• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Melding: De laatste persoon die in dit topic reageert maakt het nieuwe LJH aan. Gebeurd dit niet binnen een uur, dan mag iemand anders het doen.

    [ bericht aangepast op 8 april 2014 - 18:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Na een lange tijd weer eens TVD verder kijken. Meh, hopelijk is het nog wat.

    Eindelijk! En nu ga ik echt, dammit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil niet, verdomme. Ik wil niet naar Rome toe en echt iedereen wenst me plezier, zegt dat het wel goed gaat komen maar vanaf het moment dat ik ben opgestaan jank ik al erom.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik wil niet. Ik ben nu al doodmoe en mijn benen doen pijn, terwijl ik nog een hele dag en avond moet.

    [ bericht aangepast op 11 april 2014 - 8:06 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb me nog nooit zo belachelijk gevoeld.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Geweldig hoe een vernaaide ochtend zo veel beter kan worden met 'n stukje man - candy.
    Dank je wel Norman Reedus, oftewel Daryl Dixon.


    Verschrikkelijk nieuws gehoord. Kan wel janken


    "Ignite, my love. Ignite."

    Please, please, laat het opereerbaar zijn. Ik wil geen oma verliezen. Please, please,please


    I dress to kill, but tastefully

    ... abo verloren... achja.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    NS is weer lekker bezig. De schoonmaak ploeg staakt de treinen zijn vies en NS biedt niet eens hun excuus aan. Er hangt een bordje die verteld wat er aan de hand is maar een verontschuldig? Nee waarom ook.
    Daarintegen ben ik wel blij dat Q het weer doet in de trein.

    [ bericht aangepast op 11 april 2014 - 9:41 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik moet mezelf serieus door de lessen heen slepen. Mweh. Gelukkig nog maar twee uurtjes


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jezus wat een kut ochtend.

    Mensen moeten mijn uitspraken iets minder serieus gaan nemen. Als ik zeg: 'de eerste de beste die dat bij mij doet draai ik de nek om.' dan hoef je niet aan te komen met de uitspraak: 'dat doe je toch niet echt.' want natuurlijk doe ik dat niet echt...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als jullie zo samen blijven klitten heb ik er helemaal geen zin meer in.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    What a surprise, exactly after me and no food. I'm dying D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.