• Goedemorgen :3

    Ik doe mee aan een schrijfwedstrijd op een andere site. De tweede ronde is nu bezig, en het moet een humoristisch stukje worden. Nu heb ik eigenlijk nog nooit ook maar een poging gedaan om grappig te schrijven, dus ik heb geen flauw idee hoe ik dit moet aanpakken :'3
    Iemand tips? Ik wou voor sarcasme gaan.
    Alvast bedankt ^^

    [vraagje tussendoor: is de 1DHype hier al overgewaaid? Ik ben een hele tijd niet geweest hier]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2014 - 7:52 ]


    Nypmh > Yaspis

    Ik kan je niet helpen met je vraag, maar de One Direction hype is er nog steeds :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Ik zou dan even de verhalen van Melian lezen. Zij schijft altijd met humor, echt heel leuk.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Je hebt personages nodig die uitnodigen om grappig te zijn; een oude chagrijnige man, een jong jongetje was nog heel weinig begrijpt of iemand met een geestelijke beperking. Maar als je vanzelf niet zo heel grappig bent zou ik het niet uitproberen, geforceerde humor is vreselijk om te lezen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Maak grappige vergelijkingen of zeg wat grappige details over de personages, een beetje droge humor. Heb ik eens gedaan voor een spreekbeurt en het werkte geweldig :)


    Pewdiepie: " this is not called being gay this is called being FABULOUS !"

    Croyance schreef:
    Ik zou dan even de verhalen van Melian lezen. Zij schijft altijd met humor, echt heel leuk.

    Die zijn echt leuk, ik lag stuk bij haar verhalen. (:


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Oh, kijk maar even op Square's story; Ladies, bugs & Ladybugs. Die is echt hilarisch. In het begin niet, maar later komen er echt grappige dingen in :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Melians verhalen zijn inderdaad echt geweldig haha


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    Opinio schreef:
    Ik kan je niet helpen met je vraag, maar de One Direction hype is er nog steeds :'D

    Yes. Jammer genoeg D':


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ben jij van jezelf grappig? Lacht iedereen altijd om jouw humor of juist niet? Als mensen sowieso al om jou grapjes lachen, kun je er bijna zeker van zijn dat je ook een humoristisch verhaal kunt schrijven. Ben je niet grappig, dan waarschijnlijk niet.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."