• Beste mensen, met welgemeende liefde en trots presenteer ik u: Het geweldigwaanzinnigübercoolfantastische Kletscafé numero 114!


    Café mededelingen:
    ~ Iedereen is awesome!
    ~ Onze awesomeheid heeft al meer dan vijftig topics gevuld.
    ~ Wij geven elke dag gratis knuffels (en chocolade) (en Nederlands lessen).
    ~ Onze awesomeheid heeft de honderd bereikt
    ~ Er bestaat een Kletscafé story! Enchanted!
    ~ Wij hebben een TinyChat account: klik.

    Het is aan te raden deze beginpost goed door te lezen, er kunnen belangrijke dingen instaan die onenigheid en verwarring kunnen voorkomen.





    Onze awesome crew:

    Werknemers.
    Nori • Felidae • Cafébazin • 12
    Lotta • Novoselic • Cafébazin • 12
    Crystal • Sorcery • Chef-kok • 12
    Jarne • Pulsar • General Manager offtopic • 15
    Sofie • Amaretto • Barvrouw • 14
    Kim • Linger • Entertainer • 18
    Sylvie • Querencia • Serveerster • 19
    Kelly • Linkin • karikatuurtekenaar • 17
    Fren • Ruitenberg • Schrijfster • 13
    Kim(sel) • Eccleston • Servettenvouwster • 17
    Naomi • Aves • Schoonmaakster • 16
    Bes • Frodo • Taartenbakster • 16
    Emma • Krull • Haakster • 19
    Noa • Nightingalex • Muziekante • 13
    Vera • DianePie • Melige-sprookjes-en-gedichten-schrijver-met-gezellige-tekeningen-erbij-creator • 14
    Rick • Hybridium • Gitarist/Webdesigner • 17

    Verslaafden.
    Suuz • Cantabile • Alcoholistische stamgast • 16
    Erieka • Meliorism • Frisdrankverslaafde • 18
    Gail • Gailybell • Chocolaverslaafde • 17
    Isa • Pumbaa • Disneyverslaafde • 13
    Lisanne • Reveniam • Chocolademelkverslaafde • 15
    Naomi • KilIian • Serieverslaafde • 19
    Yolanda • Kaa • Serieverslaafde • 17
    Sanne • Verlac • Puzzelverslaafde • 14
    Marlou • Vexatious • Gameverslaafde • 14
    Jaimy • Leshley • Tumblrverslaafde • 16
    Jacco • Recruit • Nikitaverslaafde • 18
    Daphne • LeMockingjay • Harry Potter en Hunger Games verslaafde • 14
    Eva • xPrimRoses • Koetjesreepverslaafde • 14
    Annemarije • Timbaa • Theeverslaafde • 16
    Do • SuperTOMMO • Cookieverslaafde • 13
    Leah • Al • Schrijfverslaafde • 13
    Coosje • Journals • Social media verslaafde • 14
    Minke • Atlantica • Animeverslaafde • 15
    Emma • Opinio • Fruitverslaafde • 15
    Kim • Cassia • Internet-/series-/dierenverslaafde • 19
    Annick • Pukkelxding • Sims 2 verslaafde • 20
    Demi • Lorum • Sims 3 verslaafde • 14
    Inge • Square • Badeendjesverslaafde • 17
    Merel • Usha • Pretty Little Liars verslaafde • 15
    Freya • Cresseyde • Fantasy verslaafde • 17


    Wil jij ook bij de crew horen? Iedereen is welkom! Hoe meer zielen, hoe meer vreugde. :3
    Zeg je naam, leeftijd en werk/verslaving, dan zetten we je erbij! (:

    Prijslijst.
         


         




    Het Kletscafé; Wist je dat..?
    Wist je dat:
    • Het Kletscafé is ontstaan door het vele offtopic gaan in een topic door een aantal users?
    • Nori (Felidae) de naam ''Kletscafé'' heeft bedacht?
    • Het eerste Kletscafé-topic op 28 oktober 2013 geopend is?
    • Jarne (Pulsar) de prijslijst heeft bedacht?
    • Rick (Hybridium) de Kletscafésite heeft gemaakt?
    • Lotta (Novoselic) met haar leeftijd van twaalf jaar de jongste kroegbaas is?
    • Het Kletscafe ook een eigen Quizletaccount heeft? Kijk hiervoor bij de Kletscafé spin-off.
    • Hier de weddenschap tussen Jarne (Pulsar) en Erieka (Taiga) is ontstaan?
    • Dit het enige topic is waar zoveel aan truth or dare wordt gedaan?
    • Nori (Felidae) gek is van Rihanna en al begint te flippen als ze haar naam hoort?
    • Lotta (Novoselic) de trendsetter is van de trend om de hoofdletter "i" te gebruiken in plaats van de "l"?
    • Lotta (Novoselic) (bedenker van de naam), Jarne (Pulsar) en Bes (Frodo) de bedenkers van het Rowlingisme zijn?
    • Sick nu echt officieel is?
    • Rick (Hybridium) goed is in het bedenken van Ships?
    • Hij inmiddels Koos heeft bedacht?
    • In topic 80 alle wensen voor de GIF's uitkwamen?



