• Morgen is de dag dat ik Valerius eindelijk ga ontmoeten maar ik word nu echt heel zenuwachtig haha! x'D

    Ik zit echt al 1000 keer mijn spullen te checken of ik alles heb ingepakt en niks ben vergeten :')

    En dan moet ik er al om half 7 uit morgen ochtend want om 8 uur moet ik bij een vriendin zijn haar vader brengt ons naar Amsterdam want hij gaat door naar haar broer (die iets verder woont) en dan moeten we van half 10/10 uur tot 12 uur wachten en shoppen, maar ik weet nu al dat ik dan nog erger ben als nu haha x'D

    Dit moest ik weer even kwijt haha en ik laat morgen nog wel weten hoe het was =D

    Edit:
    Aah over 4 uur! (yeah)

    [ bericht aangepast op 17 april 2010 - 7:16 ]


    dream, dare, fly!

    Veel plezier(flower)


    I need you like a heart needs a beat

    Heeeeeel veeel plezier. (flower)


    I hope you die :3

    Haha, ik vind het op de een of andere manier vet schattig om te zien dat jij er zo'n zin in hebt :'D

    Heel veel plezier! (flower)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Heel veel plezier.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Have fun!

    Weet je, ik ben zo ook altijd voor concerten :')

    Anyway; heel veel plezier, het wordt vast super leuk (flower)

    Constancy schreef:
    Veel plezier(flower)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Lagoon schreef:
    Haha, ik vind het op de een of andere manier vet schattig om te zien dat jij er zo'n zin in hebt :'D

    Heel veel plezier! (flower)


    Haha op school werden ze gek van me [a] Alhoewel Jason vond het ook schattig haha =P

    And thenk joe :3


    dream, dare, fly!

    Echt heeel veel plezier :'D

    aah over 4 uur is het zo ver! (yeah)


    dream, dare, fly!

    Heel veel plezier. :]


    hoi, jij bent leuk.

    Veeeel plezier! :D


    live the life you love

    Constancy schreef:
    Veel plezier(flower)


    Tanya is de beste.