• Beste mensen, met welgemeende liefde en trots presenteer ik u: Het geweldigwaanzinnigübercoolfantastische Kletscafé numero 114!


    Café mededelingen:
    ~ Iedereen is awesome!
    ~ Onze awesomeheid heeft al meer dan vijftig topics gevuld.
    ~ Wij geven elke dag gratis knuffels (en chocolade) (en Nederlands lessen).
    ~ Onze awesomeheid heeft de honderd bereikt
    ~ Er bestaat een Kletscafé story! Enchanted!
    ~ Wij hebben een TinyChat account: klik.

    Het is aan te raden deze beginpost goed door te lezen, er kunnen belangrijke dingen instaan die onenigheid en verwarring kunnen voorkomen.





    Onze awesome crew:

    Werknemers.
    Nori • Felidae • Cafébazin • 12
    Lotta • Novoselic • Cafébazin • 12
    Crystal • Sorcery • Chef-kok • 12
    Jarne • Pulsar • General Manager offtopic • 15
    Sofie • Amaretto • Barvrouw • 14
    Kim • Linger • Entertainer • 18
    Sylvie • Querencia • Serveerster • 19
    Kelly • Linkin • karikatuurtekenaar • 17
    Fren • Ruitenberg • Schrijfster • 13
    Kim(sel) • Eccleston • Servettenvouwster • 17
    Naomi • Aves • Schoonmaakster • 16
    Bes • Frodo • Taartenbakster • 16
    Emma • Krull • Haakster • 19
    Noa • Nightingalex • Muziekante • 13
    Vera • DianePie • Melige-sprookjes-en-gedichten-schrijver-met-gezellige-tekeningen-erbij-creator • 14
    Rick • Hybridium • Gitarist/Webdesigner • 17

    Verslaafden.
    Suuz • Cantabile • Alcoholistische stamgast • 16
    Erieka • Meliorism • Frisdrankverslaafde • 18
    Gail • Gailybell • Chocolaverslaafde • 17
    Isa • Pumbaa • Disneyverslaafde • 13
    Lisanne • Reveniam • Chocolademelkverslaafde • 15
    Naomi • KilIian • Serieverslaafde • 19
    Yolanda • Kaa • Serieverslaafde • 17
    Sanne • Verlac • Puzzelverslaafde • 14
    Marlou • Vexatious • Gameverslaafde • 14
    Jaimy • Leshley • Tumblrverslaafde • 16
    Jacco • Recruit • Nikitaverslaafde • 18
    Daphne • LeMockingjay • Harry Potter en Hunger Games verslaafde • 14
    Eva • xPrimRoses • Koetjesreepverslaafde • 14
    Annemarije • Timbaa • Theeverslaafde • 16
    Do • SuperTOMMO • Cookieverslaafde • 13
    Leah • Al • Schrijfverslaafde • 13
    Coosje • Journals • Social media verslaafde • 14
    Minke • Atlantica • Animeverslaafde • 15
    Emma • Opinio • Fruitverslaafde • 15
    Kim • Cassia • Internet-/series-/dierenverslaafde • 19
    Annick • Pukkelxding • Sims 2 verslaafde • 20
    Demi • Lorum • Sims 3 verslaafde • 14
    Inge • Square • Badeendjesverslaafde • 17
    Merel • Usha • Pretty Little Liars verslaafde • 15
    Freya • Cresseyde • Fantasy verslaafde • 17


    Wil jij ook bij de crew horen? Iedereen is welkom! Hoe meer zielen, hoe meer vreugde. :3
    Zeg je naam, leeftijd en werk/verslaving, dan zetten we je erbij! (:

    Prijslijst.
         


