• Heyy,
    24 juni is het mij beurt om aanwezig te zijn bij het One direction concert !!
    maar even een vraagje !
    ik heb dus gewoon zitplaatsen. maar ik hoor van veel meiden dat ze al om 2 uur of eerder naar amsterdam arena gaan terwijl het pas om 18:00 begint.
    hoelaat gaan jullie?
    want dan kan ik me hier een beetje bij aan passen !
    hopelijk krijg ik wat van jullie te horen !!

    [ bericht aangepast op 23 maart 2014 - 12:51 ]


    -

    Ik heb ook zitplaatsen, maar ik heb geen idee hoe laat wij gaan. Je kunt er denk ik niet veel mee, maar goed...


    "Hercules, huh? That guy was like the Starbucks of Ancient Greece. Everywhere you turn - there he is." - Percy Jackson

    Ik ga niet, maar bij Ziggo was het echt heel druk. Er kwamen zelfs nog mensen binnen tijdens de wisseling van het voorprogramma en de band zelf. Ik denk dat het dus wel loont om op tijd te gaan, maar ik weet niet hoe veel ingangen ze bij de Arena hebben. Bij Ziggo waren er namelijk maar drie ingangen of zo iets.


    Food.

    Ik weet niet hoelaat ik ga... ik weet niet eens of ik nog school heb of niet, of tot hoelaat. Maar ik wil er wel vroeg zijn natuurlijk! Ik hoop wel dat ik nog optijd binnen ben voor het voorprogramma, dat is namelijk 5sos en die wio ik niet missen!


    The sun's always there, even behind the clouds.

    Ik ben er om 12 uur omdat ik staanplaatsen heb en vooraan wil staan :)


    Treat people with kindness

    Ik ga op woensdag en ik ben 's woensdags pas om 16.15 uit


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Als ik naar een concert ga, dan ben ik daar meestal 2u op voorhand en ben dan ruim op tijd. Ik weet wel niet of dat op een 1D concert anders gaat.


    Take me to wonderland

    ik heb staanplaatsen voor 25 juni. Ik ben om half 2 uit en ik en mijn vriendin gaan al rond 2 uur naar amsterdam. Misschien daar nog wat winkelen enzo en daar ook eten.

    Ik ga er al om 12 uur staan, heb groene staplaatsen en wil wel een beetje kunnen zien (:


    Sometimes to stay alive you got to kill your mind |-/

    I don't know...


    Be with a boy who ruins your lipstick, not your mascara.

    Als je zit plaatsen hebt, gewoon nornale tijd, tenzij je 1D wilt stalken xD

    Helaas was ik te laat voor de kaartjes. ): Dus ik kan je helaas niet helpen...

    Hey!
    Ik ga jammer genoeg niet naar t concert, ik heb geen kaarten :(
    Maar succes en alvast veel plezier!!
    X


    “Let us read, and let us dance; these two amusements will never do any harm to the world.”

    Als ik jou was zou ik 2 uur eerder gaan want het is daar fucking druk

    ps: ik sta met zayn op de foto <3 en met iedereen

    Ik ga ook heen maar ik ga wel iets eerder. Zou jij ook moeten doen anders is het echt super druk daar. (Y)

    Als je zorgt dat je 3 uur van te voren gaat weet je zeker dat je er op tijd bent en de sfeer daar in de rij is ook altijd heel leuk en ook bijzonder om mee te maken. Dat had ik bij ziggo ook. Als ik jouw was zou ik dus zeker ruim op tijd gaan.
    Ik ga zelf al om 12 uur ivm staan plekken :)