• Poof! Nummer 13 ;o!

    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?

    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.
    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".
    Bron




    Join us! ;D
    - Parachutes (Dirkje) - 17 - MAL - Hummingbird
    - Ryuuji (Kevin) - 20 - MAL
    - Nai (Syll) - 19 - MAL - Hummingbird
    - Mimble (Myrthe) - 16 - MAL
    - Rivaille (Sem) - 18
    - Gomenasai (Minke) - 15 - MAL
    - Midori (Maria) - 19
    - Yoru (Maxime) - 14 MAL
    - LyraPhoenix (Lyra) - 18
    - crywithout (Allen) - 17
    - Mayfly (Lilian) - 17 - MAL
    - Yayde (Marijke) - 18 - animeplanet
    - Miuna (Shirley) - 19 - MAL
    - Nekodesu (Chantal) - 18 - MAL
    - Inheritance (Michelle) - 13
    - bkx98 (Benthe) - 15 - MAL
    - Axiom (Reina) - 16 - MAL
    - xHappinessx (Suus) - 16
    - Quart (Rosa) - 15
    - ErenJaeger (Astrid) - 16 - MAL
    - Aussie (Sniper) - 18

    ~ Wil je ook mede-otaku worden, wees niet bang en laat een reactie achter! We zullen een poging doen niet te bijten, al kan ik niet beloven dat er niet toevallig ergens wat vampieren in de lijst staan. :3
    ~ Geef je voornaam door als je dat wil!
    ~ Nai/Syll had het geweldige idee om ook de MAL-profielen (My Anime List) achter de namen te zetten, zodat we kunnen zien wie welke anime/manga kijkt/volgt/leest. Dus vind je dat leuk, geef dan je MAL-profiel even door. (: (Of, als je je anime's/manga's ergens anders mee bijhoudt, mag je dat natuurlijk ook plaatsen.)
    ~ Naamveranderingen graag doorgeven!



    Animes;
    Nerawareta Gakuen -Film-
    Un-Go
    Tari Tari
    Kagerou Project -Lied- [de anime die gaat komen ervan heet; Mekaku City Actors, en de manga ervan heet; Kagerou Days-

    Dat was het ;d!

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 17:34 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    @Myrthe, oeh ik hou van awesome.
    Watamote deed mij gewoon soms zo pijnlijk dat ik het op pauze moest zetten..

    Zoals toen in de winkel dat ze bij zo'n gozer een zin liet opnemen..
    Ik was heel de tijd van; Nee.. The ehh nee D:
    Mja er waren best veel van die momenten..

    Maar! een liedje daarvan is echt awesome o-o. Je verwacht totaal iets anders daarmee..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    @Myrthe ook dat ja. :3 En fluffy-achtig knuffelbaar.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    @Myrthe ook dat ja. :3 En fluffy-achtig knuffelbaar.



    Nai schreef:
    @Myrthe, oeh ik hou van awesome.
    Watamote deed mij gewoon soms zo pijnlijk dat ik het op pauze moest zetten..

    Zoals toen in de winkel dat ze bij zo'n gozer een zin liet opnemen..
    Ik was heel de tijd van; Nee.. The ehh nee D:
    Mja er waren best veel van die momenten..

    Maar! een liedje daarvan is echt awesome o-o. Je verwacht totaal iets anders daarmee..


    Je bedoelt de openingsong? In het begin vond ik hem echt eng.... C,: Maar ik luister hem nu iets van 10 keer per dag.
    Ik vind heel mooi hoe de tonen veranderen, en de twee stemmen. Prachtig. ^^
    D'aww ja, dat stukje. >,<
    Ik vond het stukje met de foto-box nog net iets zieliger.
    Dat ze foto's wou maken, maar Yuu kon niet, haar broer wou niet, en dat ze dus helemaal alleen moest.
    Wel grappig dat ze toen haar foto's rond ging hangen in haar broers kamer, cx

    Ook de episode met het nichtje vond ik zielig. Die laatste zin:
    "Zijn haar puppy ogen nou verandert in ogen die kijken naar een huisdiertje?"
    Zoiets. Heel zielig.

    En ik denk dat Tomoko er best cute uit zou zien al zou ze de goede kleding uitkiezen en zich een beetje beter zou verzorgen.
    OEH dat wil ik tekenen! Cute Tomoko! Populaire Tomoko! Challange accepted.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Noooooooo die gif. Ik wil verder kijken. Moet verder kijken. Maar huiswerk damnit. D:
    Ljdfaljfdaldfkjladkfjld


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Mimble schreef:
    (...)

