt het nieuwe LJH aan. Gebeurd dit niet binnen een uur, dan mag iemand anders het doen.

    [ bericht aangepast op 8 april 2014 - 18:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    220912 schreef:
    (...)

    Ja, maar ik weet dus totaal niet hoe dat moet en ik heb altijd minimaal 20 euro beltegoed over van mijn abonnement aan het einde van de maand en dat vergaat dan gewoon. Dus ik had het idee om de laatste dag alles op te maken maar toen bleek de sms functie het nog niet te doen.

    Dat is gewoon internetbankieren. Maar dat is wel klote, maar hij werkt toch wel weer? Ik dacht alleen dat hij soms niet deed, vanwege iets. (Ik weet niet wat.)


    Deep inside, I've never felt alive

    Sim schreef:
    (...)
    Dat is gewoon internetbankieren. Maar dat is wel klote, maar hij werkt toch wel weer? Ik dacht alleen dat hij soms niet deed, vanwege iets. (Ik weet niet wat.)


    Ik weet dus niet hoe het internetbankieren werkt. Mijn moeder doet dat voor mij.
    Maar ik heb het nu vijf keer geprobeerd, steeds op een ander moment en het is niet gelukt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    220912 schreef:
    (...)

    Ik weet dus niet hoe het internetbankieren werkt. Mijn moeder doet dat voor mij.
    Maar ik heb het nu vijf keer geprobeerd, steeds op een ander moment en het is niet gelukt.

    Hmm, dan weet ik het niet. Sorry D:


    Deep inside, I've never felt alive

    Elvenking schreef:
    (...)
    Bij wijze van spreken. :Y)
    Ik dacht al, lol whut.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mijn moeder heeft de irritante gewoonte om steeds als ik tegen haar iets zeg dat ze gelijk op mijn beeldscherm begint mee te kijken en wanneer ik het dan helemaal verteld hebt nog een half uur achter me blijft staan, mee kijkend.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nou dat was leuk..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    For real? You just made my day :'D

    Urgh, I don't like this shit at all.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hahaha 50 shades of gray is echt belachelijk. Ongelofelijk dat mensen hier doodgewoon over praten alsof het een simpele romance is. :'D
    Cry, I love you. :')

    Elvenking schreef:
    Hahaha 50 shades of gray is echt belachelijk. Ongelofelijk dat mensen hier doodgewoon over praten alsof het een simpele romance is. :'D
    Cry, I love you. :')
    Aha, dat verklaard de boner van eerder!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Aha, dat verklaard de boner van eerder!

    Haha nee, dat heeft er niets mee te maken. Die boner is veel en veel awkwarderder. (cat)

    Elvenking schreef:
    (...)
    Haha nee, dat heeft er niets mee te maken. Die boner is veel en veel awkwarderder. (cat)
    Okaaaaay. Vertel het maar niet dan :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb echt behoefte aan een andere vader. Rotvent.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered