• Hallo Leute,
    ik ben dat nu aan het invullen, maar er staat zo dit: "Vul je nationaal nummer of voor buitenlanders enig nummer bij de examencommissie in." Ik ben Nederlands, moet ik dan mijn burgerservicenummer/persoonsnummer invullen?
    Ten tweede, hoe laat gaat dat beginnen? Ik zie dat nergens staan en dat had ik toch wel graag geweten omdat ik anders misschien een hostel ga moeten boeken. Nee, ik kom niet vanuit Groningen, maar vanuit Maastricht, maar als het om 9u begint, wil ik toch liever op tijd daar zijn. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hoi, medeverdoemde.
    De indeling en practische informatie krijg je toegestuurd wanneer je ingeschreven hebt en alles betaald is.
    Ik heb echter geen idee welk nummer dat is volgens mij is dat voor ons het rijksregisternummer...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Cresseyde schreef:
    Hoi, medeverdoemde.
    De indeling en practische informatie krijg je toegestuurd wanneer je ingeschreven hebt en alles betaald is.
    Ik heb echter geen idee welk nummer dat is volgens mij is dat voor ons het rijksregisternummer...


    Ik wilde er mijn persoonsnummer invullen, maar het bleek zo vast te zijn. Volgens mij is dat het nummer wat ze jou geven.
    Ah oke, bedankt.

    Oeh, succes dan!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zou het niet weten, maar ik wil je wel veel succes wensen met je toelatingsexamen!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Mijn broer wist het niet meer exact, maar het zal inderdaad rond 9-10 uur beginnen
    Maar het examen bestaat uit 2 delen dus later zal wel niet kunnen; eerst in de voormiddag de wetenschapsdelen, en daarna in de namiddag heb je nog een communicatie en een leestekstproef. Volgens mijn broer was het examen gedaan om 17:00 :]


    effort never betrays you

    Euhm, het is alleszins een persoonlijk nummer, aangezien wij als Belgen volgens mij het rijksregisternummer moeten invullen en er niemand is met hetzelfde nummer. Dus wat jij zegt klinkt in mijn ogen wel juist =). Al weet ik niet of ze in Nederland nog andere nummers hebben die je kan invullen?
    Van wat ik weet, begint het volgens mij wel om 9 uur, maar ik ben niet zeker.


    If you had never come out of the blue, I would've stay