         




    Het Kletscafé; Wist je dat..?
    Wist je dat:
    • Het Kletscafé is ontstaan door het vele offtopic gaan in een topic door een aantal users?
    • Nori (Felidae) de naam ''Kletscafé'' heeft bedacht?
    • Het eerste Kletscafé-topic op 28 oktober 2013 geopend is?
    • Jarne (Pulsar) de prijslijst heeft bedacht?
    • Rick (Hybridium) de Kletscafésite heeft gemaakt?
    • Lotta (Novoselic) met haar leeftijd van twaalf jaar de jongste kroegbaas is?
    • Het Kletscafe ook een eigen Quizletaccount heeft? Kijk hiervoor bij de Kletscafé spin-off.
    • Hier de weddenschap tussen Jarne (Pulsar) en Erieka (Taiga) is ontstaan?
    • Dit het enige topic is waar zoveel aan truth or dare wordt gedaan?
    • Nori (Felidae) gek is van Rihanna en al begint te flippen als ze haar naam hoort?
    • Lotta (Novoselic) de trendsetter is van de trend om de hoofdletter "i" te gebruiken in plaats van de "l"?
    • Lotta (Novoselic) (bedenker van de naam), Jarne (Pulsar) en Bes (Frodo) de bedenkers van het Rowlingisme zijn?
    • Sick nu echt officieel is?
    • Rick (Hybridium) goed is in het bedenken van Ships?
    • Hij inmiddels Koos heeft bedacht?
    • In topic 80 alle wensen voor de GIF's uitkwamen?



    Let op: er zijn regels!
    ~ Degene met de laatste reactie opent het nieuwe topic, tenzij anders aangegeven.
    ~ We doen niet lullig of gemeen tegen elkaar.
    ~ Iedereen is leuk en niemand heeft nood aan hatelijke opmerkingen.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 16:17 ]

    Nu haat ik je, Leah.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Nu haat ik je, Leah.


    'k Vind je ook lief!
    Maar serieus nu even, anders ben ik negen op de tien keer gebuisd, dus ik ben er echt wel tevreden mee (cat)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ben blij voor je hoor Leah ^^ Altijd fijn als je een goede punten haalt :]

    En ook blij voor jou Merel (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Goedemorgen!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat ik las op de site van de Volkskrant, ''Elf dingen die u nog niet wist over de nucleaire top in Den Haag.''

    9. Obamarama
    Je bent president van Amerika en je neemt mee: twee vliegtuigen, drie helikopters, 200 beveiligers, drie limousines en zes koks. 'Zijn eigen voedsel. Zijn eigen water. Zo'n 100 politieke medewerkers. En een mobiel veldhospitaal met zes dokters en chirurgen, een eigen röntgenapparaat. Ook in de tas natuurlijk: zakken met zijn eigen bloedgroep AB', schrijft het Algemeen Dagblad, dat Obama en zijn gevolg omdoopt tot 'Circus Obama'.

    En dan is er natuurlijk nog de anti-afluistertent. Als een gevoelig gesprek of een vertrouwelijk document zich aandient, duikt Obama de speciale tent in om zich te beschermen tegen afluisterapparatuur en videocamera's, schreef The New York Times vorig jaar.

    Voor een ritje van deur (Huis ter Duijn) tot deur (World Forum) pakt Obama het liefst The Beast: een Caddilac van titanium. 'The Beast is uitgerust met traangaskanonnen, machinegeweren en schuimtanks om brand te voorkomen. De wanden zijn van 12 centimeter gewapend staal. De gewapende deuren zijn 20 cm dik en net zo zwaar als een cabinedeur van een Boeing 757.'


    Oh, die Obama toch. :')



    Song of the dayyy


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Usha schreef:
    Wat ik las op de site van de Volkskrant, ''Elf dingen die u nog niet wist over de nucleaire top in Den Haag.''

    (...)

    Oh, die Obama toch. :')


    Holy shit. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kaa schreef:
    (...)

    Holy shit. :'D

    Dat had ik dus ook eventjes, haha!

    Usha schreef:
    Wat ik las op de site van de Volkskrant, ''Elf dingen die u nog niet wist over de nucleaire top in Den Haag.''

    (...)

