• This is Goce Delcev student dormitory in Skopje, Macedonia and home to 1200+ students every year. It’s the biggest student dormitory in the country. Student dorms in Macedonia are notorious for their sub-standard conditions and a combination of corruption and lack of operating finances is causing Goce Delcev to deteriorate very quickly. If you thought your college dorm was bad, just wait until you take a look at the following images, you’ll never complain again:

    Het gebouw ziet er mooi uit van de buitenkant:



    De binnenkant is wat minder...



    Dit plaatje soms het mooi op:



    Linkje voor alle fotos

    Wauw, het lijkt bijna op de kamer van de gemiddelde tienermeid.


    quidquid excusatio prandium pro

    Daar kan onze corridor nog iets van leren! Haha.


    Valar Morghulis.

    Alaotra schreef:
    Daar kan onze corridor nog iets van leren! Haha.


    Dit zou nog wel wat zijn voor halloween :P


    quidquid excusatio prandium pro


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bloodraven schreef:



    Wacht maar tot je het eten daar ziet!


    quidquid excusatio prandium pro

    1 word: IEUW!


    -

    Ik zie inderdaad wat gelijkenissen met mijn eigen kamer... Misschien weten de mensen in Macedonië gewoon niet hoe ze schoon moeten maken (cat)


    From these ashes, I will rise

    Toch blij dat ik volgend jaar nog gewoon bij mijn ouders blijf wonen. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zag het ja. Ik vind bijna niets vies, maar hier moest ik wel bijna kokhalzen. Ik zou hier echt niet willen wonen!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Cantabile schreef:
    Ik zie inderdaad wat gelijkenissen met mijn eigen kamer... Misschien weten de mensen in Macedonië gewoon niet hoe ze schoon moeten maken (cat)


    Nah, dit komt door gebrek aan geld. Het zijn de tienermeisjes die niet schoon kunnen maken (cat)

    Square schreef:
    Toch blij dat ik volgend jaar nog gewoon bij mijn ouders blijf wonen. (cat)


    Your loss. Mijn kamer is...


    quidquid excusatio prandium pro

    Aldea schreef:
    1 word: IEUW!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ze gebruiken de wastafel verkeerd...


    "I shut my eyes in order to see.'

    Aldea schreef:
    1 word: IEUW!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Orchard schreef:
    Ze gebruiken de wastafel verkeerd...


    Ja, sommige van die wc's en badkamers horen bij de kamer. Waarom houden de studenten zelf die dan niet schoon?


    quidquid excusatio prandium pro

    Jeetje , wat erg..
    Als je studeert ben je soms best vaak op je kamer / in het gebouw om te leren, en dan wil je toch niet in zo'n aftandse troep zitten...
    Dat kan gewoon echt niet, die schimmel ook, zal vast niet gezond leven zijn daar..


    Aan niets denken is ook denken.

    Getver...
    Ik zal dit maar een keer aan mijn moeder laten zien als ze vind dat ik mijn kamer weer moet opruimen. Vergeleken met dit is mijn kamer het netste plekje op de wereld.


    -