• Heyy,
    24 juni is het mij beurt om aanwezig te zijn bij het One direction concert !!
    maar even een vraagje !
    ik heb dus gewoon zitplaatsen. maar ik hoor van veel meiden dat ze al om 2 uur of eerder naar amsterdam arena gaan terwijl het pas om 18:00 begint.
    hoelaat gaan jullie?
    want dan kan ik me hier een beetje bij aan passen !
    hopelijk krijg ik wat van jullie te horen !!

    [ bericht aangepast op 23 maart 2014 - 12:51 ]


    -

    Ik ga ook dan naar het concert en ik ga idd ook overdag amsterdam in, gewoon kijken of de jongens misschien ergens zijn of gewoon lekker terrasje pakken! Tot daar! ;)

    ik zelf heb zitplaats (25 juni), maar 2 / 3 uur van te voren is handig denk ik.

    Ik ga helaas niet heen, dus bij mij kan je niet terecht met je vragen,
    en, als ik jou was, zou ik gewoon die dag van school skippen en 1D gaan stlaken in A'dam.
    Wie weet kom je ze tegen als 1 van de eerste en kan je met ze op de foto :)))

    Vorig jaar zijn we eerst Amsterdam in gegaan en daar wezen eten daarna een uur van tevoren naar ziggo gegaan maar daar was niet echt een begin van de rij overal stonden mensen maar de sfeer is heel gezellig bij ons stonden een paar te zingen dus eigenlijk maakt het niet uit hoelaat je gaat als je zit plaats en hebt

    Heee,

    Ik heb staanplaats dus ik ga al zo vroeg als ik klaar ben met mijn testen die dag want ik zit namelijk in mijn testweek dan. Maar als je zitplaatsen hebt hoef je er echt niet belachelijk vroeg al te zijn! Ik was vorig jaar naar Justin Bieber en had ook zitplaatsen en ging gewoon rond 18.00 ongeveer, maar je hebt toch vaste plaatsen dus er kan niet veel mis! Hoop dat je er wat aan hebt.

    xxAmaZayn18


    The sky is the limit

    Er is hier een algemeen topic voor... hier

    waarom zou je er al vroeg gaan staan als je zitplaatsen heb?
    like, ik heb staanplaatsen voor 25 juni vak paars. dus ik zit daar op zijn vroegst al.
    maar dat is zodat ik een goede plek kan veroveren. als je een vaste zitplaats heb, heeft dat toch totaal geen zin? ;x

    [ bericht aangepast op 26 maart 2014 - 10:09 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik zelf ben dan helaas net in Londen dus ik ga ook niet :( maar ik adviseer je om er inderdaad 2 of 2/5 uur eerder naar toe te gaan, zo is het nog minder druk en de sfeer dus ook veel leuker in de rij zelf! Heel veel plezier! xxx

    Hahah, forget mijn reactie. Ik heb kaaaartjeess. Volgens mij openen de deuren 1 uur voor het concert start... Ik heb staanplaatsen dusja

    Vorig jaar had ik VIP-passen en kon ik dus een beetje sneller naar binnen dan de rest omdat de rij wat korter was. Geen idee hoe de ervaring voor de anderen was, maar ik vond het niet nodig om absurd op tijd te zijn.
    Geen idee hoe laat ik dit jaar ga, ik heb deze keer gewone zitplaatsen maar je bent toch verzekerd van je plaats dus waarom vroeg komen? Dat is alleen handig als je staplaatsen hebt.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik heb staanplaatsen, en ik heb school dus k heb echt geen idee hoelaat ik ga.
    Srry dat k je niet kan helpen
    X

    Ik ga om 12.10 van school weg en dan heel snal klaar maken bij mijn vriendin thuis en dan met dr trein zo snel mogelijk naar Amsterdam, wss rond 13.00 uur ongeveer
    xx


    All the love .H

    Als je genummerde zitplaatsen hebt, is het niet nodig daar al twee uur op voorhand te zijn. (;


    not to spoil the ending, but everything is going to be okay —

    Vorig jaar kocht ik een uurtje voor het concert nog kaartjes op Marktplaats. Ik had zoveel geluk, de kaartjes waren ook nog eens echt.
    Ik kwam in Amsterdam denk ik een half uurtje van te voren. Er stond wel een enorme rij, maar uiteindelijk schoot het allemaal best op. Zelfs ik was nog ruim op tijd. Het is dus echt niet nodig om twee uur van te voren te gaan, behalve als je staanplaatsen hebt.

    Styles schreef:
    Er is hier een algemeen topic voor... hier

    waarom zou je er al vroeg gaan staan als je zitplaatsen heb?
    like, ik heb staanplaatsen voor 25 juni vak paars. dus ik zit daar op zijn vroegst al.
    maar dat is zodat ik een goede plek kan veroveren. als je een vaste zitplaats heb, heeft dat toch totaal geen zin? ;x


    Er is inmiddels een nieuw topic (Het topic waar jij naar verwijst was vol).

    @MissMalikLuf

    Ik zou het niet doen als ik jou was. Dat zijn waarschijnlijk mensen die staanplaatsen hebben zoals andere mensen al zeiden. Als je wil shoppen of naar de bioscoop wil dan zou ik wel vroeger komen. Want bij de Amsterdam Arena ligt een soort van winkelgebied en een bioscoop.


    Physics is awesome

    Als je staanplaatsen hebt, is het logisch dat je zo vroeg gaat. Zitplaatsen is compleet nutteloos.


    To infinity and beyond •