    Je bedoelt de openingsong? In het begin vond ik hem echt eng.... C,: Maar ik luister hem nu iets van 10 keer per dag.
    Ik vind heel mooi hoe de tonen veranderen, en de twee stemmen. Prachtig. ^^
    D'aww ja, dat stukje. >,<
    Ik vond het stukje met de foto-box nog net iets zieliger.
    Dat ze foto's wou maken, maar Yuu kon niet, haar broer wou niet, en dat ze dus helemaal alleen moest.
    Wel grappig dat ze toen haar foto's rond ging hangen in haar broers kamer, cx

    Ook de episode met het nichtje vond ik zielig. Die laatste zin:
    "Zijn haar puppy ogen nou verandert in ogen die kijken naar een huisdiertje?"
    Zoiets. Heel zielig.

    En ik denk dat Tomoko er best cute uit zou zien al zou ze de goede kleding uitkiezen en zich een beetje beter zou verzorgen.
    OEH dat wil ik tekenen! Cute Tomoko! Populaire Tomoko! Challange accepted.


    Haha ja de opening ;d. Ik vond hem meteen al awesome ;D. en toen zag ik de rest van de episode en ik was van; Wat...
    Tomoko zou er ook cute uit kunnen zien. Als ze de bril op had was het eigenlijk al bijna klaar, dan verdwenen haar donkere ogen ineens.. en als ze haar haren in een staart doet zoals bij het sporten.. Plus ze moet die duckface echt achterwege laten.. en ze is cute as fuck o-o.
    + Iemand in de anime is je al voor geweest. Die heeft haar al cute getekend. ok hij kon geen ander gezicht tekenen, maar goed.


    Mja Guilty Crown hier kom ik ;D. Ik skip alleen het einde ;D.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2014 - 19:28 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Watamote en Kamisama hajimemashita heb ik beide gekeken (:
    Ik vond van Watamote de ending zo grappig bij sommige moment wel het wel heel erg hoor !!
    Kamisama vond ik echt een super leuke serie. Zo kawaii en grappig. Ik heb de TV en de OVA gezien (:
    Welke bij de Club Astrid en Sniper :D
    Oh ff wat gif plaatsen haha lol (:






    Anime van de gif in de spoiler !!
    K-On!
    Ponyo
    Ro kyu bu!
    Lovely Complex

    [ bericht aangepast op 18 maart 2014 - 20:06 ]


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Nagi no Asukara Sayu Gif





    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Hoeveel personages heeft Nagi no Asukara wel niet? :')
    Ik ga 'm trouwens wel kijken, binnenkort. ^^ Eerst Kamisama. :3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Hoeveel personages heeft Nagi no Asukara wel niet? :')
    Ik ga 'm trouwens wel kijken, binnenkort. ^^ Eerst Kamisama. :3

    Ehm veel..
    Hikari, Kaname, Chisaki, Manaka, Tsumugu, Sayu, Miuna.
    Die mensen zitten in de liefdesdoolhofshitding..
    daarnaast heb je Akari en Akira die vaak voorkomen... en Uroko
    Nja Akira pas halverwege ;d. In de eerste helft zie je ook de vader van Hikari en Akari vaak..
    Sensei zie je ook nog wel vaak en nog wat bepaakde klasgenootjes zie je regelmatig..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nai schreef:
    (...)
    Ehm veel..
    Hikari, Kaname, Chisaki, Manaka, Tsumugu, Sayu, Miuna.
    Die mensen zitten in de liefdesdoolhofshitding..
    daarnaast heb je Akari en Akira die vaak voorkomen... en Uroko
    Nja Akira pas halverwege ;d. In de eerste helft zie je ook de vader van Hikari en Akari vaak..
    Sensei zie je ook nog wel vaak en nog wat bepaakde klasgenootjes zie je regelmatig..


    Ik snap er niks van. ><
    Ik weet alleen wie Hikari is en dat komt door jouw icon op Tumblr. :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Nuuuuuuuh Kamisama Hajimemashita is echt veel te leuk. :3 Ik had net chibi Tomoe *-*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik snap er niks van. ><
    Ik weet alleen wie Hikari is en dat komt door jouw icon op Tumblr. :'D

    Awesome ;d.
    Maar je snapt het wel als je het gaat zien ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Pfuuuuuuu Tokyo Ravens. ;o
    Het is zo spannend, damnit. En volgende week is al de laatste episode. Meh. D: Seizoen twee?
    Also, Tenma is nu even 139058405x meer awesome geworden, vind ik. :Y)

    Die opening doet zo pijn iedere keer, met die flashbacks van Natsume...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Wat Tenma word awesome? ;D. Ik vond hem al awesome..
    Tokyo Ravens nodig bij kijken ;d. Moet nog meer dingen bij kijken maar sshtt.. Syll herkijkt te veel.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik vond hem ook al awesome, maar nu nog meer. :Y)

    En Touji komt wel echt heel typisch als een prins op het witte paard Harutora redden en hij noemt hem ook nog iets van 'de gevangen prinses' of zo. Ik had het niet meer. XD


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)