    Let op: er zijn regels!
    ~ Degene met de laatste reactie opent het nieuwe topic, tenzij anders aangegeven.
    ~ We doen niet lullig of gemeen tegen elkaar.
    ~ Iedereen is leuk en niemand heeft nood aan hatelijke opmerkingen.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 16:17 ]

    Novoselic schreef:
    Hoihoi!

    Ik ben bij m'n tante/meter in Wallonië. Ghehe, tijdens het eten was iedereen Frans en Nederlands door elkaar aan het spreken. (':


    Dat komt me bekend voor, maar dan met Frans vervangen door Duits. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Dat komt me bekend voor, maar dan met Frans vervangen door Duits. :'D

    O ja, jij bent half Duits, geloof ik? ^^ Mijn tante geeft een soort van heel complex Nederlands - ik weet niet hoe het heet (': - aan Franstaligen aan de universiteit, maar haar man en (geadopteerde) zoon spreken vooral Frans, al kunnen ze ook Nederlands. En mijn oma en moeder kunnen beide talen. Dus was dat zo aan tafel: "Ah, c'est le printemps! - Ja hé, ik weet nog een goeie mop over de lente *gaat verder in het Frans*"


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    O ja, jij bent half Duits, geloof ik? ^^ Mijn tante geeft een soort van heel complex Nederlands - ik weet niet hoe het heet (': - aan Franstaligen aan de universiteit, maar haar man en (geadopteerde) zoon spreken vooral Frans, al kunnen ze ook Nederlands. En mijn oma en moeder kunnen beide talen. Dus was dat zo aan tafel: "Ah, c'est le printemps! - Ja hé, ik weet nog een goeie mop over de lente *gaat verder in het Frans*"


    Ja, inderdaad. ^^
    Haha, dat klinkt mooi. Bij ons zijn wij eigenlijk de enigen in de familie aan beide kanten die Duits én Nederlands spreken, maar als wij verjaardagsfeestjes hebben waarop zowel Duitsers als Nederlanders aanwezig zijn krijg je wel altijd grappige gesprekken. Mijn Duitse opa probeert dan vaak een soort heel plat Nederduits te praten, waardoor mijn Nederlandse opa hem beter verstaat omdat het een beetje op Gronings schijnt te lijken, maar waardoor ik soms juist nog maar de helft snap van wat hij zegt, zelfs al spreek ik Duits en Nederlands allebei. Taal is toch maar raar, haha. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Blegh. Ik moet mijn kamer opruimen omdat mijn oom en tante vrijdag komen logeren en mijn moeder dus bij mijnop de kamer blijft slapen. Maar ik wil lui zijn! Is iemand zo lief dat ze me wilt komen helpen?


    -

    Solly, ik ben ook veel te lui.:'c


    Queer zijn is gewoon alles

    I'd loveeeee to! Kamers opruimen vind ik leuk. :Y)

    Pft ik word hier echt gek van.
    Dus mijn beste vriendin, R, negeert me vaak genoeg op whatsapp. Dan stuurt ze me wat, reageer ik misschien 2/3 minuten erna en dan is ze eventjes niet online. Komt ze online, reageert ze wel op andere mensen of in groepschats waarin ik ook zit. Maar op mij kan ze dan weer niet reageren, en dan gaat ze daarna offline. Dus ik app haar gewoon 'Uhm hallo, negeer ieks'. En dan zegt ze na tien minuten 'Oh haaai, sorry'

    Pft, word er echt gek van want het is niet de eerste keer dat ze dat flikt. (cat)

    Usha schreef:
    Pft ik word hier echt gek van.
    Dus mijn beste vriendin, R, negeert me vaak genoeg op whatsapp. Dan stuurt ze me wat, reageer ik misschien 2/3 minuten erna en dan is ze eventjes niet online. Komt ze online, reageert ze wel op andere mensen of in groepschats waarin ik ook zit. Maar op mij kan ze dan weer niet reageren, en dan gaat ze daarna offline. Dus ik app haar gewoon 'Uhm hallo, negeer ieks'. En dan zegt ze na tien minuten 'Oh haaai, sorry'

    Pft, word er echt gek van want het is niet de eerste keer dat ze dat flikt. (cat)


    pff, irritant als mensen dat doen.

    btw, Verlac -> Buria & 14->15 (:


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Usha schreef:
    I'd loveeeee to! Kamers opruimen vind ik leuk. :Y)

    Kom dan sneeeeeeeeeeel!!!


    -

    Gailybell schreef:
    (...)
    Kom dan sneeeeeeeeeeel!!!

    Ik neem een vlucht van 09:45 en ben er dan rond 14:35, goed? :'D

    Hello there.
    Vandaag de tweede dag dat ik last van m'n kuit heb. En ik heb het eerder gehad....


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    En toen kwamen mijn oom en tante onverwachts op bezoek! Was wel leuk, hoewel ik liever de oom en tante aan mijn vaders kant langs had zien komen. :'D
    Maar was wel eem leuk weer, want van mijn moeders kant zijn zij de enigsten waar ik wel mee op kan schieten. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Eindelijk is mijn story Sprookjes geactiveerd.


    Queer zijn is gewoon alles

    Lastig, nog een maand GM of spothlight. Hmmmm.


    Queer zijn is gewoon alles

    Hoihoi!


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.