• Ik kom dus net thuis van een vriendin van mij en ik had een kwartier gefietst in de kou, dus ik had honger. Nu had ik hier zo'n overheerlijke milka oreo reep liggen dus toen nam ik een stuk. Maar dat werden er al snel 2 en voordat ik het wist had ik binnen 10 minuten bijna de hele reep op. En dat terwijl ik bij die vriendin al chips had gegeten. :Y) ik ben nu dus best wel misselijk enzo.. ik heb nu heel erg de neiging om dat laatste stukje chocola ook op te eten, maar ik denk dat mn buik dan echt ontploft :p ik heb ook wel een beetje spijt dat ik zoveel gegeten heb, want ik denk dat ik de komende 2 uur niet slaap omdat ik misselijk ben. Oefff

    Hebben jullie ook weleens van die onwijze vreetbuien? Of ben ik de enige die regelmatig verandert in een soort monster dat alles opeet wat ik tegenkom?


    I wish dreams were like wishes and wishes came true. Because in my dreams I’m always with you!

    Noop.


    ars moriendi

    Stiekem moest ik best wel lachen om je topic. :p

    Ja, ik heb soms zo van die dagen dat ik de hele voorraad- en koelkast plunder. Verschrikkelijk gewoon. D:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it