Ja, ik kwam dit net tegen, dus hoogstwaarschijnlijk Mona:
Meeeh, ik haat het om gelijk te hebben xp. Ik wil het liefst verast worden xp.
Is het raar als ik zeg dat ik het met Mona te doen heb? Ze was wel een vreselijke stalker/psycho, maar ze had zo wel haar redenen.
Meeeh, ik haat het om gelijk te hebben xp. Ik wil het liefst verast worden xp.
Is het raar als ik zeg dat ik het met Mona te doen heb? Ze was wel een vreselijke stalker/psycho, maar ze had zo wel haar redenen.
Ik eigenlijk ook wel, hoor. o.o Nu haar kant van het verhaal duidelijker wordt, begin ik haar steeds beter te begrijpen. Ik zou het best jammer vinden als ze dood gaat.
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''
Ik eigenlijk ook wel, hoor. o.o Nu haar kant van het verhaal duidelijker wordt, begin ik haar steeds beter te begrijpen. Ik zou het best jammer vinden als ze dood gaat.
Ja, same here ^^ Als we eerlijk zijn: we vonden het heerlijk om haar te haten Wie denk je dat er bij het einde gearesteerd wordt?
Ik ben eindelijk bij, with so many questions. Dat Ravenswood ding is raar, ik zou ook niet fijn vinden als ze dat er opeens weer bij halen, maar toch ben ik ergens benieuwd. En dat van Melissa, wow... Ik ben echt benieuwd naar de volgende aflevering, eigenlijk best stom dat ze het dan stoppen tot december.