• Poof! Nummer 14 ;o!

    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?

    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.
    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".
    Bron




    ~ Wil je ook mede-otaku worden, wees niet bang en laat een reactie achter! We zullen een poging doen niet te bijten, al kan ik niet beloven dat er niet toevallig ergens wat vampieren in de lijst staan. :3
    ~ Geef je voornaam door als je dat wil!
    ~ Nai/Syll had het geweldige idee om ook de MAL-profielen (My Anime List) achter de namen te zetten, zodat we kunnen zien wie welke anime/manga kijkt/volgt/leest. Dus vind je dat leuk, geef dan je MAL-profiel even door. (: (Of, als je je anime's/manga's ergens anders mee bijhoudt, mag je dat natuurlijk ook plaatsen.)
    ~ Naamveranderingen graag doorgeven!

    Join us! ;D
    - Parachutes (Dirkje) - 17 - MAL - Hummingbird
    - Ryuuji (Kevin) - 20 - MAL
    - Nai (Syll) - 20 - MAL - Hummingbird
    - Hiyori (Myrthe) - 16 - MAL
    - Rivaille (Sem) - 18
    - Pixis (Minke) - 15 - MAL
    - Midori (Maria) - 19
    - Yoru (Maxime) - 14 MAL
    - LyraPhoenix (Lyra) - 18
    - crywithout (Allen) - 17
    - Mayfly (Lilian) - 17 - MAL
    - Yayde (Marijke) - 18 - animeplanet
    - Miuna (Shirley) - 19 - MAL
    - Bleach (Chantal) - 18 - MAL
    - Autumni (Michelle) - 13
    - bkx98 (Benthe) - 15 - MAL
    - Axiom (Reina) - 16 - MAL
    - xHappinessx (Suus) - 16
    - Quart (Rosa) - 15
    - ErenJaeger (Astrid) - 16 - MAL
    - Aussie (Sniper) - 18



    Rechts boven: C: The Money of Soul and Possibility Control
    Links boven: Zombie-Loan
    Rechts onder: Monochrome Factor
    Links onder: Chihayafuru

    [ bericht aangepast op 1 april 2014 - 9:20 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    We hebben het allemaal zwaar, het is niet eerlijk. D: Ze zouden ons het kijken van anime als huiswerk op moeten geven. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Anime als huiswerk klinkt geweldig o-o..
    Toaru moet ik trouwens ook nog bij kijken..
    Net zoals Buddy Complex, Phi Brain, Hamatora & Tokyo Ravens..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Volgt er eigenlijk iemand Strike the Blood?

    Ik denk echt dat die nep Yukina het toekomstige kind van Yukina en Kojou is. :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Anime>Chat>Slaap>Leren>Huiswerk


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Druk druk dat is iedereen wel toch!!
    @Myrthe die gif op deze pagina die je heb geplaatst spirited away toch ??
    Heb zelf veel anime van winter seizoen om hold gegooid of gedropt vond de meeste anime maar mah. Hopelijk meer leuke anime deze lente.
    Ff over Nagi no Asukara :

    Een nieuwe hibernation om te zorgen dat Manaka zich weer dingen ging herinneren. Ze komen er achter dat Manaka hikari ook leuk vind door dat miuna en tsumugu de gevoelens van Manaka horen in de zee. Tsumugu had die voor de eerste hibernation gehoord van Manaka dat ze hikari leuk vond. Later weet iedereen bijna hier van behalve Hikari. Tijdens de tweede hibernation herhaal zich het verschijnsel van 5 jaar terug en neemt Miuna die Manaka haar ena terug geeft omdat ze de zelfde gevoelens heeft voor Hikari. Verder neemt Miuna Manaka's plaats in en zij nu vast op het zee kerkhof ik hoop niet dat Miuna nu niet meer terug komt want dat zal het echt voor mijn minder goed maken.



    Nog ff wat gif plaatsen van wege dat ik dol ben op anime gif :Y)






    Anime:
    Accel world
    Hetalia
    Kimi in Todoke
    Ro kyu bu!

    [ bericht aangepast op 28 maart 2014 - 17:36 ]


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Hiyori schreef:



    Heeyy, dat is van spirited away toch? :P
    Ik herken het wel ergens van xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    HETALIA HETALIA HETALIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mijn enige cosplay is van Hetalia :3


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik moest gisteren eigenlijk leren (heb volgende week toetsweek en moet het hele weekend werken), maar in plaats daarvan heb ik Sekaiichi Hatsukoi (voor de vierde keer) gekeken en ben ik begonnen aan mijn shounen-ai verhaal, hehehe. ^.^

    [ bericht aangepast op 28 maart 2014 - 21:36 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Sekaiichi is zo leeeeeuk. :3 Ik vind hem leuker/beter dan Junjou. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Nah, ik vind Junjou toch iets leuker, maar met Sekaiichi kom je wel meer te weten over hoe een manga wordt gemaakt. :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Dat ook ja, maar ik vind de personages van Sekaiichi toch ook wat leuker, ik weet niet ;p.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik vond beide gewoon hartstikke leuk ;D. Sekaiichi vond ik wel echt leuk vanwege dat ze lieten zien hoe een manga werd gemaakt en zo ;d.
    Oh en ik weet dat je dit niet voor het eerst moet kijken waar mensen rond je heen lopen ;d. -Was bij mijn pa toen-
    Je moet zo vaak op pauze zetten omdat je niet weet wat ze gaan doen :'D en snel over schakelen naar een andere tablad terwijl je toch wel gauw verder wilt kijken :'D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    GUYS GUYS GUYS! *trotse zus* @DIRKJE @REINA @(Iedereen die het voor de rest ook keek)!
    MIJN ZUSJE MAAKTE EEN AWESOME AMV OVER KAMISAMA!

    LOOK LOOK LOOK:

    [ bericht aangepast op 29 maart 2014 - 19:29 ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Ok/e even over H2O: foorprints in the sand. Ik ben nog niet erg ver, hoewel er ook niet erg veel afleveringen zijn en ik zou eigenlijk best veel erover kunnen klagen wat niet zo geweldig gaat of gewoon niet werkt bij gebrek aan een goede opbouw, maar ik moet nageven dat ze één ding wel echt ontzettend goed dan en dat ze de opbouw van het personage Kohinata. Dus daar focus ik mij nu vooral op en de rest gedoog ik wel even, maar ik heb zo'n gevoel dat in dat opzicht iets erg goeds zit aan te komen. Want de schrijvers weten volgens mij wel donders goed wat ze doen met haar en ik ben erg benieuwd waar dit heen gaat :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.