• Ok dit moet je doen. Als je een faker in je lijst hebt meot je hem toevoegen in een gesprek emt iemand anders. Eerst ga je doen alsof je hem gelooft en daarna vrag je. Tom... can i have sex with you... R GUITAR? en daarna ohja dan mag jij mijn bad eend enz. ZO FREAKING LOLLIG!!

    xx

    Wa sijn we weer melig hier op quizlet xD


    Crack a bottle

    Kheb geen faker op msn =D
    Kwil dr wel eentje, kan ik die heel de tijd lastig gaan vallen xD


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    Nee, ik besteed er geen aandacht aan.

    Ik had wel een wijfie op msn ..
    di sit bij mij op sgool..
    Die segt dat se de ex vn Bill en alles is..
    En dat Bill haar nu hele tijd kadoo's en soo geeft soals sgoenen met diamantjes voor 1500 euro per stuk..en dann denk ik egt:
    Kind?Geloof je ht self??
    Is wel grappig om aan te horen en se had ook een keer sulke nep-dreads in en toen sate we telkes te segge ensoo: Je hbt een dood beest in je haar xD
    en toen trok son jog se eruit xD


    Crack a bottle

    Ik had wel een wijfie op msn ..
    di sit bij mij op sgool..
    Die segt dat se de ex vn Bill en alles is..
    En dat Bill haar nu hele tijd kadoo's en soo geeft soals sgoenen met diamantjes voor 1500 euro per stuk..en dann denk ik egt:
    Kind?Geloof je ht self??
    Is wel grappig om aan te horen en se had ook een keer sulke nep-dreads in en toen sate we telkes te segge ensoo: Je hbt een dood beest in je haar xD
    en toen trok son jog se eruit xD

    Whaah =D
    Wat een wannabe kind =D


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    Ik heb er zo eentje, en daar doe ik ook altijd zo leip tegen, dat is echt grappig. :'D


    blame the bully.

    mag ik een msn ofzo van zo faker
    want ik heb er zo veel
    alleen komen die nooit online ><


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    muwhahahah xD lol:P
    sommige mensen zijn echt gewoon zielig xD
    die willen beroemd zijn ofzo dat ze ze maar na gaan doen xD
    er zijn ook van die mensen die zichzelf zoiets aan kunnen praten dat ze zelf ook écht denken dat ze gelijk hebben:P
    XxX Doo(K)

    Ja idd =P Dan geloven ze er zo erg in na n tijdje xD dat is echt gwn zielig,,=P

    Maar nu heb ik geen zin meer, want nu is het neit meer leuwk.!! ze blokken me xD. I know i'm way to good for them so i don't pay them attention anymore xDZOOOOOOOOO lange zin (ja zo doe je dat zonder punten he!!)

    xx


    er zijn ook van die mensen die zichzelf zoiets aan kunnen praten dat ze zelf ook écht denken dat ze gelijk hebben:P
    XxX Doo(K)

    Dan zou ik eerder aan een nogal erge persoonlijkheidsstoornis denken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Geef er eens eentje :P

    [/heeft plan^^]

    Ik wil ook zo'n faker xD heeft iemand er eentje die ik kan pesten XD

    ooh dat lijkt me wel leuk _O_ fakertje pesten , klinkt leuk. leuk woord :P x]


    Mew <3

    Ik loop zo melig hé xD en OMG! men stalker/ster is weer bezig, er is dus alsmaar iemand die mij sms't GRrr, ik stuur gelukkig niet terug ^^


    Maar geef eens zo'n email adres iemand? Ik loop zo melig dat ik in een echte pest-bui ben