• Hoi!
    Ik zoek een cover voor mijn nieuwe verhaal Krankzinnig | Harry Styles waar ik binnenkort aan wil beginnen.

    Samenvatting:
    Mensen beschouwen kelders altijd als iets mysterieus. Ze zijn donker, stoffig en zitten vol met geheimen, boeken en oude rommel wat men eigenlijk moet weggooien maar niet over zijn hart kan krijgen.
    Maar wat niemand verwacht is dat er een mens in opgesloten zit.
    Nee. Als de zeventienjarige Ellen aan kelders denkt, denkt ze zeker niet daaraan. En zeker niet, dat het in hun kelder afspeelt.


    Ik heb eigenlijk niet echt eisen aan de cover, als hij er maar mysterieus uitziet.
    Verder zat ik te denken aan een foto van een oude kelder en Harry Styles. Ik wil geen foto van het meisje erin. Als ik je cover kies, komt je naam aan het begin van de story te staan (cover is gemaakt door....) .
    Ik zal proberen om zo ook nog wat foto's te zoeken, om het jullie iets makkelijker te maken.

    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 16 maart 2014 - 14:09 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!





    Weet niet welke jij het mooiste vind. Heb er maar twee gemaakt. De eerste is wat meer schuld bewust en de andere is meer wraakzuchtig vind ik haha (:

    Zit ook even de link erbij:

    Eerste

    Tweede

    [ bericht aangepast op 17 maart 2014 - 17:31 ]


    'He is very brave and very wise, that's why he is known as the great prince of the forrest.' Bambi's Mother

    Ik ga ook wat proberen (maar wel later) goed? X


    I just caught the wave in your eyes

    Ik wil graag iets proberen, maar heb hier pas aan het einde van de week tijd voor. Is dat een groot probleem?

    Aan hierboven; Dat is goed hoor. Het duurt nog wel even voordat het officieel van start gaat (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Happiny schreef:
    Poging één:



    Ah deze is echt mooi! Mijn favoriet in ieder geval haha


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    Ik probeer in het weekend of morgen nog eens iets (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Odyne schreef:
    (...)

    Ah deze is echt mooi! Mijn favoriet in ieder geval haha



    Die vond ik ook al het mooiste :D


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Voor diegene die het nog willen weten; Ik heb vernomen dat deze verhaallijn heel erg op een andere hier op Q lijkt. De overeenkomsten zijn bijna griezelig en ik ben dus nog bezig met een andere verhaallijn in het 'krankzinnig' concept, omdat ik geen plagiaat wil plegen. Ik vind inderdaad die van Happiny het mooiste en zal die ook gaan gebruiken. Iedereen toch bedankt voor de tijd en moeite! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Menzel schreef:
    Voor diegene die het nog willen weten; Ik heb vernomen dat deze verhaallijn heel erg op een andere hier op Q lijkt. De overeenkomsten zijn bijna griezelig en ik ben dus nog bezig met een andere verhaallijn in het 'krankzinnig' concept, omdat ik geen plagiaat wil plegen. Ik vind inderdaad die van Happiny het mooiste en zal die ook gaan gebruiken. Iedereen toch bedankt voor de tijd en moeite! (:


    Dat is leuk om te horen, dankjewel. c:
    Zou je me trouwens willen waarschuwen, mocht je het verhaal online gaan zetten?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Happiny schreef:
    (...)

    Dat is leuk om te horen, dankjewel. c:
    Zou je me trouwens willen waarschuwen, mocht je het verhaal online gaan zetten?


    Ja hoor!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ahw jammr ik ben te laat :(


    I just caught the wave in your eyes

    Jammer is dat, was net begonnen aan de cover. Maarja.


    Some people are art and do art at the same time