    Oh, die Obama toch. :')


    Het klinkt inderdaad overdreven, maar het meest trieste is dat ik me nog best kan voorstellen dat hij dat soort bescherming nodig heeft. :')
    Er zijn tot nu toe 44 Amerikaanse Presidenten geweest, Obama meegerekend, en vier daarvan zijn tijdens hun ambtsperiode vermoord. Dat is één elfde, dus als je het zo bekijkt is het misschien niet zo raar dat hij geen enkel risico wil (of mag, waarschijnlijk) nemen. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Het klinkt inderdaad overdreven, maar het meest trieste is dat ik me nog best kan voorstellen dat hij dat soort bescherming nodig heeft. :')
    Er zijn tot nu toe 44 Amerikaanse Presidenten geweest, Obama meegerekend, en vier daarvan zijn tijdens hun ambtsperiode vermoord. Dat is één elfde, dus als je het zo bekijkt is het misschien niet zo raar dat hij geen enkel risico wil (of mag, waarschijnlijk) nemen. (krul)


    Dan nog kan die beveiliging nog wel wat minder. Het klinkt nu net alsof wij helemaal niets hebben beveiligd. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Square schreef:
    (...)

    Het klinkt inderdaad overdreven, maar het meest trieste is dat ik me nog best kan voorstellen dat hij dat soort bescherming nodig heeft. :')
    Er zijn tot nu toe 44 Amerikaanse Presidenten geweest, Obama meegerekend, en vier daarvan zijn tijdens hun ambtsperiode vermoord. Dat is één elfde, dus als je het zo bekijkt is het misschien niet zo raar dat hij geen enkel risico wil (of mag, waarschijnlijk) nemen. (krul)

    Ja, het klinkt overdreven. Dat allemaal voor één persoon, maar wat jij zegt; dan is het eigenlijk niet raar inderdaad.
    Als ik President zou zijn, en van de 43 voorgaande Presidenten er vier zijn vermoord, zou ik het ook willen. Ondanks dat ik Nederland zou vertrouwen als het gaat om ziekenhuizen, eten en dergelijke. Het laatste wat je zou willen is dat je vermoord of vergiftigd word omdat je een tripje neemt voor een bijeenkomst.

    Naar het schijnt bestaat er een pagina op facebook in de trant van "Antwerpen is stad en de rest is parking, maar Obama komt toch naar Waregem" (':
    (Als Nederlander moet je wel even weten dat dat dé uitdrukking is van de "echte" Antwerpenaars: "Antwerpen is stad en de rest is parking" (': )


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Kaa schreef:
    (...)

    Dan nog kan die beveiliging nog wel wat minder. Het klinkt nu net alsof wij helemaal niets hebben beveiligd. :'D


    Tja, de Amerikanen zijn nou eenmaal nogal paranoïde, dat is ook wel waar. :'D

    Maar Obama is dan ook de eerste zwarte President én de eerste President die zich openlijk heeft uitgesproken voor het homohuwelijk en de acceptatie van homoseksualiteit in het algemeen, en je wilt niet eens weten hoeveel KKK-achtige ultraconservatieve gekken er in de VS rondlopen die allemaal vrij toegang hebben tot wapens omdat dat een grondwettelijk recht is, in tegenstelling tot mogen trouwen met de persoon waar je van houdt. Het is niet zo dat er in de rest van de wereld niet ook voldoende gekken zijn of rare dingen gebeuren, maar nu en dan vraag ik me echt af of de VS überhaupt een bestaand land is, zo ondersteboven is het daar soms geregeld. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Initiation schreef:
    Naar het schijnt bestaat er een pagina op facebook in de trant van "Antwerpen is stad en de rest is parking, maar Obama komt toch naar Waregem" (':
    (Als Nederlander moet je wel even weten dat dat dé uitdrukking is van de "echte" Antwerpenaars: "Antwerpen is stad en de rest is parking" (': )


    De Antwerpenaars, ze hebben geen ego hoor, dat mag je nooit zeggen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Hoihoi!

    Ik ben bij m'n tante/meter in Wallonië. Ghehe, tijdens het eten was iedereen Frans en Nederlands door elkaar aan het spreken. (':


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it