Hallo,
het valt me op dat er steeds meer RPG rollentopics worden geopend, maar dat men nauwelijks nog toekomt aan het eerste speeltopic of dat het na twee speeltopicen al dood loopt. Het kan ook aan mij liggen, maar ik merk dat dit hier echt ontzettend het geval is.
Bij iedere RPG zijn er zo'n absurde eisen dat je minstens 200 woorden moet schrijven -wat onhaalbaar is in mijn ogen- en vervolgens zijn er nog een aantal van zo'n regels, zoals een maximum aan aantal personages, maar vervolgens reageert niemand meer naar een paar speeltopics.
Ik snap niet waarom mensen nog speeltopics blijven openen en vervolgens loopt zo'n topic dood. Het wordt onderhand vervelend om steeds weer verschillende nieuwe RPG's te zien verschijnen en verdwijnen. En om jullie voor te zijn, ik heb een RPG gehad die zo'n driekwart jaar tot een heel jaar heeft gelopen, maar is gestopt door een ruzie tussen de spelers en nu heb ik ook alweer een lopende RPG.
Mijn klacht is dus dat mensen maar nieuwe rollentopics openen en er vervolgens niets meer gebeurd. Wat is jullie mening hierover?
Edit; heel veel mensen lopen nu te zeuren over het woordenaantal. Dit is slechts een voorbeeld!
[ bericht aangepast op 7 april 2014 - 22:03 ]
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt