• Ik krijg telkens reclamebugs. Ik weet niet of het aan mijn laptop ligt of aan Quizlet, maar het is behoorlijk irritant...




    Is dit iets van de site of van mijn laptop/browser? Ik zou het wel wat vaag vinden als het van mijn eigen laptop zou zijn, want ik heb een Macbook dus daar heb je niet heel snel dit soort problemen mee :p.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Dat had ik ook weleens. Het is iets bij je extensies, denk ik.


    Some people are art and do art at the same time

    Nee, dat is een minivirusje. Waarschijnlijk gedownload bij het openen van een niet veilige site. Je kunt het beste even je virusscanner aanzetten en dan alles wat verkeerd is verwijderen. Als je AdAware hebt, moet hij deze zo kunnen opsporen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Volgens mij was het iets met je extensies, dat je alles wat je niet zelf had gedownload moest verwijderen of eventueel alles verwijderen en dan opnieuw downloaden wat je wilt. Ik weet het niet zeker though, ik dacht dit me te herinneren van eerdere topics.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ja, dat zegt Google nu ook ja. Maar het maakt niet uit, zelfs als ik de extensions uitzet... Is er iemand die er verstand van heeft?

    Ik weet dat dit niet echt 'on topic' is (het is niet meer echt een klacht voor Quizlet) maar ik weet écht niet wat ik moet doen...


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Javelin schreef:
    Ja, dat zegt Google nu ook ja. Maar het maakt niet uit, zelfs als ik de extensions uitzet... Is er iemand die er verstand van heeft?

    Ik weet dat dit niet echt 'on topic' is (het is niet meer echt een klacht voor Quizlet) maar ik weet écht niet wat ik moet doen...


    Ligt eraan hoe lang je het al hebt. Anders moet je even al je recente ectensoins verwijderen. Dit kan er wel voor zorgen dat je bij sommige sites niet meer in gelogd bent maar voor de rest heb ik toen geen andere problemen ervan gekregen.


    Physics is awesome

    Wacht even, hè, dan zoek ik even naar een ander topic erover. Heel veel mensen hebben daar last van.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Klik

    Dauth schreef:
    Verwijder alle extensies en herinstalleer ze van de Google Chrome Webstore (of die van de webbrowser die je gebruikt). Als er een extensie niet bestaat, gewoon overslaan.

    En ik denk dat ik er inderdaad binnenkort eens een algemeen topic over maak.

    [ bericht aangepast op 6 april 2014 - 21:27 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mertin schreef:
    Klik

    (...)


    Dankjewel. Ik heb alleen alle extentions al verwijderd en het blijft nog steeds, en ik heb geen Configuratiescherm (heb Apple), dus daarmee kan ik ook geen programma's verwijderen..


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Waarschijnlijk is er onbewust of onbedoeld een programma op je computer geïnstalleerd die daarvoor zorgt.
    Mijn tip is als je het programma niet kan verwijderen, wat wss wel kan als je even goed googled vind je het antwoord , kun je altijd adblock proberen :)
    Dat is mijn tip, adblock! :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Javelin schreef:
    (...)

    Dankjewel. Ik heb alleen alle extentions al verwijderd en het blijft nog steeds, en ik heb geen Configuratiescherm (heb Apple), dus daarmee kan ik ook geen programma's verwijderen..

    Kun je dat niet via Finder > Programma's? Ik weet het niet, ik ben geen computerexpert of zo, maar ik zit nu toevallig op een MacBook.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Kun je niet je virusscanner je computer laten scannen? Als het dan echt een virus is, dan wordt het als het goed is gedetecteerd en verwijderd.


    I am an idiot, I move.

    Mertin schreef:
    (...)
    Kun je dat niet via Finder > Programma's? Ik weet het niet, ik ben geen computerexpert of zo, maar ik zit nu toevallig op een MacBook.


    Weet je dan ook hoe? En ik heb ook geen idee welke programma's het betreft die dit hebben veroorzaakt :*(


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Javelin schreef:
    (...)

    Weet je dan ook hoe? En ik heb ook geen idee welke programma's het betreft die dit hebben veroorzaakt :*(

    Zolang je er niks onbekends ziet, zou ik ervan afblijven, eigenlijk. Maar voor dat soort dingen kun je beter naar Mitchell gaan. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Je kan ook addblock downloaden voor je browser


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    Ik heb het er via een anti-virus afgekregen :D


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain