Een affair, seriously? Dat bullshit was t oh-zo-grote-geheim van Mrs. D? Das wel laag en saai voor een mysterieuze drama serie zoals PLL. Ik heb echt wel wat interessanter verwacht hoor.
En ugh, de makers moeten bepaalde dingens dringend gaan leren. Hoeveel aandacht het bekend maken dat een belangrijke cast dood gaat wel niet trekt, JE HOORT HET NIET BEKEND TE MAKEN. Seriously, alle spanning is er wel af omdat mensen het geheim min of meer al gekraakt hebben voordat het aflevering gelucht is. (
Ik doel hierbij op de zoveel foto's van Mona's huis en het lamp dat veraadde dat t Mona was die dood zou gaan) En ten tweede: hou de spanning verdomme in, ipv meteen het huis van de overledene bekend te maken in het begin van de aflevering -.-
En nu ga ik verder met Ali HATEN! Serieus, Mona als A-versie lijkt wel een engel in vergelijking met Ali de grootste bitch...ever! Echt, hoe ziek moet je zijn om met levende mensen te spelen alsof ze poppen zijn?
Ik ben zo trots op Emily
Als the "loyal one" is ze nu compleet Anti-Ali en daar ben ik maar al te blij mee *O*
Ik wil eigenlijk meer zeggen, maar ik moet nu echt eens gaan slapen. Ik denk dat ik ondertussen als meer dan 24 uren wakker bent. ;/