• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods



    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.



    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Elvenking
    Anne - Corday
    Merel - Usha
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - Roku
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Divergency
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Nicosia
    Jolanda - Sigil
    Céline - Eunomia
    Annick - PUKKELXDING
    Chris - Curuxa
    Lotta - Mertin
    Anne - Elwood
    Linde - LegoIas
    Evelien - Starkey
    Xanthe - Expendables



    Eten is op, sorry.

    [ bericht aangepast op 7 april 2014 - 16:14 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Cavalier schreef:
    Habba habba, ik kom net terug van een boekenfestijn en ik heb net 8 boeken gekocht voor 60 EUR en het zijn Nederlandse, voor die prijs heb ik er anders 3, dus ik vond het een koopje. Mijn zus kwam met 17 Engelse boeken thuis voor 60 EUR. Ik denk dat ik in juli terug ga. (:


    Ik koop ze altijd tweedehands voor hooguit 2 euro per stuk. ;x Mijn moeder had een hele serie van 9 boeken voor 21 euro gehaald.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik koop ze altijd tweedehands voor hooguit 2 euro per stuk. ;x Mijn moeder had een hele serie van 9 boeken voor 21 euro gehaald.
    Vroeger ging ik altijd naar de bib, maar ik doe dat niet meer graag. Sommige mensen dragen gewoon geen zorg voor hun boeken en dat is zonde. Als er nu iets mee gebeurt is het geheel mijn eigen fout. Nu er lagen daar ook boeken met een kaft die een beetje vuil was of een alcoholstreepje langs de pagina's, maar op zich was er niks mis met de boeken die ik had. Ik hou er gewoon van om een nieuw boek in mijn handen te hebben. Dan lees ik dat ook heel voorzichtig. Dat is dan vaak moeilijk als het spannend is, maar dan heeft dan een extra waarde aan het lezen.
    Ah ik klink belachelijk als ik dit zeg, maar we hebben ook nog tweedehandse Kippenvel-boeken gekocht toen we klein waren, dus het is niet dat ik er altijd een hekel aan had, maar nu heb ik graag een nieuw boek in mijn handen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb gister een boek van LOLcats gekocht voor 4 euro.

    Dit boek om precies te zijn:


    26 - 02 - '16

    Lol, ziet er grappig uit.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meh, zitten vast plaatjes in die ik allang heb gezien.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    AAAH!
    Ik ben zo blij! ;D
    Ik heb net een deviantart account aangemaakt, er vier foto's van mijn kat opgezet en nu hebben 4 mensen 1 van de foto's in hun favorieten gezet ;D


    26 - 02 - '16

    Ik voel mij echt zo achterlijk op het vlak van RPG.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Cavalier schreef:
    Ik voel mij echt zo achterlijk op het vlak van RPG.


    Wat is je probleem dan?


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Ik snap er gewoon niet zoveel van en het klinkt allemaal zo chaotisch, maar Nikki haar topic heeft me wel wat geholpen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Cavalier schreef:
    Ik snap er gewoon niet zoveel van en het klinkt allemaal zo chaotisch, maar Nikki haar topic heeft me wel wat geholpen.


    Ghehe, om die reden al doe ik niet aan RPG's. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nikki, ik heb Strawberry Cupcake Tea geprobeerd en hij is lekker. Had 'm zoeter verwacht, maar hij is niet slecht. :Y)

    Usha schreef:
    Nikki, ik heb Strawberry Cupcake Tea geprobeerd en hij is lekker. Had 'm zoeter verwacht, maar hij is niet slecht. :Y)


    Net wat ik had, haha. 8D Ik had hem ook zoeter verwacht, maar zo vind ik het lekker. ;3


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Net wat ik had, haha. 8D Ik had hem ook zoeter verwacht, maar zo vind ik het lekker. ;3

    Haha ja! Hij had wel net wat zoeter gemogen van mij, maar ach. Hij is lekker dus het zal wel. :Y)

    Roku schreef:
    AAAH!
    Ik ben zo blij! ;D
    Ik heb net een deviantart account aangemaakt, er vier foto's van mijn kat opgezet en nu hebben 4 mensen 1 van de foto's in hun favorieten gezet ;D


    Oeh, hoe heet je DeviantArt account?


    Tijd voor koffie.

    I passed my swedish exam! Whoooop.


    "Well, well. Look who we've got here!"